Hij is wel vaker weg een paar uur, maar altijd rond etenstijd is hij er stipt. Altijd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:19 schreef Disorder het volgende:
Is ie nooit vaker lang weggeweest? Mijn kat is soms dagen weg om vervolgens weer aan te komen waaien.
Dankjewelquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Awwww! Ik zou zeker eventjes langsgaan bij die school morgen!
Sterkte.
Ik was daar ook,benieuwd naar TS.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
En, al langs geweest? Of heeft Gerrit zichzelf al gemeld?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
En, al langs geweest? Of heeft Gerrit zichzelf al gemeld?
Gerrit heeft zich tot op heden niet laten zien. Hij zit niet in de school , dan was er wel een alarm afgegaan schijnt. Ik mocht niet zelf zoeken met een congierce samen., mocht ook geen camera beelden bekijken. Heb foto's afgegeven Ik kreeg te horen dat er in Poelenburg(Linnaeusstraat)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:57 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik was daar ook,benieuwd naar TS.
Posters op bomen hangen,DA inschakelen.
En hoe maf het ook klinkt,overal in de buurt haar naam roepen.
Ook bij die school.
Heel veel sterkte
Ik kan en zal je ook niks kwalijk nemen. Je support in dit topic is genoegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef RunForrestRun het volgende:
Arme Gerrit! Hopelijk komt hij snel weer aanwaaien.
Ik woon totaal niet in de buurt van Zaandam dus iets delen heeft weinig zin, ik ken ook geen mensen die in 't westen wonen.
Komende dagen komt hij niet buiten. Dan dat gps halsbandje maar eens proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:37 schreef mootie het volgende:
Wat een mooierd! En dat hij nu maar braaf thuisblijft.
Run Gerrit Run.. ehhh Stay Gerrit Stayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef RunForrestRun het volgende:
Hup Gerrit!![]()
Nu nooit meer weglopen hoor!
Ik ben heel blij met zulke mensen, vandaar ook dit topic je weet nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Alentejana het volgende:
Heel blij te horen dat hij terug is!
Toch fijn dat er mensen zijn die voor hem gezorgd hebben.
Wat ik al zei, ook altijd de dierenambulance bellen als een dier vermist is, hoor!
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedanktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat fijn voor je dat het beestje weer thuis is!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedankt![]()
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt en hun naam in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sowieso is het altijd fijn om te lezen dat er nog lieve mensen zijn die je katje terwijl hij de pleiterik had genomen liefdevol verzorgd hebben. Ik zou ze nog eventjes een bloemetje of een flesje wijn gaan bezorgen.
Hee, wat leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)
![]()
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hee, wat leuk!
Je bent echt heel erg blij Gerrit weer terug te hebben hè?
En of je gelijk hebt.
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.
Hij vindt het erg lief van je , miauw!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd en een dikke knuf voor mooie Gerrit.
Awww. Verwen hem maar goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hij vindt het erg lief van je , miauw!
Haha , dat is erg leuk om te horen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!
Gerrit en jij boffen met elkaar.![]()
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visjequote:
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijft
Het is voor hem fijn als hij naar buiten kan - mits het veilig is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef edjuh18 het volgende:
[..]ik heb ook nog wel ergens een ketting liggen hahaha, dat is zielig, zo'n beessie hoort buiten, maar wel graag terug naar huis. Beetje wild is prima, maar ik hou toch van hem. Hij belt ook niet ofzo als hij " even" weggaat.
Ik heb al een gps bandje waarop ik wacht. Kan ik met mijn computerje en telfoontje zien waar hij is 3 dagen batterij tijd, en waterdicht. Tot die tijd moet ik hem toch wel kunnen vinden met toto 2 m nauwkeurig. GerrieGerrie ™quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is voor hem fijn als hij naar buiten kan - mits het veilig is.
Mooi. En met een beetje geluk loopt meneertje gewoon niet meer weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb al een gps bandje waarop ik wacht. Kan ik met mijn computerje en telfoontje zien waar hij is 3 dagen batterij tijd, en waterdicht. Tot die tijd moet ik hem toch wel kunnen vinden met toto 2 m nauwkeurig. GerrieGerrie ™
Katten zijn biatchen, ook als kater. Als ik dood ga , wil ik terugkomen als kat. Slapen, vreten en weglopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
Weet je 100% zeker dat Gerrit "non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz." is?
Het is wel een kat; die zijn allemaal onbetrouwbaar enzo.![]()
Goed dat ie terug is.
De kat van mijn ouders, is ooit mee verhuist naar zeeland. Wel teruggevonden door lieve mensen en nooit meer weggelopen. Cheta R.I.P 21 jaartjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. En met een beetje geluk loopt meneertje gewoon niet meer weg.
Veel van mijn katten zijn ook ooit één keer weggelopen en daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders, is ooit mee verhuist naar zeeland. Wel teruggevonden door lieve mensen en nooit meer weggelopen. Cheta R.I.P 21 jaartjes
Iedereen maakt fouten denk ik dan maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel van mijn katten zijn ook ooit één keer weggelopen en daarna nooit meer.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten denk ik dan maar. We gaan allemaal wel eens met iemand mee , waarvan je achteraf denkt meh
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Als ik dood ga , wil ik terugkomen als kat. Slapen, vreten en weglopen![]()
![]()
Ahahaha Balogerrit, sorry dames voeBball menneke. Ballotelliquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En je hebt personeel in plaats van een baas, of erger nog, een 'manager'.
Zeker goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:06 schreef Oognip het volgende:
Wat een geweldig nieuws dat Gerrit terug is
Maar zou je hem wel weer naar buiten doen?Leuk dat je kan zien waar hij is, maar hij kan ook zomaar onder een auto lopen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:18 schreef edjuh18 het volgende:
Hierbij een picca van het cadeautje voor de mensen en de kids die mijn kater onder hun hoede hebben genomen.
[ afbeelding ]
Dat vinden ze vast heel leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:18 schreef edjuh18 het volgende:
Hierbij een picca van het cadeautje voor de mensen en de kids die mijn kater onder hun hoede hebben genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straks met gps kan ik zien hoelang meneer erover doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's best wel cool
+ mooi dat je poezebeest weer terug is
Ik had je reactie gemist, lees nu het topic weer ff door. Non biatch en gewoon eerlijk en oprecht slaat niet op Gerrit, dieren zijn ow zo lief, "Dat vond Steve Irwin ook van de stingray" maar op meiden van mijn broertjes (tot op heden is het prima met ze)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
Weet je 100% zeker dat Gerrit "non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz." is?
Het is wel een kat; die zijn allemaal onbetrouwbaar enzo.![]()
Goed dat ie terug is.
Gaat goed met Gerrit. Hij is qua karakter wel iets verandert heb ik het idee. Ik mag nu wel over zijn buiken aaien en hij is rustiger. Verder vind hij zijn ouwe plekkie weer en gaat hij af en toe naar buiten. Tot nu toe komt hij terug. Het is en blijft een beest en die hoort buiten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef RunForrestRun het volgende:
Hoe gaat het nu met Gerrit? Mag hij alweer naar buiten?
Leuk cadeau ook, hoe vonden de 'verzorgers' het?
Hij is mooi, lief en mijn vriend. Beetje gezelschap als ik thuiskom is fijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:51 schreef thats_meh het volgende:
Aww wat leuk dat het goed is afgelopen. Wat een mooie kat ook.
Wat een fijn en heerlijk topic. Uiteraard voelde het niet zo na het lezen van de OP. Bah vervelend! Maar hoe gaaf is het om te lezen dat Gerrit is gevonden en inmiddels weer terug is. Feel good topic, I love them!quote:Gerrit is weer thuis! Hij is gevonden door mensen 4,1 km van mijn huis. Andere kant van het spoor.
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:02 schreef SiennaForrest het volgende:
Wat een fijn en heerlijk topic. Uiteraard voelde het niet zo na het lezen van de OP. Bah vervelend! Maar hoe gaaf is het om te lezen dat Gerrit is gevonden en inmiddels weer terug is. Feel good topic, I love them!
Het gaat jullie goed Ger & Ed!
Mee eensch. Meer GERRIT! GERRIT! GERRIT!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic heeft meer foto's van Gerrit nodig.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic heeft meer foto's van Gerrit nodig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eensch. Meer GERRIT! GERRIT! GERRIT!!!![]()
![]()
Een van mijn eerste katten is s,avonds weg geglipt toen mijn man de hond uit liet, nooit meer wat van gehoord en dat is al ruim 20 jaar geleden maar toch, soms (na het lezen van dit topic en andere topics over weg gelopen katten) dan denk ik nog weleens wat zou er met het beestje gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders, is ooit mee verhuist naar zeeland. Wel teruggevonden door lieve mensen en nooit meer weggelopen. Cheta R.I.P 21 jaartjes
Dat is naar.quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Sorella het volgende:
[..]
Een van mijn eerste katten is s,avonds weg geglipt toen mijn man de hond uit liet, nooit meer wat van gehoord en dat is al ruim 20 jaar geleden maar toch, soms (na het lezen van dit topic en andere topics over weg gelopen katten) dan denk ik nog weleens wat zou er met het beestje gebeurd zijn.
Gefeliciteerd met het terug krijgen van je kat
Weet je 'tquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Baasje van Gerrit is pas helemaal tóp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door edjuh18 op 05-11-2013 19:03:53 ]
Die blik in zijn ogen op die foto met die muis in zijn bekquote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die blik in zijn ogen op die foto met die muis in zijn bekMijn katten zijn stoer (totdat er visite komt
) Maar Gerrit kan er ook wat van
WOW man, een EEND!? Gerrit is een echte tijger!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:32 schreef edjuh18 het volgende:
Ja, hij is al eens met een eend thuisgekomen. ( Helaas was ik teveel in shock om foto's te nemen , ik was druk bezig die eend te bevrijden.) Volwassen fucking eend.
Hij heeft een belletje, glinstert in het maanlicht. Ik geef de natuur alle kans om te ontsnappen, maar Gerrit is een jager, ondanks dat hij meer dan genoeg voer krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |