Pie pie? Jap jap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welk dier/ding maakt dat geluid?
Hahaha piemol!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi piepie
Piemel
Piepie
Penis
Pik
Hihihihihi
Het is een naam.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welk dier/ding maakt dat geluid?
Nou nou, kop opquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
Topic over user, gereport.
En wat OllieWilliams zegt.
[..]
Het is een naam.
Komt het nog ergens vandaan? Of gewoon at random wat gedaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
Topic over user, gereport.
En wat OllieWilliams zegt.
[..]
Het is een naam.
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt het nog ergens vandaan? Of gewoon at random wat gedaan?
Ah, historie dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.
kashta togquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.
De meningen verschillen daar een beetje over, maar omdat Piye de eerste was die echt beide rijken volledig onder zijn controle had zeg ik zelf Piye.quote:
Wij van wc-eend....quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:59 schreef Piye het volgende:
[..]
De meningen verschillen daar een beetje over, maar omdat Piye de eerste was die echt beide rijken volledig onder zijn controle had zeg ik zelf Piye.
quote:
Goed puntquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik heb mezelf nu juist naar Piye vernoemd om die reden.Sowieso was Piye stoerder, want hij heeft met de harde hand Egypte gepakt terwijl Kashta invloed uitoefende via z'n dochter. En geweld is altijd beter.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:37 schreef deadprez het volgende:
piye altijd terechte klacht kut user is dat
Inderdaad, ik heb ook een hekel aan die gozer. We zouden hem eens met z'n allen te grazen moeten nemen.quote:
Nee, volgens mij is wiet niet 1 van de inheemse planten in die contreien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt goed. Veel planten daar?
KLB knokploeg reprezentt!!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef Piye het volgende:
Inderdaad, ik heb ook een hekel aan die gozer. We zouden hem eens met z'n allen te grazen moeten nemen.
Is ook bijna correct. Ik verbaas me alleen over Paai.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik dacht altijd Pei-je en dat blijft het in mijn autistische brein ook.
Ik plakte er altijd Patricia voor,quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook bijna correct. Ik verbaas me alleen over Paai.Toen ik de nickname aanmaakte wist ik namelijk ook niet hoe je het uitsprak (ik ging uit van Piejee), maar Paai is nooit bij me opgekomen.
Dan zou het Pie zijn. Als in taart.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook bijna correct. Ik verbaas me alleen over Paai.Toen ik de nickname aanmaakte wist ik namelijk ook niet hoe je het uitsprak (ik ging uit van Piejee), maar Paai is nooit bij me opgekomen.
Ach, gewoon blijven doen. Ik gun je het plezier wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik plakte er altijd Patricia voor,daar gaan mijn binnenpretjes.
Precies, nu is het mij ook niet onbekend dat mensen van me moeten watertanden, dus vanuit die optiek snap ik het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan zou het Pie zijn. Als in taart.
Weet jij alles van toch koekenbakker
Ah, tot op de dag van vandaag heb ik altijd gedacht dat het op je cannabisgebruik sloeg dat 'king of kush'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:34 schreef ntm het volgende:
Ik dacht eerst pieyee maar nu paai en dat blijft zo in m'n hoofd zitten
Pidgey.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:35 schreef -supergirl- het volgende:
in gedachten zeg ik trouwens altijd gewoon piejee. dus niet piedjee of piedjie maar gewoon piejee
Is natuurlijk ook met een knipoog naar m'n cannabisgebruik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, tot op de dag van vandaag heb ik altijd gedacht dat het op je cannabisgebruik sloeg dat 'king of kush'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |