Mijn nichtje zat erin, en ik zat op de rand. Maar natuurlijk verloor ik mijn evenwicht en donderde zo in de ballenbak en geen idee hoe ik mijn vinger toen bijna heb kunnen brekenquote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb nog nooit wat gebroken
of naja mijn duim misschien ooit maar die heb ik verder niet na laten kijken
Auw, dat heeft mijn albino rat eens gedaan. Kut beest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat heeft in mn vingertopje gebeten toen ik hem een kattensnoepje wou geven![]()
Wel zonde!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mijn nichtje zat erin, en ik zat op de rand. Maar natuurlijk verloor ik mijn evenwicht en donderde zo in de ballenbak en geen idee hoe ik mijn vinger toen bijna heb kunnen breken![]()
Was op weg naar Fantasialand, dus heb de hele week met een pijnlijke klauw gelopen en de eerste dag zaten we int ziekenhuis ipv het pretpark hahaha..
Meteen slaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat heeft in mn vingertopje gebeten toen ik hem een kattensnoepje wou geven![]()
Ik zit hier meestal vol onder de krassen e.d. na het spelen met mn katquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Auw, dat heeft mijn albino rat eens gedaan. Kut beest.
Sorry, ik haat katten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit hier meestal vol onder de krassen e.d. na het spelen met mn kat![]()
Ik zou liever chef luchtkussens zijn dan chef ballenbakquote:
Hahaha..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou liever chef luchtkussens zijn dan chef ballenbak
Ja, zeker weten. Luchtkussens zijn baasquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
Mijn kat rent altijd weg als ze mij zietDie andere kat komt juist naar me toe
Ik wil ZO graag nog eens op zo'n kussen waarbij je in de lucht gelanceerd word zo PLONS in het water..quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Luchtkussens zijn baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |