Mooi laten zittenquote:
quote:
Die vind ik wel heel mooi zeg. Dacht eerst al...ligt het aan de camera of heeftie 2 kleurenquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:31 schreef -Bubbles- het volgende:
Meet the new one!
[ afbeelding ]
Hij zit nog een beetje in een kleurencrisisHij heeft een behoorlijk blauw hoofd, maar zijn lijfje is grijs.
En sinds een paar minuten durft hij bij de groene in de buurt te komen
[ afbeelding ]
Over namen zijn we trouwens nog druk aan het vergaderen. Dus voor nu nog even de groene en blauwe
Ja dat gaat bij die bijbehorende draaibakken van die nieuwe kooi dus nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij graven altijd door tot de bodem
Heb nog een leuke oude foto van Dakeyras:quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
Oh mag ik jullie nog even om advies vragen? Het is vast een domme vraag, maar ik stel hem toch![]()
Ze hebben twee voerbakjes bij mij. Het ijzeren bakje krijgen ze maar een paar schepjes voer per dag in, dus de volgende ochtend gooi ik gewoon de rest weg (meest lege vliesjes) en vul het weer. Maar het doorzichtige draaibakje zit voller en daar eten ze alleen uit als ze perse tegelijk willen eten... hoe krijg je daar de lege vliesjes een beetje fatsoenlijk uit?
Ik heb al in de tuin staan blazen, maar dan zit mijn haar zo vol met die meuk dat ik daarna eeuwen bezig ben het er weer uit te krijgenIk kan hem niet minder vol doen, want de bodem van dat bakje is erg diep en dan kunnen ze er niet bij.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb nog een leuke oude foto van Dakeyras:
[ afbeelding ]
Bodem was geen probleem
Die bakken van deze specifieke kooi zijn nog veel groter en dieper dan mijn vorige witte kooi. Dus dan gooi ik van elk bakje voer 80% wegquote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon weggooien, boeie
![]()
Mik het in de tuin voor die arme buitenvogels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |