Exactemundo!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hij heeft vooral psychische problemen..als je die niet wegneemt....
programma denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarrr... wie zou dit betalen? Het programma of zijn familie?
Het kan wel zoals hij het gebruikt, als ik dit goed begrijp: http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=conceptiequote:
Jim.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef regiliopeace het volgende:
Wereldgozer die Jimmy. Hoorde vorige week een interview met hem op radio 1 en hij klonk zo hyper en agressief dat ik bijna zelf op valium moest.
Ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Het kan wel zoals hij het gebruikt, als ik dit goed begrijp: http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=conceptie
Ik ging het meteen opzoeken.
Ik mocht niet meedoenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw aflevering uitgezonden?
Ervaringsdeskundigen zijn vaak wel goeie therapeuten hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef BlueMage het volgende:
Die counselor ziet er ook uit alsof ie wel 'n paar lijntjes wegsnuift op 'n dag.
Keith Bakker anyone?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef BlueMage het volgende:
Al die counselors zijn ervaringsdeskundigen natuurlijk.
Hij heeft geen koekkruimels maar een lijn op de stoep om de weg te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef vencodark het volgende:
En dan laat dat vriendinnetje hem barsten en snuift hij zich zo terug naar de dealer.
Tsja en die 12 stappen werken ook helemaal niet maar ja die hebben de afickmarkt in handen zeg maar.quote:
Oh misschien mogen we wel een duoaflevering saampjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Aw jammer, ik ga m'n familie even overhalen om mij op te geven, FOK!verslaving.
Met mijn familie, die gaan trollen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh misschien mogen we wel een duoaflevering saampjes
Gezellig!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met mijn familie, die gaan trollen.
Het valt tegen ja maar zo zen is hij dus blijkbaar niet. De realiteit kickt in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
wat een vervelend figuur. ik snap het wel maar doe even normaal.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe afleveringen Hotter than my daughter?
Ja! Laatste seizoen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe afleveringen Hotter than my daughter?
Ik weet niet hoe strak die planning was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef BlueMage het volgende:
Mja als ze hebben beloofd om die schulden idd af te betalen voor 'm en 't dan niet doen dat is natuurlijk ook niet heel netjes.
Ja al dat gelul over Hogere Macht helpt ook niet echt mee, wat is er toch met "eigen verantwoording" gebeurd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
Nadeel van ergens afkicken in een andere omgeving: thuis is namelijk alles hetzelfde gebleven.
Boeiend, hij moet maar leren omgaan met tegenslag zonder een uitweg te zoeken in coke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef BlueMage het volgende:
Mja als ze hebben beloofd om die schulden idd af te betalen voor 'm en 't dan niet doen dat is natuurlijk ook niet heel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |