SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Houd je bakkes of ik zorg dat die hoer van je je anaal vernedert met een bossche bol.
pff 18:30 is wel kut ja. Gelukkig maar 2 keer gehad tot nu toe s'avonds. Ook zelden 2 op een dag eigenlijk. Sterkte!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef TJV het volgende:
Ik heb er morgen een om 08:45 en een om 18:30.
Vakantie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef TJV het volgende:
Ik heb er morgen een om 08:45 en een om 18:30.
Hoe oud is ze dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik doe t niet meer, heb er 2, 1 paardenmeisje en 1 leuk meisje uit brabant
WAAROM BRABANT, ze is knap en lief enzo, heb dr nummer gefixt en we praten, maar BRABANT
even oud als ikquote:
quote:
Gelukkig kan ik makkelijk naar huis, zijn ook figuren die 7 uur lang op de VU gaan zitten wachten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
pff 18:30 is wel kut ja. Gelukkig maar 2 keer gehad tot nu toe s'avonds. Ook zelden 2 op een dag eigenlijk. Sterkte!
PU PU PU PEDOquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ja stuur maar door dan. Moet ze er natuurlijk wel een beetje uit zien.
WHAT OMG? LIKE NO BMW? YOU THINK I AM LIKE THOSE OTHER GIRLS? A FUCKING MERCEDES IS NOT ENOUGH DADDY, YOU DON'T LOVE ME!quote:
quote:[img]http://i.fokzi[img=225,315]http://shop.trap.de/images/product_images/thumbnail_images/462_0.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja niet boos worden als je geen roze skateboard krijgt van pappie hé!
ze wordt volgend jaar pas 16 hequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey, Niks mis mee scheelt maar 2 jaar
Ziet ze ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:00 schreef MineraalWater het volgende:
Moet ze er wel uit zien natuurlijk
Mja, ik zou ook gewoon op en neer gaan dan. 7 uur wachten is echt teveelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef TJV het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig kan ik makkelijk naar huis, zijn ook figuren die 7 uur lang op de VU gaan zitten wachten.
Ik vind 1 college niet eens genoeg en zit er zo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook gewoon op en neer gaan dan. 7 uur wachten is echt teveel. Maar ja, je hebt van die vreemde figuren idd. Ken er 1 die voor een college van 1,5 uur rustig vanuit belgie deze kant op komt om erna gewoon weer naar huis te gaan. En dat elke dag
gast t is brabant hoor?!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
Bob wtf manIs in Brabant zegt ie maar wel fucking dicht bij utrecht man
Ja, ik moet wel. Zit met zo weinig mensen in een klas dat het zo opvalt als je er niet bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind 1 college niet eens genoeg en zit er zo.
40 min van jou?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
40 minuutjes met de trein ofzo ag joh komt toch allemaal goed
Ja hallo, niet verplicht = niet verplicht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel. Zit met zo weinig mensen in een klas dat het zo opvalt als je er niet bent.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef TJV het volgende:
Moet ik nog kijken of het geen scam is? Straks word je gedrogeerd en verkracht door nigerianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef TJV het volgende:
Zal der pa blij mee zijn, een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Zeker waar, maar als je dan niet op komt dagen dan zijn die docenten toch wel wat kortaf. Zeker als je vaak dezelfde docenten hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja hallo, niet verplicht = niet verplicht.
NOU EN ZE HEEFT EEN ACCENT EN ZEGT KEIGAAF DUS HET IS EEN BRABOquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef MineraalWater het volgende:
Nee niet van mijLigt nog achter tilburg mang.
???quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
Haha ok ok. Woensdag naar het ZUIDEN van LIMBURGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
?????? gaat iemand zn purschuim in je spuiten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker kijken of ze mijn deuk kunnen op purren
Haha nee, Ziekenhuis tests enzo, Zal nog wel laten weten wat er allemaal gaat gebeurenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?????? gaat iemand zn purschuim in je spuiten?
ah taai, sterkte mangquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha nee, Ziekenhuis tests enzo, Zal nog wel laten weten wat er allemaal gaat gebeuren
quote:
die autist was er vandaag niet, heb wel nog last van mn enkel, maar wel minderquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je die inliners al een pak slaag verkocht?
Morgen vragen aan mn pa of ie die saus wilt halenquote:
kan je dat ergens zien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:17 schreef Curlbrah het volgende:
Hoeveel meisjes had je aangeklikt voordat je er 3 had bobje?
nee maar bij tinder moet je eerst het meisje liken voordat je sws een match hebt.quote:
i knowquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nee maar bij tinder moet je eerst het meisje liken voordat je sws een match hebt.
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.
Kijk is naar de TSquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar is die tom gebleven eigenlijk, ook examenweek zeker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had gewoon bij iedereen op like gedrukt. bleek achteraf een fout te zijn.
tweede halve prijsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AAAAh, dan haal ik voor een half jaar binnen
Lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |