SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit studie blijkt dat het veel grappiger is om je gewonde tegenstanders van het veld te slepen over de grond.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar zal wel studie naar zijn gedaan_
Dit nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Smerige actie, dit is toch ook geel?
Da's een van de users die ik echt nooit zou missenquote:
Je bedoelt dat Blom consequent moet zijn? Hahahahahahaha.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:
Calimero.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:
neequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:
We hebben wel Rickarioquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Pff, wat een jankerdje die Bakkali. Gaat het niet redden in de top.
ik vind zo'n uitspraak niet passen bij een modquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's een van de users die ik echt nooit zou missen
En zijn egaal bruine huid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het valt me op dat het gebit van Humberto niet helemaal perfect is.
Zijn dans skills wel.
Jinx hem anders weer eens. Mongool.quote:
Saymakquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
pec 1-0
wie scoorde en wie assist?
fernandez en fernandezquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
pec 1-0
Jinx zou toch goed zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jinx hem anders weer eens. Mongool.
prachtig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
Wat een chaos zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
broersequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
pec 1-0
Saymak maakte hem, Klich of Broerse (kwaliteit van mijn stream is om te janken) met een prachtige boogbal vanaf de helft van PEC en de verdediging van ADO stapte niet meequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
pec 1-0
mooi, die heb ik in mijn manager.quote:
jij heet helemaal geen p van de werfquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
Ik ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi, die heb ik in mijn manager.
Hallo meneer Van der Werf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
jezus christus, ik zou nog geen minuut vol houden op zo'n schermquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
Haha, ja, laten we net doen alsof Cocu emoties heeft!quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Cocu is woedend momenteel. Gaat helemaal uit z'n dak.
Hij komt uit Oss.quote:
Wow ik ben in beeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor doublepain
Het tonen van emotie is een vorm van zwakte.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ja, laten we net doen alsof Cocu emoties heeft!
Jammer.quote:
RKC en NEC doen het voorlopig nog véél slechterquote:
NEC en RKC vergeten?quote:
Ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Klich virtueel
____
Assist 3
Winst 3
Basisplek 2
Daar wordt iemand vrolijk van
Zonde? Echt een kut club is het met doorgesnoven hooligans in het stadionquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
RKC en NEC doen het voorlopig nog véél slechterZou wel zonde zijn als een club als ADO degradeert.
Je bent best sloom idd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Typisch het volgende:
kut pool op de kool
ik moet echt rapper worden
6/10quote:
Uhm.. oke.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je vinger in je oog als je Bakkali een hype vindt
Jij vond Stroot ook een hype.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Oké meneer van der werfquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
JR-Style-93 vindt het een prima speler.quote:
En dan degradeert dat, en wat krijg je er voor terug? FC Eindhoven? Dordrecht? Afgezien van Sparta zijn er maar weinig clubs in de Eerste Divisie die een beetje aantrekkelijk zijn voor de Eredivisiequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zonde? Echt een kut club is het met doorgesnoven hooligans in het stadion
Nee ik insinueer dat jij er geen kijk op hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Bakkali met Strootman te vergelijken is?
Nee, hij geeft terecht aan dat je er niks van snapt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Bakkali met Strootman te vergelijken is?
Als jij zelf geen mening hebt moet jij je bek over dit soort dingen houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik insinueer dat jij er geen kijk op hebt.
MVV, Willem 2, De Graafschapquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan degradeert dat, en wat krijg je er voor terug? FC Eindhoven? Dordrecht? Afgezien van Sparta zijn er maar weinig clubs in de Eerste Divisie die een beetje aantrekkelijk zijn voor de Eredivisie
Ik geen mening over Bakkali? Okéquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij zelf geen mening hebt moet jij je bek over dit soort dingen houden.
Marokkaans schoolplein pingelaartje, gaat binnen 2 jaar weg met problemen.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij zelf geen mening hebt moet jij je bek over dit soort dingen houden.
Zeg voortaan 'schijndominantie'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We domineren, vraag maar aan de Boer.
met 11 spelersquote:
Willem II is ook een waardeloze ploeg. Saai antivoetbalquote:
Nee joh. Ik had vooraf verlies verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Doublepain het volgende:
422 is nog een beetje boos over Ajax
Geen enkele Eerste Divisie club is aantrekkelijk voor de Eredivisie maar ik dump graag ADO voor een club met normale supporters.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan degradeert dat, en wat krijg je er voor terug? FC Eindhoven? Dordrecht? Afgezien van Sparta zijn er maar weinig clubs in de Eerste Divisie die een beetje aantrekkelijk zijn voor de Eredivisie
Echt joh? Zonde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II is ook een waardeloze ploeg. Saai antivoetbalDe Graafschap en MVV kunnen er nog wel mee door, al is De Graafschap praktisch failliet.
lachen he?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen enkele Eerste Divisie club is aantrekkelijk voor de Eredivisie maar ik dump graag ADO voor een club met normale supporters.
jeetjequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef newguy3000 het volgende:
De Graafschap zit met een negatief eigen vermogen van 2.7m dus die zitten ernstig om geld verlegen
Zitten doe je thuis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef newguy3000 het volgende:
De Graafschap zit met een negatief eigen vermogen van 2.7m dus die zitten ernstig om geld verlegen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen enkele Eerste Divisie club is aantrekkelijk voor de Eredivisie maar ik dump graag ADO voor een club met normale supporters.
Dit weekend werd bekend dat ze een gat van 2,3 miljoen hadden en dat daar nog heel veel bij komt dit seizoen. Ze willen nu aandelen uit gaan geven om kapitaal binnen te halen en als dat niet lukt of niet genoeg opbrengt is het alarmfase 1quote:
wie wil er nu aandelen van graafschap kopen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit weekend werd bekend dat ze met een gat van 2,3 miljoen hadden en dat daar nog ongeveer 2 miljoen bij komt dit seizoen. Ze willen nu aandelen uit gaan geven om kapitaal binnen te halen en als dat niet lukt of niet genoeg opbrengt is het alarmfase 1
Willem 2 had vorig seizoen alles behalve antivoetbal en een van de beste supporters van Nederlandquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II is ook een waardeloze ploeg. Saai antivoetbalDe Graafschap en MVV kunnen er nog wel mee door, al is De Graafschap praktisch failliet.
Ik zou het wel willen kopen, mits ze naar mij luisteren qua transferbeleidquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie wil er nu aandelen van graafschap kopen?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Willem 2 had vorig seizoen alles behalve antivoetbal en een van de beste supporters van Nederland
kunnen de echte superboeren weer opstaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef newguy3000 het volgende:
Sowieso geld in een voetbal club stekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man. Voetbal was niet om aan te zien, saaie teringbende. Dat de supporters zo'n toffe actie kwamen doen toen degradatie al zeker was is leuk, maar doe mij dan maar een club met minder toegewijde supporters maar wel af en toe een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Willem 2 had vorig seizoen alles behalve antivoetbal en een van de beste supporters van Nederland
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet jij waarom Klaassen, de nieuwe Bergkamp volgens jou, op de bank zat gisteren?
quote:Nieuwe Bergkamp
In de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding, tegen Norwich City (1-1), bewezen diverse talenten het niveau aan te kunnen. 'We bewezen qua voetbalintelligentie op veel hoger niveau te zitten dan Norwich', aldus De Boer. 'Als je de wedstrijd zó domineert, maakt je dat zeker trots. Mijn jongens wogen soms tien kilo minder dan hun tegenstander'
'In ons hotel sprak ik enkele die hard Arsenal-supporters. Die hadden tegen Norwich in Davy Klaassen al Dennis II zien lopen', vervolgt de trotse oefenmeester. 'Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Met die vergelijking ben ik het wel eens, maar wij weten dat Davy dat kan, we weten dat ook hij heel veel kwaliteiten heeft.'
quote:
Jij hebt er niet zoveel kijk op.quote:
Gilliano en Georginho?quote:
bezoekersaantallen waren absurd, zowel uit als thuis, voor een ploeg die permanent onderaan heeft gestaanquote:
Waaronder de beste trainer ooit: Frank de Boer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn dus meer mensen die het met jou eens zijn.
Dat staat er niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waaronder de beste trainer ooit: Frank de Boer.
Hoe doet Vincent Vermeij het eigenlijk?
Heb je het stukje wel gelezen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
begin je nou weer opnieuwquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een die hard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n Calvin & Hobbes fan?
Leuk voor ze. Was altijd wel genieten in Tilburg ja. Meer Feyenoorders dan thuispubliek in dat stadionnetje. Maar ik mis ze niet, kleurloze club.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
bezoekersaantallen waren absurd, zowel uit als thuis, voor een ploeg die permanent onderaan heeft gestaan
Je leest niet goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Met die vergelijking ben ik het wel eens.''
Tegenstellend verband dat volgt gelezen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Met die vergelijking ben ik het wel eens.''
Debiel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
Je moeder ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
dus jij zit nu met een vinger in je oog?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
De scheidsrechter is een debiel.quote:
Jij hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
stijn is meer van het dartsen en korfballen met halilquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt er niet zoveel kijk op.
Mwa ze laten goede dingen zien maar spelen vaker slecht dan goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
Boilesen is een hypequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een hype.
Bakkali is een hype.
Zou wel mooi zijn als hij een goaltje maakt zoals tegen Ajax.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef Seam het volgende:
HiljegodMakkelijke winst als hij gaat spelen.
Zoals iedere jonge speler.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa ze laten goede dingen zien maar spelen vaker slecht dan goed.
Ik was net aan het reagerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we er een Ajax vs. PSV discussie van gaan maken.
heb je met een 17 jarige vleugelspeler. spelen 2 keer leuk en gelijk wordt er verwacht dat ze constant moeten zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa ze laten goede dingen zien maar spelen vaker slecht dan goed.
Ik vind Depay geen bijzondere speler hoor. Alleen wat leuke zwabberballetjes die erin vlogen. Voor de rest is het een slappe speler die meer blunders dan goede dingen in huis heeft.quote:
Uhm sorryquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we er een Ajax vs. PSV discussie van gaan maken.
De nieuwe HMF.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Gerwen is een hype. Korfbal is voor bi-schierige mensen. Halil is een eikel. Met zijn zelfgemaakte knolooksaus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
stijn is meer van het dartsen en korfballen met halil
Mooi was datquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De nieuwe HMF.Nieuwsberichten aanpassen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh jaaquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, want dan had hij mij wel eerst geraadpleegd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
He mad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Depay geen bijzondere speler hoor. Alleen wat leuke zwabberballetjes die erin vlogen. Voor de rest is het een slappe speler die meer blunders dan goede dingen in huis heeft.
Bakkali vind ik vooralsnog een blinde draver die sinds zijn blessure niets meer goed heeft gedaan.
Ach, in Eindhoven moeten ze wat. Daar lopen alleen maar YOLOSWAG-spelertjes rond.
Het is dat PSV een geweldige keeper heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
PSV is de bal kwijt op de middellijn.. bijna een goal tegen.
Het komt allemaal een klein beetje gefrustreerd over inderdaad. Zullen de hormoontjes zijn.quote:
OKquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis beter dan Fischer en De Sa.
ja wat dat daar deed. maar ik ben wel de texas chainsaw massacre aan het kijken. film duurt nog een half uur, maar er is nog maar 1 overlevende. spannendquote:
Ik kon mij al niet voorstellen dat Frank de Boer, inderdaad één van de beste trainers ooit, het eens was met jouw vergelijking van Klaassen en Bergkamp.quote:
Als Klaassen speelde gisteren, was hij wel in vorm.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kon mij al niet voorstellen dat Frank de Boer, inderdaad één van de beste trainers ooit, het eens was met jouw vergelijking van Klaassen en Bergkamp.
matige speler welquote:
huh?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een actie zegt gelijk dat het geen hype meer is. Ik ben gelijk om.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Maher 1 assist in 17 wedstrijden dit seizoen.Veel verder dan Eriksen.
Dat is Bruma.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
Depay zal best een aardige speler zijn, maar ik vind het 3 keer niks. Ik zou me helemaal kapot ergeren als hij weer van 40-45 meter op goal schiet.
Geen PSV vs Ajax discussie a.u.b.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Maher 1 assist in 17 wedstrijden dit seizoen.Veel verder dan Eriksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |