Ah, okquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het gevecht zou eerst volgende maand zijn maar het is verplaatst vanwege een blessure.
Snap ikquote:
Bij UFC-vechters is het al veel als ze 4x vechten. Meestal 2-3x.quote:
Mja, toch wel jammer. Doet ie nog wel K1 of kan je dat eigenlijk niet goed combineren?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij UFC-vechters is het al veel als ze 4x vechten. Meestal 2-3x.
Zoals Geo zegt, vaak moeten ze verplicht een tijdje rusten tussen de gevechten door. Cees gaat graag op vakantie na een gevecht en beetje rondhangen in Nederland. En een trainingskamp duurt normaal gezien minstens 6 weken.
Is dat niet dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:54 schreef Hooidraad het volgende:
Joe die doet alsof de HW divisie "as stacked as ever" is
quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:59 schreef moemoe het volgende:
Het zou kunnen dat mijn onderstaande post over 2 users in dit topic gaat.
ONZ / [PAINT] Onleesbare paint-teksten #2
Ik ook niet. Zit ik hier in mijn huiskamer met 2 TV's. Eentje waarop UFC was en eentje waarop ik baseball keekquote:Op zondag 20 oktober 2013 07:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same![]()
Ga denk ik gewoon de post press ff kijken want kan nu toch nog niet slapen.
Hoeveel daarvan zie je kans maken op de titel? Want ik zie een 'stacked division' als een groep waarin veel potentiële champs rondlopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat niet dan?
Cain, JDS, Werdum, Barnett, Cormier, Mir, Bigfoot, Overeem, Browne, Hunt, Nelson, Noguiera..
Ja, maar genoeg namen en titels in deze bunch.. JDS en Cain steken er gewoon met kop en schouder boven uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zie je kans maken op de titel? Want ik zie een 'stacked division' als een groep waarin veel potentiële champs rondlopen.
Cees en Mir liggen er bij hun volgende loss uit.
Cormier gaat naar LHW. Nelson heeft zijn laatste twee verloren (en deed in beide gevechten helemaal niks) en moet ook oppassen voor een cut.
Hunt is een leuke power puncher maar komt ook niet ver. Zelfde geldt voor Bigfoot.
Nogueira zal niet veel gevechten meer in zich hebben.
Zijn allemaal grote namen die je noemt hoor, maar ik heb het idee dat de meesten tegen het einde van hun UFC-carrière aanlopen.
Cain, JDS, Werdum, Barnett en Browne (en evt. Cees) zie ik als de huidige talenten van de divisie.
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 07:12 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zal even de einduitslag posten. Is de belt al klaar, Geonaldo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |