quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Zeker als je zag met hoe veel gemak Vitesse PEC wegzette een paar weken terug. Maar gelukkig kwam het helemaal goed, afgezien van helemaal in het begin van de wedstrijd en vlak voor en na de 4-1 (kun je nagaan) is ADO geen moment gevaarlijk geweest.
Jammer trouwens dat Groningen er niet gewoon nog twee of drie inschoot. Dan stond PEC nu tweede.
Ik zal straks een gaan genieten van de samenvattingenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Zeker als je zag met hoe veel gemak Vitesse PEC wegzette een paar weken terug. Maar gelukkig kwam het helemaal goed, afgezien van helemaal in het begin van de wedstrijd en vlak voor en na de 4-1 (kun je nagaan) is ADO geen moment gevaarlijk geweest.
Jammer trouwens dat Groningen er niet gewoon nog twee of drie inschoot. Dan stond PEC nu tweede.
Tweede helft viel wel mee, toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal straks een gaan genieten van de samenvattingen![]()
En Groningen is eigenlijk wel goed weggekomenPSV heeft veel meer kansen gehad.
Ook toen vond ik PSV nog erg gevaarlijk maar Groningen heeft ook zeker z'n kansen gehad en heel onverdiend is het dan ook niet.quote:
Mooiquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Griffierecht mag afhangen van de hoogte van de vordering waarover geprocedeerd wordt, maar daar moet een bovengrens aan zitten. Als zo'n bepaling resulteert in een griffierecht van een gemiddeld jaarsalaris levert dat een belemmering op in de toegang tot de rechter. Het feit dat de procespartij een stinkend rijke zakenman is doet daar niets aan af.
dat was toch die gek die voor iedere scheet een zaak begon?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Griffierecht mag afhangen van de hoogte van de vordering waarover geprocedeerd wordt, maar daar moet een bovengrens aan zitten. Als zo'n bepaling resulteert in een griffierecht van een gemiddeld jaarsalaris levert dat een belemmering op in de toegang tot de rechter. Het feit dat de procespartij een stinkend rijke zakenman is doet daar niets aan af.
Nee, het is een zakenman die procedeert over 5,8 miljard PLZ en 100 miljoen PLZ (blijkbaar dus een modaal Pools jaarinkomen in die tijd) griffierecht opgelegd krijgt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:23 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
dat was toch die gek die voor iedere scheet een zaak begon?
Oud geld wat een enorme inflatie kende. Iedereen was in die tijd miljonair. In '95 werden er 4 nullen weggehaald, de vroegere 10.000 PLZ's werd 1 nieuwe PLN.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is een zakenman die procedeert over 5,8 miljard PLZ en 100 miljoen PLZ (blijkbaar dus een modaal Pools jaarinkomen in die tijd) griffierecht opgelegd krijgt.
Wat wonderlijk dat het halve topic opeens met balansen bezig is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
Zo, nog even wat balansjes maken en dan lekker genieten van Studio Sport
Ik begrijp wat je zegt maar niet helemaal wat dat verder met mijn post te maken heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:37 schreef Polacco het volgende:
[..]
Oud geld wat een enorme inflatie kende. Iedereen was in die tijd miljonair. In '95 werden er 4 nullen weggehaald, de vroeger 10.000 PLZ's werd 1 nieuwe PLN.
Z is Zloty toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:37 schreef Polacco het volgende:
[..]
Oud geld wat een enorme inflatie kende. Iedereen was in die tijd miljonair. In '95 werden er 4 nullen weggehaald, de vroeger 10.000 PLZ's werd 1 nieuwe PLN.
Toelichting op je opmerking wat toen een modaal inkomen was in Polen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je zegt maar niet helemaal wat dat verder met mijn post te maken heeft
Oh, op die manier. Ik bedoelde 'blijkbaar' niet in de zin omdat het zo hoog was, maar meer omdat ik geen idee heb wat een Pools jaarsalaris in de jaren '90 was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:39 schreef Polacco het volgende:
[..]
Toelichting op je opmerking wat toen een modaal inkomen was in Polen.
Yup. Złoty. Het betekent gouden.quote:
Het valt (gelukkig) behoorlijk mee hoor hoe complex het voor ons gaat, vooral posten uit de wet gewoon neerzetten en nagaan of er dividend mag worden uitgekeerdquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat wonderlijk dat het halve topic opeens met balansen bezig is.
Nou ja, het zijn nogal bizarre bedragenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik bedoelde 'blijkbaar' niet in de zin omdat het zo hoog was, maar meer omdat ik geen idee heb wat een Pools jaarsalaris in de jaren '90 was.
Alsnog is het natuurlijk een groot bedrag waarover geprocedeerd werd, 58 jaarsalarissen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:42 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn nogal bizarre bedragendus vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |