SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
*Markoquote:
Je moeder leest over je schouder mee in dit topic.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoorde iemand keihard lachen vlak voor de goal.
quote:
Marko kennende zal het hem geen fuck kunnen schelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij moet blij zijn dat ik tekst aan hem wijd.
Dat wordt wel heel moeilijk om te brekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt de 19e wedstrijd op rij die NEC niet wint. Het record staat op 26 van Willem II.
Gewoon een half jaar elke week niet winnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel moeilijk om te breken
26
Marko kennende zal hij dat stoer proberen te verhullen, maar is hij van binnen zeer ontroerd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marko kennende zal het hem geen fuck kunnen schelen.
Ik ken hem irl, nu jij weerquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marko kennende zal hij dat stoer proberen te verhullen, maar is hij van binnen zeer ontroerd.
Maar goed, ik ken Marko wat beter dan jij.
He Zwolse droeftoeter, proberen jij en je sneu periferieclubje eerst een paar seizoentjes in de eredivisie te blijven voordat je stoer gaat doen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt de 19e wedstrijd op rij die NEC niet wint. Het record staat op 26 van Willem II.
Marko zal wel even aan de pielemuis trekken dankzij jouw woorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marko kennende zal hij dat stoer proberen te verhullen, maar is hij van binnen zeer ontroerd.
Maar goed, ik ken Marko wat beter dan jij.
Wie ben jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
He Zwolse droeftoeter, proberen jij en je sneu periferieclubje eerst een paar seizoentjes in de eredivisie te blijven voordat je stoer gaat doen?
Veel langer nog met interlandweekenden, winterstop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon een half jaar elke week niet winnen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
He Zwolse droeftoeter, proberen jij en je sneu periferieclubje eerst een paar seizoentjes in de eredivisie te blijven voordat je stoer gaat doen?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je een half jaar lang elke week zou voetballen... Win je er geen eenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel langer nog met interlandweekenden, winterstop.Willem II verloor toen trouwens 14 keer op rij
Van december vorig jaarquote:Willem II heeft zaterdag in Alkmaar een Eredivisierecord aangescherpt • De Tilburgse ploeg kwam tegen AZ opnieuw niet tot winst (0-0) en wacht inmiddels al 36 duels in de Eredivisie op rij op een overwinning op vreemde bodem
Dat is op vreemde bodem. Alsnog bijzonder triest, dat zijn twee hele seizoenen zonder uitwinst (!).quote:
quote:
Nee, doei.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef RijstNatie het volgende:
heeft er niemand een veetle stream van psv??
Daar is een apart topic voor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef RijstNatie het volgende:
heeft er niemand een veetle stream van psv??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |