Wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is natuurlijk ook wel logisch na een maandje
Achteraf, maar tijdens het poetsen niet. Haha, huishoudenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik kijk alweer uit naar werken. Wel lekker de poetsturk uitgehangen, achteraf is dat altijd wel genieten. Helaas heb ik de was niet gedaan, dus die moet nog gebeuren.
Maarja, de was moet altijd gebeuren.
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Kan je bij de AH to go ook kip of ander vlees halen? Moet nl nog eten en bedenk me net dat ik nog vlees moet hebben
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Kan je bij de AH to go ook kip of ander vlees halen? Moet nl nog eten en bedenk me net dat ik nog vlees moet hebben
Gewoon pizzaatje bellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Heb alles al in huis wat bederft als ik het vandaag niet op eet, de komende dagen eet ik ook niet thuis nl.quote:
Eet een keer vegetarisch. Ga je heus niet aan dood.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb alles al in huis wat bederft als ik het vandaag niet op eet, de komende dagen eet ik ook niet thuis nl.
dat je moet wennen en zoquote:
Wat!? Geen vlees!?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Eet een keer vegetarisch. Ga je heus niet aan dood.
Sommige vrouwen meer dan anderen. Of gaat dit niet over anale seks?quote:
Pannenkoeken met spek.quote:
Maar vlees is lekkerder dan groenten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Eet een keer vegetarisch. Ga je heus niet aan dood.
En kaasfonduequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onmogelijk
Behalve bij pannenkoeken
Ook prima. Met suiker, of aardbeien.quote:
Of cupcake toppingquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook prima. Met suiker, of aardbeien.
Ik kan best zonder. Jaren gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vlees is lekkerder dan groenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |