SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Houd je bakkes of ik zorg dat die hoer van je je anaal vernedert met een bossche bol.
pff 18:30 is wel kut ja. Gelukkig maar 2 keer gehad tot nu toe s'avonds. Ook zelden 2 op een dag eigenlijk. Sterkte!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef TJV het volgende:
Ik heb er morgen een om 08:45 en een om 18:30.
Vakantie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef TJV het volgende:
Ik heb er morgen een om 08:45 en een om 18:30.
Hoe oud is ze dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik doe t niet meer, heb er 2, 1 paardenmeisje en 1 leuk meisje uit brabant
WAAROM BRABANT, ze is knap en lief enzo, heb dr nummer gefixt en we praten, maar BRABANT
even oud als ikquote:
quote:
Gelukkig kan ik makkelijk naar huis, zijn ook figuren die 7 uur lang op de VU gaan zitten wachten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
pff 18:30 is wel kut ja. Gelukkig maar 2 keer gehad tot nu toe s'avonds. Ook zelden 2 op een dag eigenlijk. Sterkte!
PU PU PU PEDOquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ja stuur maar door dan. Moet ze er natuurlijk wel een beetje uit zien.
WHAT OMG? LIKE NO BMW? YOU THINK I AM LIKE THOSE OTHER GIRLS? A FUCKING MERCEDES IS NOT ENOUGH DADDY, YOU DON'T LOVE ME!quote:
quote:[img]http://i.fokzi[img=225,315]http://shop.trap.de/images/product_images/thumbnail_images/462_0.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja niet boos worden als je geen roze skateboard krijgt van pappie hé!
ze wordt volgend jaar pas 16 hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey, Niks mis mee scheelt maar 2 jaar
Ziet ze ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
Moet ze er wel uit zien natuurlijk
Mja, ik zou ook gewoon op en neer gaan dan. 7 uur wachten is echt teveelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef TJV het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan ik makkelijk naar huis, zijn ook figuren die 7 uur lang op de VU gaan zitten wachten.
Ik vind 1 college niet eens genoeg en zit er zo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook gewoon op en neer gaan dan. 7 uur wachten is echt teveel. Maar ja, je hebt van die vreemde figuren idd. Ken er 1 die voor een college van 1,5 uur rustig vanuit belgie deze kant op komt om erna gewoon weer naar huis te gaan. En dat elke dag
gast t is brabant hoor?!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wtf manIs in Brabant zegt ie maar wel fucking dicht bij utrecht man
Ja, ik moet wel. Zit met zo weinig mensen in een klas dat het zo opvalt als je er niet bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind 1 college niet eens genoeg en zit er zo.
40 min van jou?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
40 minuutjes met de trein ofzo ag joh komt toch allemaal goed
Ja hallo, niet verplicht = niet verplicht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel. Zit met zo weinig mensen in een klas dat het zo opvalt als je er niet bent.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef TJV het volgende:
Moet ik nog kijken of het geen scam is? Straks word je gedrogeerd en verkracht door nigerianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef TJV het volgende:
Zal der pa blij mee zijn, een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Zeker waar, maar als je dan niet op komt dagen dan zijn die docenten toch wel wat kortaf. Zeker als je vaak dezelfde docenten hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja hallo, niet verplicht = niet verplicht.
NOU EN ZE HEEFT EEN ACCENT EN ZEGT KEIGAAF DUS HET IS EEN BRABOquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef MineraalWater het volgende:
Nee niet van mijLigt nog achter tilburg mang.
???quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
Haha ok ok. Woensdag naar het ZUIDEN van LIMBURGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
?????? gaat iemand zn purschuim in je spuiten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker kijken of ze mijn deuk kunnen op purren
Haha nee, Ziekenhuis tests enzo, Zal nog wel laten weten wat er allemaal gaat gebeurenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?????? gaat iemand zn purschuim in je spuiten?
ah taai, sterkte mangquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha nee, Ziekenhuis tests enzo, Zal nog wel laten weten wat er allemaal gaat gebeuren
quote:
die autist was er vandaag niet, heb wel nog last van mn enkel, maar wel minderquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je die inliners al een pak slaag verkocht?
Morgen vragen aan mn pa of ie die saus wilt halenquote:
kan je dat ergens zien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef Curlbrah het volgende:
Hoeveel meisjes had je aangeklikt voordat je er 3 had bobje?
nee maar bij tinder moet je eerst het meisje liken voordat je sws een match hebt.quote:
i knowquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nee maar bij tinder moet je eerst het meisje liken voordat je sws een match hebt.
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.
Kijk is naar de TSquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar is die tom gebleven eigenlijk, ook examenweek zeker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.
tweede halve prijsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AAAAh, dan haal ik voor een half jaar binnen
Lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een beetje autistisch misschien maar ik mag 'm wel.quote:
Ahahahah wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Bobje, dat stemmetje van jou bij gta online. Doe je dat expres of is dat echt je normale stem?
Mwah ja best welquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij is bobber stem nu best normaal
Hoi.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar is die tom gebleven eigenlijk, ook examenweek zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef TJV het volgende:
Goed plan.Scherp zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef TJV het volgende:
Goed plan.Idd, dat zijn echt de meest waardeloze messenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Je kunt er wel goed mee gooien, dat handvat is echt perfect daarvoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Idd, dat zijn echt de meest waardeloze messen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Je kunt er wel goed mee gooien, dat handvat is echt perfect daarvoor.Net geprobeerd, Gat in de deur gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gifquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Net geprobeerd, Gat in de deur gegooid
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Net geprobeerd, Gat in de deur gegooid
Aldie!quote:
over een miljoen views alquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]dat het maar vaak gezien mag worden
Hij is zeker niet autistischquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hij is een beetje autistisch misschien maar ik mag 'm wel.
Ken hem vooral van blueplz bij de wowradio toen ik (en hij) nog WoW speelde. Kon hem toen wel waarderen, vooral bij TRH.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
over een miljoen views al
[..]
Hij is zeker niet autistischHij heeft wel een bepaalde aandoening (naam kwijt) waardoor zijn ruimtelijk inzicht / korte termijn geheugen nogal fucked is. Daarom zuigt hij nogal in puzzle games
Komt soms wel wat arrogant over.
Naar mijn mening veruit de meest intelligente game critic op YouTube. De manier waarop hij zijn mening kan onderbouwen, hij omgaat met goeie feedback etc. kunnen heel wat van hem leren.
???quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
tevens voor de nerds : DDoS realtime map ding iets: http://www.digitalattackm(...)&time=15999&view=map
Ik neem volgens iemand DDoS met mij mee omdat elke keer als ik een community ofzo join dat ze gaan DDoSsen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
tevens voor de nerds : DDoS realtime map ding iets: http://www.digitalattackm(...)&time=15999&view=map
Nieuwe regel vanuit het hoofdkantoorquote:
Ah klotequote:Op maandag 21 oktober 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nieuwe regel vanuit het hoofdkantoorMag dus na werktijd als de winkel is gesloten niks meer kopen. Belachelijke regel
Hoor je ook op het laatste moment, totaal niet gecommuniceerd naar de medewerkers.
Wel klote als je iets wilt halen wat bijv in de vriezer moet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vervolgens naar een AH die nog open is valt de beveiliger tegen me uit_
Hm? hoezo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wel klote als je iets wilt halen wat bijv in de vriezer moet.
Nou, je mag dus niks kopen dus kan je ook niks hebben wat kan ontdooien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nja weet niet hoelang je moet blijven naar sluitingstijd maar met die regel
Oh helemaal niks? Ik bedoelde eigenlijk tijdens de pauze ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou, je mag dus niks kopen dus kan je ook niks hebben wat kan ontdooien?
Liepen maar een kwartiertje uit dit keer
Ik werkte van 19:15 tot 22:15 (werd dit keer 22:30quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh helemaal niks? Ik bedoelde eigenlijk tijdens de pauze ofzo
bapao onder de grillquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 05:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik verheug me nu al op de bapao die zo onder de grill gaat.
Denk dat hij IN de grill bedoeldequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bapao onder de grill
goedemorgen trouwens
straks maar eens kijken of ik wat filmpjes kan kijken @bios
Laat even weten welke films je pakt en of ze bevallen, ik wil mijn zusje één dezer dagen nog eens op een bios trakteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bapao onder de grill
goedemorgen trouwens
straks maar eens kijken of ik wat filmpjes kan kijken @bios
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze ergens veel veen gestoken hebben is het daar wel. Is echt gigantisch veel weggegraven daar, is amper nog iets van over. Nu vrijwel alleen zandgrond over al zijn er nog wel kleine stukje veen. Als je naar kampwesterbork fiets kom je door een stuk, je ziet daar ook goed aan het water dat die veen grond vol met gas zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf wtf, Drenthe was vroeger zo drassig en moerassig dat de kaart er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Niet meer voor te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ame_thyst op 22-10-2013 11:10:10 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat ook kut is, iemand die op je vloerbedeking kotst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee man, ik ga me eerst focussen op mn SE week en, en ik word binnenkort 16 dus dan kan ik ook wat meer zoekenquote:
Voor zn Captain Particles collectiequote:
picasa.quote:
Voor zn Coole Picasa foto'squote:
Sinds vorige maandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:34 schreef TJV het volgende:
WTF? Sinds wanneer betaal ik een abonnementstarief voor mijn huisarts?
"kut negers ook.."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef Curlbrah het volgende:
VN wil Sintfeest volledig verbieden
Ben benieuwd hoeveel reacties dit gaat opleveren.
quote:"De premier heeft de macht om dit te veranderen en om zijn invloed uit te oefenen op de groep die deze gewoonte in stand houdt."
Hoezo? dat zwarte pieten zwart zijn is alleen omdat ze dat altijd al waren, er zit verder geen gedachte achter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"kut negers ook.."
Ja, dat is dus ook een deel van het hele probleem
Het hele punt is dat het dus discriminatie is richting zwarte (blijkbaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoezo? dat zwarte pieten zwart zijn is alleen omdat ze dat altijd al waren, er zit verder geen gedachte achter.
"de groepen", 95% van de bevolking.quote:"Als de Nederlandse overheid inziet dat het Sinterklaasfeest fout is, moeten zij de groepen die het organiseren opdragen om er mee te stoppen", aldus Shepherd.
Laat maar weer zien hoe weinig ze er eigenlijk vanaf weet en hoe belachelijk het is dat ze hier überhaupt wat over te zeggen heeft.quote:"En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich in het programma af, waarbij ze doelt op de kerstman.
Deze vond ik ook al vaag jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)interklaasfeest.html
[..]
Laat maar weer zien hoe weinig ze er eigenlijk vanaf weet en hoe belachelijk het is dat ze hier überhaupt wat over te zeggen heeft.
Ja Bourtange, was groot moeras in Drenthe/Duitsland/Groningen. Laatste resten zijn begin vorige eeuw nog ontgonnen in Groningen bij Winschoten. (Moest er een pres over houden week of 3 terugquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf wtf, Drenthe was vroeger zo drassig en moerassig dat de kaart er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Niet meer voor te stellen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als ze ergens veel veen gestoken hebben is het daar wel. Is echt gigantisch veel weggegraven daar, is amper nog iets van over. Nu vrijwel alleen zandgrond over al zijn er nog wel kleine stukje veen. Als je naar kampwesterbork fiets kom je door een stuk, je ziet daar ook goed aan het water dat die veen grond vol met gas zit.
Zijn ook een paar veen musea, best interessant
http://www.veenkoloniaalmuseum.nl/collectie/vervening/Zeker goed werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet dit echt puur voor de publiciteit volgens mij. Verder nog nooit van die gozer gehoord, en gok met mij vele ook niet. Maar zo krijg je toch beetje naamsbekendheid hé.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef d4v1d het volgende:
Die Insayno (die uit het pownews) Volg ik al een tijdje op facebook. Opzich snap ik z'n punten wel en heeft die ergens wel gelijk maar hij vergroot het probleem een beetje vind ik.
Hij had ook niet moeten uitvallen tegen Tom Staal, dat was totaal geen slimme actie
quote:In the process of my parents getting a divorce, I found out my father went to jail for being a pedophile and a rapist not long before I was born. I saw the papers and everything. He now has to sign this paper thing every..90 days?
I mean I know he went to jail before, but I didn't know why. And I can never tell anyone in my life this. I just can't.
It was even harder for me, because he raped a 13 year old girl. And I found that out when I was 13. And I'm a girl.
This really screwed me up, because whenever I closed my eyes, I saw..my classmates..my friends.. my best friend getting raped by my father.
In mijn gedachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar zie je die staan homofiel
lolquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Ben je een half weekend bezig omdat men zo graag hogwarts wil bouwen, werkt het komen ze nooit online. /Story of every server host ever.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Ben je een half weekend bezig omdat men zo graag hogwarts wil bouwen, werkt het komen ze nooit online. /Story of every server host ever.
waddup gingerquote:
Zo hard dat 'ie geen 40 meer zal worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe hard zit die gast aan de steroids dan
Ja dat klopt, doe een specialisatie archeometrie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Tim! W00t..
SES / Aardwetenschappen
Jij deed toch ook iets met steentjes omkeren?
blaar r omver met je kennis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat klopt, doe een specialisatie archeometrie.
Heb je die gast ook weer: http://forum.fok.nl/user/history/337465quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Tim! W00t..
SES / Aardwetenschappen
Jij deed toch ook iets met steentjes omkeren?
Caught in a landslidequote:
das toch 100% illegaal in nederland?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
http://aanbiedingen.speur(...)controles201013.html
Haha ja echt wel. Wel een wachtlijst van een jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Allemaal aluminium propjes doorslikken, lachen bij zo'n scan
maar wel volgende week aan de beurt.. raar jaar heb jij dan...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha ja echt wel. Wel een wachtlijst van een jaar.
Voor de operatie een jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel volgende week aan de beurt.. raar jaar heb jij dan...
Grote beurt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef TJV het volgende:
APK + grote beurt + nieuwe bougies + lading olie + filters > ¤400. Turbo kan er weer even tegenaan.
grote beurt begint hier bij 600quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:03 schreef TJV het volgende:
APK + grote beurt + nieuwe bougies + lading olie + filters > ¤400. Turbo kan er weer even tegenaan.
Zo, dure vrouw heb jij zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
grote beurt begint hier bij 600
quote:
:'Dquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KLB / Mijn opa bijna mijn porno laten zien
Hebben ze daar internet???quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het zuiden van het land, dagje Baarle-Hertog. Hele cultuurshock.
OMG HEB JE JE PASPOORT WEL BIJ JE??!?!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het zuiden van het land, dagje Baarle-Hertog. Hele cultuurshock.
mechanisch of laptop toetsen?quote:
Mechanisch is overdreven denk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |