Waar kies je voor?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, ben ik nu de enige zonder narcotica? Snel daar een einde aan maken.
Dat is dan weer jammer.quote:
Ik zit ook zonderquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie, ben ik nu de enige zonder narcotica? Snel daar een einde aan maken.
Twee avonden op rij aangeschoten is niet goed natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kies je voor?
[..]
Dat is dan weer jammer.
Kom je ook spelletjes spelenquote:
ik haal het toch welquote:
Helemaal niet als je weer bijna naar werk moet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Twee avonden op rij aangeschoten is niet goed natuurlijk.
Je cognacje?quote:
Ligt een beetje aan het soort spelletjes. In het algemeen ben ik niet goed in spelletjes en kan ik ook niet tegen mijn verlies waardoor ik dit soort samenkomsten graag vermijd.quote:
Ja, ook die moet regelmatig worden aangesproken anders voelt 'ie zich achtergesteld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal niet als je weer bijna naar werk moet.
[..]
Je cognacje?
Snap ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het soort spelletjes. In het algemeen ben ik niet goed in spelletjes en kan ik ook niet tegen mijn verlies waardoor ik dit soort samenkomsten graag vermijd.
hide the salami!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het soort spelletjes.
Het kan ook dat 'ie zich speciaal voelt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ook die moet regelmatig worden aangesproken anders voelt 'ie zich achtergesteld.
Blijft toch een fransoos hè.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan ook dat 'ie zich speciaal voelt.
De hedendaagse fransoos is niet meer de klassieke fransoos, helaas.quote:
Het weekend is nog niet over, terug de boeken in jij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
Whoehhj, hele weekend gestudeerd!![]()
Ik vind dit redelijk verontrustend klinken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
De rum gedraagt zich inderdaad een beetje sletterig; bij het minste of geringste wordt ze opengetrokken en vloeistoffen gedraineerd. Zelfs haar hals wordt afgelikt als ze een beetje lekt.
True, maar moe dus zo lekker slapenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het weekend is nog niet over, terug de boeken in jij.
Nou, ik kijk alweer uit naar werken. Wel lekker de poetsturk uitgehangen, achteraf is dat altijd wel genieten. Helaas heb ik de was niet gedaan, dus die moet nog gebeuren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
True, maar moe dus zo lekker slapen! Leuk weekend gehad?
Nee, gesprekken gehad en wel tot bepaalde inzichten gekomen. Eigenlijk gaat studeren nu ook wel prima, ik moet er gewoon echt inkomen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Wil je nu al niet meer stoppen met je studie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |