Ja, daar durf ik me nog wel te laten 'verdrinken' als jij reddend komt zwemmenquote:
Mietjequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef richolio het volgende:
Nu pas kan ik op Netflix. Ondertussen is het al donker, nu durf ik geen horrorfilm meer te kijken
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef richolio het volgende:
Nu pas kan ik op Netflix. Ondertussen is het al donker, nu durf ik geen horrorfilm meer te kijken
Je past niet eens in een ballenbakquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar durf ik me nog wel te laten 'verdrinken' als jij reddend komt zwemmen
Grapje grapje.. Horrorfilms hebben niks tegen mijquote:
Bijnaquote:
OMG je gaat zeggen dat ik dikker ben dan Jabba the Huttquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je past niet eens in een ballenbak.
Beter ben je aan het trollenquote:
Je dook er vol in?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:01 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik heb mijn vinger wel eens bijna gebroken in de ballenbak..
En toen was ik niet eens echt een kind meer..
Mijn nichtje zat erin, en ik zat op de rand. Maar natuurlijk verloor ik mijn evenwicht en donderde zo in de ballenbak en geen idee hoe ik mijn vinger toen bijna heb kunnen brekenquote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb nog nooit wat gebroken
of naja mijn duim misschien ooit maar die heb ik verder niet na laten kijken
Auw, dat heeft mijn albino rat eens gedaan. Kut beest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat heeft in mn vingertopje gebeten toen ik hem een kattensnoepje wou geven![]()
Wel zonde!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mijn nichtje zat erin, en ik zat op de rand. Maar natuurlijk verloor ik mijn evenwicht en donderde zo in de ballenbak en geen idee hoe ik mijn vinger toen bijna heb kunnen breken![]()
Was op weg naar Fantasialand, dus heb de hele week met een pijnlijke klauw gelopen en de eerste dag zaten we int ziekenhuis ipv het pretpark hahaha..
Meteen slaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat heeft in mn vingertopje gebeten toen ik hem een kattensnoepje wou geven![]()
Ik zit hier meestal vol onder de krassen e.d. na het spelen met mn katquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Auw, dat heeft mijn albino rat eens gedaan. Kut beest.
Sorry, ik haat katten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit hier meestal vol onder de krassen e.d. na het spelen met mn kat![]()
Ik zou liever chef luchtkussens zijn dan chef ballenbakquote:
Hahaha..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou liever chef luchtkussens zijn dan chef ballenbak
Ja, zeker weten. Luchtkussens zijn baasquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
Mijn kat rent altijd weg als ze mij zietDie andere kat komt juist naar me toe
Ik wil ZO graag nog eens op zo'n kussen waarbij je in de lucht gelanceerd word zo PLONS in het water..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Luchtkussens zijn baas
Ja, dat zingen ze hier al sinds gisteravond..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
the things we lost in the fire fire fireeeeehhh
Nah, dat lijkt me dan weer niet zo tof. Ik wil in zo'n luchtkussen door zo'n tunnel kruipenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik wil ZO graag nog eens op zo'n kussen waarbij je in de lucht gelanceerd word zo PLONS in het water..
Jabba the Huttquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG je gaat zeggen dat ik dikker ben dan Jabba the Hutt
wat heb jij verloren in het vuur?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat zingen ze hier al sinds gisteravond..
Forrest Gumpquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef richolio het volgende:
Of Supernatural. Forrest Gump heb ik ook nooit gezien..
Mijn verstand ben ik bang.....quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat heb jij verloren in het vuur?
ik mijn ex vriendin
Die lijkt me zo leukquote:
Star Warsquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef richolio het volgende:
Wat zijn jullie confessions?
#Confession: ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ik denk ook niet dat ik dat hoef te zien
Star Warsquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef richolio het volgende:
#Confession: ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ik denk ook niet dat ik dat hoef te zien
Die deel ik met je..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef richolio het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef richolio het volgende:
#Confession: ik heb nog nooit Startrek () gezien. Ik weet ook dat het niet wil zien
doe me niet naquote:
Wat is daar mis mee, racist.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Thaise vrijgezellen"
neen dankje
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Vrijgezelle Piet"
neen dankje
Piemel*quote:
o ik dacht dat al die vrouwen echt geïnteresseerd warenquote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat Indiaas eten halen. Chicken Jalfrezi woop woop![]()
zijn ze sowieso toch nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik dacht dat al die vrouwen echt geïnteresseerd waren
eet zequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eet ze
hopelijk kan het nichtje van lb lekker koken
je bent zelf een volslanke singlequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, ook geen volslanke singles
Wow, dan mag je wel een doosje bloedverdunners achterover slaan als je gebeten bent ghehehe..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Eetse Stuquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
Broer.quote:
Gewerkt vooralquote:
eindelijk weer eens gewonnen met hockeyquote:
wat is een note?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://lifeofanisha.tumblr.com/post/55015698060
Dude neem eens een andere UIquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb filmpjes teruggevonden van de zwarte cross vorig jaar
ga in je broekjequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb maar een saaie nutteloze rotdag gehad.
Sorryquote:
quote:
Okequote:
quote:
Reblog en like.quote:
Hij heeft er echt fucking veelquote:
Geen idee.. Het is ook al op een andere site gepost zie ik net.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft er echt fucking veel
Hoezo dat ineens?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ff kijken of le brownies klaar zijn.
Oke is goed. Maar ben wel aan het werk soms.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Tjacka het volgende:
oke cachie ik hou het niet meer sorry.
zullen we weer praten vie wap?
Neequote:
The loneliest day of my life.quote:
dat ben je altijd als je met mij praat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke is goed. Maar ben wel aan het werk soms.
Such a lonely dayquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
The loneliest day of my life.
Had je moeten proberenquote:
Jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ben je altijd als je met mij praat.
je bent toch mijn begeleiding?
Ik heb zo'n AH Excellent Brownie Mix gekocht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Had je moeten proberenVolgens mij geeft het best iets lekkers aan de brownie
Met witte chocolade icing?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH Excellent Brownie Mix gekocht.
quote:
Ik ook van jou hoor tjackiequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar ik hou echt van je hoor cachie.
ik las broekje/quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje had een of andere rauwkost met een geimproviseerde dressing EN GODDAMN HET IS LEKKER
14.gifquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje had een of andere rauwkost met een geimproviseerde dressing EN GODDAMN HET IS LEKKER
Ik ben in Zeelandquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Die zijn jummie. Breng mijKsweer je krijg beloning mami
Ja ik weet dat je in xcachet d'r broekje wilquote:
dat wil zei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je in xcachet d'r broekje wil
De kleine zijn ook wel lekkerquote:
Dat wilt zij*quote:
Ik snap het niet meer helemaal. Wanneer ben je in Rotterdam en wanneer in Zeeland? Ik dacht dat je helemaal naar Rotterdam was verhuistquote:
Doordeweeks ben ik in Rotterdam en in het weekend verblijf ik in hotel mama.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer helemaal. Wanneer ben je in Rotterdam en wanneer in Zeeland? Ik dacht dat je helemaal naar Rotterdam was verhuist
Ik ben hier bij gekomen door de TT van jouquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Nou vooruit, voornaamachternaam en david zijn wel lief
Ahá.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doordeweeks ben ik in Rotterdam en in het weekend verblijf ik in hotel mama.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Nou vooruit, voornaamachternaam en david zijn wel lief
jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben hier bij gekomen door de TT van jou
mag ik er ook 1?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ff kijken of le brownies klaar zijn.
Enige meisje die het voor haar achttiende niet gezien heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
ik ga the notebook kijken voor het eerst
Eh watquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
jatoen zei ik iets komt allen naar deze gezelligr sc ofzo
het was toen rustig dus ik.ging mensen trekken en.het werkte en toen kwam.jij.
Dikke love-storyquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
jatoen zei ik iets komt allen naar deze gezelligr sc ofzo
het was toen rustig dus ik.ging mensen trekken en.het werkte en toen kwam.jij.
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige meisje die het voor haar achttiende niet gezien heeft
quote:
Natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik er ook 1?
want dan kom ik even van de zolder naar de keuken
pot verwijt de ketelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]jij en seks
dat klopt gewoon niet srry
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]jij en seks
ik heb hem.vorig jaar pas voor het eerst grzien, ik ben 23quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige meisje die het voor haar achttiende niet gezien heeft
Ja godverdommequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]jij en seks
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb hem.vorig jaar pas voor het eerst grzien, ik ben 23
mooie leeftijdquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb hem.vorig jaar pas voor het eerst grzien, ik ben 23
quote:
daarom backdoorsluts 9quote:
Dat punt in 7 dat zijn vriendin eigenlijk zijn dochter isquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom backdoorsluts 9
goede verhaallijn, goede cast, mooie plottwist, goed vervolg op 1-8
nagelbijtend zat ik op het puntje van de stoelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat punt in 7 dat zijn vriendin eigenlijk zijn dochter is
Te lange nagels is natuurlijk niet zo handigquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nagelbijtend zat ik op het puntje van de stoel
jaquote:
quote:
ik ben met mn bachelorscriptir bezigquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ook
laatste jaar bachelor nu
waar gaat die over?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben met mn bachelorscriptir bezig
jij schreeuwt tijdens t fappen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:26 schreef Tjacka het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
hoe de crisis projectontwikkelaars beïnvloedt in hun keuze voor duurzame gebiedsontwikkelingquote:
klinkt leukquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe de crisis projectontwikkelaars beïnvloedt in hun keuze voor duurzame gebiedsontwikkelingen jij?
Kom je die morgen langsbrengen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ohquote:
getverderrie kon je niet in een wc papiertje lozen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
getverderrie kon je niet in een wc papiertje lozen?
is ook wel.interessantquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klinkt leuk
ik moet nog een onderwerp kiezen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit gaat niemand meer eten hoor smeerpijp
Aldo wilt welquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je die morgen langsbrengen?![]()
20quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
is ook wel.interessant![]()
hoe oud ben jij?
nomquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
ziet er gewoon lekker uitquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ziet er gewoon lekker uit
HH is gewoon jaloers op lekkere dingen, omdat hij moet afvallen
quote:
Ik moet helemaal niet afvallen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ziet er gewoon lekker uit
HH is gewoon jaloers op lekkere dingen, omdat hij moet afvallen
uvaquote:
Wat doe je in Delft?quote:
neequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus je woont ook in amsterdam?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
DIG / Tinder verkloot
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
wonenquote: