Hij is wel vaker weg een paar uur, maar altijd rond etenstijd is hij er stipt. Altijd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:19 schreef Disorder het volgende:
Is ie nooit vaker lang weggeweest? Mijn kat is soms dagen weg om vervolgens weer aan te komen waaien.
Dankjewelquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Awwww! Ik zou zeker eventjes langsgaan bij die school morgen!
Sterkte.
Ik was daar ook,benieuwd naar TS.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
En, al langs geweest? Of heeft Gerrit zichzelf al gemeld?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef Puala het volgende:
En, al langs geweest? Of heeft Gerrit zichzelf al gemeld?
Gerrit heeft zich tot op heden niet laten zien. Hij zit niet in de school , dan was er wel een alarm afgegaan schijnt. Ik mocht niet zelf zoeken met een congierce samen., mocht ook geen camera beelden bekijken. Heb foto's afgegeven Ik kreeg te horen dat er in Poelenburg(Linnaeusstraat)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:57 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik was daar ook,benieuwd naar TS.
Posters op bomen hangen,DA inschakelen.
En hoe maf het ook klinkt,overal in de buurt haar naam roepen.
Ook bij die school.
Heel veel sterkte
Ik kan en zal je ook niks kwalijk nemen. Je support in dit topic is genoegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef RunForrestRun het volgende:
Arme Gerrit! Hopelijk komt hij snel weer aanwaaien.
Ik woon totaal niet in de buurt van Zaandam dus iets delen heeft weinig zin, ik ken ook geen mensen die in 't westen wonen.
Komende dagen komt hij niet buiten. Dan dat gps halsbandje maar eens proberen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:37 schreef mootie het volgende:
Wat een mooierd! En dat hij nu maar braaf thuisblijft.
Run Gerrit Run.. ehhh Stay Gerrit Stayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef RunForrestRun het volgende:
Hup Gerrit!![]()
Nu nooit meer weglopen hoor!
Ik ben heel blij met zulke mensen, vandaar ook dit topic je weet nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Alentejana het volgende:
Heel blij te horen dat hij terug is!
Toch fijn dat er mensen zijn die voor hem gezorgd hebben.
Wat ik al zei, ook altijd de dierenambulance bellen als een dier vermist is, hoor!
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedanktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat fijn voor je dat het beestje weer thuis is!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedankt![]()
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt en hun naam in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sowieso is het altijd fijn om te lezen dat er nog lieve mensen zijn die je katje terwijl hij de pleiterik had genomen liefdevol verzorgd hebben. Ik zou ze nog eventjes een bloemetje of een flesje wijn gaan bezorgen.
Hee, wat leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)
![]()
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hee, wat leuk!
Je bent echt heel erg blij Gerrit weer terug te hebben hè?
En of je gelijk hebt.
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.
Hij vindt het erg lief van je , miauw!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd en een dikke knuf voor mooie Gerrit.
Awww. Verwen hem maar goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hij vindt het erg lief van je , miauw!
Haha , dat is erg leuk om te horen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!
Gerrit en jij boffen met elkaar.![]()
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visjequote:
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |