ik las broekje/quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje had een of andere rauwkost met een geimproviseerde dressing EN GODDAMN HET IS LEKKER
14.gifquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn broertje had een of andere rauwkost met een geimproviseerde dressing EN GODDAMN HET IS LEKKER
Ik ben in Zeelandquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Die zijn jummie. Breng mijKsweer je krijg beloning mami
Ja ik weet dat je in xcachet d'r broekje wilquote:
dat wil zei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je in xcachet d'r broekje wil
De kleine zijn ook wel lekkerquote:
Dat wilt zij*quote:
Ik snap het niet meer helemaal. Wanneer ben je in Rotterdam en wanneer in Zeeland? Ik dacht dat je helemaal naar Rotterdam was verhuistquote:
Doordeweeks ben ik in Rotterdam en in het weekend verblijf ik in hotel mama.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer helemaal. Wanneer ben je in Rotterdam en wanneer in Zeeland? Ik dacht dat je helemaal naar Rotterdam was verhuist
Ik ben hier bij gekomen door de TT van jouquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Nou vooruit, voornaamachternaam en david zijn wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |