SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben eens ziek geworden van rauwe kip. Dat doe ik niet nog eens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je niet de pan heet maken, dan heb je dat niet.
Doe mij dan maar een frikandel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Het is maar 20 procent. En dus is het alsnog goedkoper!
Blijven in mijn privécollectie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Pics van de kassameisjes van de AH in Boxtel.
Had dan zelf de lapo gepaktquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg dan even dat je het erin krijgt.
Ja jemig moet ik me voor alles verantwoordelijk voelen hier?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had dan zelf de lapo gepakt
Even DMenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lever jij de pics? Dan zet ik ze er wel in
Jemig is een leuk woord, dat hoor ik echt te weinig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja jemig moet ik me voor alles verantwoordelijk voelen hier?
Gebruik het vaker, zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Jemig is een leuk woord, dat hoor ik echt te weinig.
Dat werkt niet, ik luister nooit zo naar mezelf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruik het vaker, zou ik zeggen.
Maar als mensen een woord vaak horen, gaan ze het herhalen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik luister nooit zo naar mezelf.
Die bende verdient de naam biefstuk niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Ze hadden zelfs biefstuk bij de AH to go!
Het is rood en het is vleeschquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bende verdient de naam biefstuk niet.
Mijn bedquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke liefde
De batterij van mijn telefoon zegt: !
Truste
Ik heb mijn auto weer gemaakt, dus ik heb niks te klagen. Alles lekker hieroquote:
De cabrio of de racer/quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto weer gemaakt, dus ik heb niks te klagen. Alles lekker hiero
Hoe gaat het met jou en je gebit?
Nice!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto weer gemaakt, dus ik heb niks te klagen. Alles lekker hiero
Hoe gaat het met jou en je gebit?
Mooizoquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Ja, gaat de goede kant op, steeds minder pijn! En verder gaat het goed
In de winter met het stoffen dak rijden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:47 schreef rival het volgende:
[..]
De cabrio. Racer blijft dus waar ie staat. Beetje jammer wel
Ja, heb ik vorige winter ook gedaan..quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de winter met het stoffen dak rijden?
Klopt. Ja, ben gestart met een nieuwe studie. Integrale Veiligheidskunde. Bevalt me goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef rival het volgende:
[..]
Mooizo
Zeg ik kan mij herinneren dat jij gestopt bent met je studie... Doe je nu een andere of ben je iets anders gaan doen?
Goede keuze gemaakt dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Ja, ben gestart met een nieuwe studie. Integrale Veiligheidskunde. Bevalt me goed
Veiligheid in de breedste zin van het woord. Alles wat met veiligheid te maken heeft kan ik gaan doenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
Goede keuze gemaakt dus
Kan ik best naar googlen maar wat is dat?
Als het maar heel blijft, is het niet kouder dan in een coupe/sedan? Welke motor heb je er eigenlijk in liggen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heb ik vorige winter ook gedaan..
Maar nu heb ik mijn dak wel netjes geimpregneerd(niet dat dat wat uitmaakt straks volgens mij
)
Heb jij ff mazzel dat die in de buurt gegeven wordtquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veiligheid in de breedste zin van het woord. Alles wat met veiligheid te maken heeft kan ik gaan doen![]()
Ik wil deze studie gebruiken als opstap naar de master Recherchekundige.
Zekersquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij ff mazzel dat die in de buurt gegeven wordt
Het is vorig jaar ook niet kapot gegaan en ik weet dat er meer mee rijden. Was eigenlijk ook wel een beetje bang dat het zou gaan scheuren als het bevroren was.. maar blijkbaar niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het maar heel blijft, is het niet kouder dan in een coupe/sedan? Welke motor heb je er eigenlijk in liggen?
Nice, in een E30 toch? Moet een lekker kanon zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef rival het volgende:
[..]
Het is vorig jaar ook niet kapot gegaan en ik weet dat er meer mee rijden. Was eigenlijk ook wel een beetje bang dat het zou gaan scheuren als het bevroren was.. maar blijkbaar niet!
Ligt een standaard M50B25 met vanos in uit een 5 serie van 94. Maar ik heb een andere motor aanbetaald. Die gaat er komend weekend in. Ook een M50B25 met vanos maar eentje met scherpere nokkenassen en een aangepaste ecu. Dan zit ik ergens rond de 220pk.
Ik zit nu aan het begin van mijn eerste jaar IVKquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoelang voordat je daarmee kan beginnen?
Hij is nu al best rap inderdaad. Maar een M3 is sneller . zeker een coupe.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, in een E30 toch? Moet een lekker kanon zijnSneller dan een M3 uit die tijd?
Voorlopig ben je dus nog wel een student!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het begin van mijn eerste jaar IVK
Haha, dat gevoel ken ik, heb ik ook al met mijn auto en die heeft 'maar' 175pkquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is nu al best rap inderdaad. Maar een M3 is sneller . zeker een coupe.
Denk dat ik straks wel M3 cabrio's kan verslaan.
De coupe is een stuk lichter en doet het met een 4 cilinder. Wie weet pak ik die wel als we al op snelheid zijn omdat ik meer koppel heb...
Maar dat is helemaal niet leuk... Leuk is het om nieuwe bmw's met zo'n arrogante gast erin voor te blijven bij een sprintje
Met mijn dak open als het ff kan
Haha, ja. Tot mn dertigste, als alles goed gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef rival het volgende:
[..]
Voorlopig ben je dus nog wel een student!
Daar geniet ik nog steeds van als een klein kind. Vooral als iemand me " zo'n" blik geeft bij het stoplicht, je kent de blik welquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, dat gevoel ken ik, heb ik ook al met mijn auto en die heeft 'maar' 175pkHeb je ook een wat luidere uitlaat?
Hehe, heel erg herkenbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar geniet ik nog steeds van als een klein kind. Vooral als iemand me " zo'n" blik geeft bij het stoplicht, je kent de blik wel
Hij klinkt niet heel hard. hij klinkt ouderwets, lekker rauw. Als ik anderen mag geloven hoor je aan het geluid dat ik eraan kom.
wees gerust, dan heb je alsnog 40 jaar om fulltime te werkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ja. Tot mn dertigste, als alles goed gaat
Ja, I knowquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef rival het volgende:
[..]
wees gerust, dan heb je alsnog 40 jaar om fulltime te werken
ik heb standaard uitlaat maar zonder tussendemper/katquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:22 schreef PeuRac het volgende:
Soms zou ik willen dat mijn auto ook wat rauwer klinkt, maar dat past niet bij een Lanciazit een inleg filter nog wel te overwegen voor iets meer grommen
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef rival het volgende:
BuufPeu
fijne avond nog.... Ik duik lekker mijn bedje in
denk dat ik dat net teveel ga vinden voor bij mijn auto. Onder de Triumph TR6 hebben we dat ook, maar dan zijn (dubbele) einddempers vervangen door de midden dempers van een Golf 3 GTIquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb standaard uitlaat maar zonder tussendemper/kat
Op naar het volgende vage weekendquote:
Eerst de week maar eens succesvol makenquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op naar het volgende vage weekend
Goed planquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst de week maar eens succesvol maken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi rival
Je auto doet het weer
hoi LoLaquote:
Dus je E30 mag nog even blijven?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, heb 2 keer hetzelfde onderdeel moeten vervangen omdat ik eerst een kapotte kreeg![]()
Maar hij rijdt weer
Hij staat nog wel te koop maar hij hoeft niet perse weg meer neequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je E30 mag nog even blijven?
Z'n fiets was ook kapot toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft iig niet meer te fietsen, tenzij het fietsen is gaan bevallen natuurlijk
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft iig niet meer te fietsen, tenzij het fietsen is gaan bevallen natuurlijk
Die staat met een lekke bandquote:
Bandje plakken en hoop geld besparenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Die staat met een lekke band
Beviel me trouwens wel, mits droog.
Enige probleem is dat ik daar niet voldoende tijd voor hebquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist denk ik.
Niks mis met lopen
Leuke klus voor als de lente weer in zicht isquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bandje plakken en hoop geld besparen
Eerder je nest uitquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik daar niet voldoende tijd voor heb
En ook dat is kut in de regen.
[..]
Leuke klus voor als de lente weer in zicht is
Auto besturen met een ipadquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef PeuRac het volgende:
Rival dit vind jij ook wel leuk denk ik, heb net een Tesla model S zien rijden.
Ja en Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Morgen! Allemaal een goed seksueel weekend gehad en gereed voor een nieuwe week?![]()
Nog een uurtje en dan is het lunch!
Nee natuurlijk niet. Gekkiequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Morgen! Allemaal een goed seksueel weekend gehad en gereed voor een nieuwe week?![]()
Nog een uurtje en dan is het lunch!
17" ipad jaquote:
Teveel input, schieten ze van in de stress.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Rij ik met een vriendin ergens heen, waar ze eerder is geweest, ze heeft de navigatie aan en reed achter mij aan, toch krijgt ze het voor elkaar om verkeerd te rijden
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Rij ik met een vriendin ergens heen, waar ze eerder is geweest, ze heeft de navigatie aan en reed achter mij aan, toch krijgt ze het voor elkaar om verkeerd te rijden
mooiquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef rolklem het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders zeg ik het niet!
ze zat een km verderopquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Teveel input, schieten ze van in de stress.
Woow hoe krijgt ze dat voor elkaarquote:
* LovelyLady zuchtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft LoLa een bitch...
Dat is ergquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan bij de voet, want dan moet je bukken.
Maatje van me stuurde een filmpje waarop hij op een soort ipad sleepte met zijn vinger en toen ging het dak open.... Gaaf hoor als je het mij vraagtquote:
Gewonnen met karten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed goed. Zaterdag wezen karten en gisteren bij LoLa geweest. Leuk weekend
En bij jou?
Kon jullie eerder ook wel vinden hoor. Maar toen had ik geen tijd/behoefte om te postenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ons weer regelmatig te vinden he lately
Visite.. hmmhmm.. vertelquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Gewonnen met karten?
Ik heb ook een leuk weekend gehad... Donderdagavond mijn auto gemaakt dus ik kan weer rijden.
En donderdag had ik visite die zaterdag pas vertrok
Verder heb ik vrijwel niks gedaan, lekker rustig
Nee helaas niet, maar ging wel lekker op zichquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Gewonnen met karten?
Ik heb ook een leuk weekend gehad... Donderdagavond mijn auto gemaakt dus ik kan weer rijden.
En donderdag had ik visite die zaterdag pas vertrok
Verder heb ik vrijwel niks gedaan, lekker rustig
Ik weet zelf ook wel dat je de weg naar dit topic niet kwijt was bijdehandjequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon jullie eerder ook wel vinden hoor. Maar toen had ik geen tijd/behoefte om te posten
Ja nee inderdaadquote:
Ik vind er niks aan als ik niet winquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee helaas niet, maar ging wel lekker op zich
Ah nice, dat is wel prettig met die regen.
Gheghe dat soort visite ken ik
Ik bedoel meer, dat ik wel lurkte, maar niet posttequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel dat je de weg naar dit topic niet kwijt was bijdehandje
Was je ons een beetje zat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat ik wel lurkte, maar niet postte
Meneer kan niet tegen zijn verlies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad
[..]
Ik vind er niks aan als ik niet win
Ja dat fietsen/lopen is meer voor in de zomer he
Uitprinten en dan aan de muur hangen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef hugecooll het volgende:
Lurken
Gewoon 's ochtends de ongelezen posts uitprinten en die onder het genot van een bakje koffie doorlezen toch
Niet met karten/racespelletjes e.d. nee. Ik ben gewend om te winnen! (staat vast weer patserig ofzo, maar het is zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer kan niet tegen zijn verlies.
En ja, inderdaad. Al rij je dan liever in je auto met het dak open
Het is Fok. Soms heb je datquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat in de toekomst voorkomen?
Ik vond het zo schattig dat mijn hartje een slagje oversloegquote:
Maar ligt dat echt aan fok of hoe jij je erbij voelt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is Fok. Soms heb je dat
En het toetje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor
Bloemkool, aardappelen, sausje, rundervink
Sleutel zequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik wel weer verder sleutelen aan mn dosbox pc.
Hier ook maar een dooie boel...
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Er zat rattengif in je pannenkoeken
Pannenkoek
Dat werkt bij mij averechts...quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
Er zat rattengif in je pannenkoeken
Pannenkoek
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij averechts...
* Vinniiee vrolijk in de rondte springt
Breng maar langsquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi.
Iemand een vaatwasser te leen?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi.
houten stokjesquote:
Zondequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
houten stokjes*kippenvel heeft*
Ja. En ik heb geen zin maar ik moet wel want ik moet kokenquote:
Ik heb er wel 1. Je moet m wel te eten geven anders stopt ie na een paar dagen met werken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En ik heb geen zin maar ik moet wel want ik moet koken
waarheen?quote:
och.. De restjes op de borden en in de pannen zijn zat toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1. Je moet m wel te eten geven anders stopt ie na een paar dagen met werken.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. De restjes op de borden en in de pannen zijn zat toch?
nee.. Echt eten. Geen vette hap of te duur Indisch/Indiaasquote:
dat is hier bijna om de hoek!quote:
Dan zit er helaas niks anders opquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Echt eten. Geen vette hap of te duur Indisch/Indiaas
pannen zat, alleen ruimte nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zit er helaas niks anders op
Bovendien moet je anders nog een uur ofzo wachten tot de vaatwasser klaar is en met de hand is sneller
Gewoon die Ludolfs stapelmechanisme gebruikenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pannen zat, alleen ruimte niet
die hebben meer ruimte en minder zooiquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon die Ludolfs stapelmechanisme gebruiken
[ afbeelding ]
Minder zooi? Waar had jij die zooi gelaten toen ik er was dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hebben meer ruimte en minder zooi
uhm.. Die zag je niet omdat je verblind was door mijn sprankelende persoonlijkheidquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder zooi? Waar had jij die zooi gelaten toen ik er was dan?
ik heb er niet eens eenquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Die zag je niet omdat je verblind was door mijn sprankelende persoonlijkheid
Shit, you got mequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. Die zag je niet omdat je verblind was door mijn sprankelende persoonlijkheid
Woon ik zo dichtbij?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is hier bijna om de hoek!
ach, ik begrijp het volkomen.. Ik ben ook verliefd op mijquote:
ik vind naar de hoek van de staat lopen nu al een tering eind.. Dus ik denk het welquote:
Ik woon aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind naar de hoek van de staat lopen nu al een tering eind.. Dus ik denk het wel
Hohoho, nu niet gaan beweren dat ik verliefd op je ben héquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik begrijp het volkomen.. Ik ben ook verliefd op mij
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van de wereld
Had ze toevallig een rokje aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hohoho, nu niet gaan beweren dat ik verliefd op je ben hé
Ik zou het niet weten, volgens mij niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ze toevallig een rokje aan?
Ah. Anders was het vast niet haar persoonlijkheid geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij niet.
Billen zie je beter in een goede jeans dan in een rokjequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah. Anders was het vast niet haar persoonlijkheid geweest
joggingbroekquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Billen zie je beter in een goede jeans dan in een rokje
De joggingbroek die ik voor ogen heb zijn juist van die slobberdingen waar je al helemaal geen billen in zietquote:
Koken met hindernissen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Saus klaar.. Wachten op het koken van het water voor de pasta
Note voor next timequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles verblindende witte benen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:
Oh op die fietsquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles verblindende witte benen.
Ik vind dat wel zo lelijk héquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag laatst een leuke meid. Had ze zo'n joggingbroek aan![]()
nee, volgens mij had ik mijn joggingbroek aan omdat dat het enige was wat ik nog paste omdat ik dat aan kon snoerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De joggingbroek die ik voor ogen heb zijn juist van die slobberdingen waar je al helemaal geen billen in ziet
O ja lol, dat zou maar zo eens kunnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, volgens mij had ik mijn joggingbroek aan omdat dat het enige was wat ik nog paste omdat ik dat aan kon snoeren
nee. Pastapan gepakt, hoef ik de gootsteen niet leeg te ruimen. Straks na het eten alles afwassenquote:
heb ikquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles verblindende witte benen.
Ah, creatiefquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Pastapan gepakt, hoef ik de gootsteen niet leeg te ruimen. Straks na het eten alles afwassen
zo ben ik. En hongerig..quote:
ik en geduld.. Je kent me duidelijk nietquote:
Nee vind je het heel gek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik en geduld.. Je kent me duidelijk niet
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
O jongens, ik leer al de hele dag en ik word er zo verdrietig vam. Raak gewoon in een dip
Waarvoor ben je aan het leren?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
O jongens, ik leer al de hele dag en ik word er zo verdrietig vam. Raak gewoon in een dip
ja! Weet je niet hoe lang ik al FOK?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee vind je het heel gek?
Maar jij bent volgens mij niet echt een geduldig type nee
Waar?quote:
Sinds 28 april 2009. Op mijn verjaardagquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja! Weet je niet hoe lang ik al FOK?
En neetong verbrand
HiErquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HiErIk neuk liever haar dan haar broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ondanks dat ik van mening ben dat er Nooit teveel spek in een pan kan zitten.. Te. Veel. Spek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds 28 april 2009. Op mijn verjaardagMaar dat zegt nog niks
Gheghe
Dat weet je nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neuk liever haar dan haar broek.
Meer van de rest erbij doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ondanks dat ik van mening ben dat er Nooit teveel spek in een pan kan zitten.. Te. Veel. Spek.
Exactquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Straks zit er een rotkop op
Ach maakt ook niet uit. Ass up, face down....
[..]
HiErGoeie kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
mijn vuilnisbak vond het heerlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer van de rest erbij doen
[..]
ExactEn anders een zak erover.
En nu heb je nog steeds honger?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn vuilnisbak vond het heerlijk.
twijfelgeval..quote:
nee, bak straks wel een ei ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch maar thuisbezorgd.nl
[..]
Zoals?
Ieeeeeeeel, eierenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, bak straks wel een ei ofzo
[..]
HiErHi thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker! Met bacon. Want bacon.quote:
Bacon is dan wel weer lekkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lekker! Met bacon. Want bacon.
Doet me niets.quote:
Doe eens een foto van jouw kont danquote:
Altijd vriendelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt altijd hoi tegen een foto van een kont
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jouw kont dan
Niet zeuren uploaden die fotoquote:
ja want baconquote:
alsof iemand daarin trapt als jij het zegtquote:
Wie niet waagt...quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alsof iemand daarin trapt als jij het zegt
tijn wint nooitquote:
Hopelijk trapt er ooit iemand een keer inquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alsof iemand daarin trapt als jij het zegt
Je bent gewoon jelly dat hij niet naar jouw kontje vraagt.quote:
pornhub is een van je optiesquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk trapt er ooit iemand een keer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |