Exactemundo!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hij heeft vooral psychische problemen..als je die niet wegneemt....
programma denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarrr... wie zou dit betalen? Het programma of zijn familie?
Het kan wel zoals hij het gebruikt, als ik dit goed begrijp: http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=conceptiequote:
Jim.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef regiliopeace het volgende:
Wereldgozer die Jimmy. Hoorde vorige week een interview met hem op radio 1 en hij klonk zo hyper en agressief dat ik bijna zelf op valium moest.
Ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Het kan wel zoals hij het gebruikt, als ik dit goed begrijp: http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=conceptie
Ik ging het meteen opzoeken.
Ik mocht niet meedoenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw aflevering uitgezonden?
Ervaringsdeskundigen zijn vaak wel goeie therapeuten hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef BlueMage het volgende:
Die counselor ziet er ook uit alsof ie wel 'n paar lijntjes wegsnuift op 'n dag.
Keith Bakker anyone?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef BlueMage het volgende:
Al die counselors zijn ervaringsdeskundigen natuurlijk.
Hij heeft geen koekkruimels maar een lijn op de stoep om de weg te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef vencodark het volgende:
En dan laat dat vriendinnetje hem barsten en snuift hij zich zo terug naar de dealer.
Tsja en die 12 stappen werken ook helemaal niet maar ja die hebben de afickmarkt in handen zeg maar.quote:
Oh misschien mogen we wel een duoaflevering saampjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Aw jammer, ik ga m'n familie even overhalen om mij op te geven, FOK!verslaving.
Met mijn familie, die gaan trollen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh misschien mogen we wel een duoaflevering saampjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |