Pie pie? Jap jap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welk dier/ding maakt dat geluid?
Hahaha piemol!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi piepie
Piemel
Piepie
Penis
Pik
Hihihihihi
Het is een naam.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welk dier/ding maakt dat geluid?
Nou nou, kop opquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
Topic over user, gereport.
En wat OllieWilliams zegt.
[..]
Het is een naam.
Komt het nog ergens vandaan? Of gewoon at random wat gedaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
Topic over user, gereport.
En wat OllieWilliams zegt.
[..]
Het is een naam.
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt het nog ergens vandaan? Of gewoon at random wat gedaan?
Ah, historie dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.
kashta togquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was een koning/farao van het koninkrijk Kush (vandaar de ondertitel), die het Egyptische rijk heeft veroverd en de 25ste dynastie heeft ingeluid.
De meningen verschillen daar een beetje over, maar omdat Piye de eerste was die echt beide rijken volledig onder zijn controle had zeg ik zelf Piye.quote:
Wij van wc-eend....quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:59 schreef Piye het volgende:
[..]
De meningen verschillen daar een beetje over, maar omdat Piye de eerste was die echt beide rijken volledig onder zijn controle had zeg ik zelf Piye.
quote:
Goed puntquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet helemaal, want ik heb mezelf nu juist naar Piye vernoemd om die reden.Sowieso was Piye stoerder, want hij heeft met de harde hand Egypte gepakt terwijl Kashta invloed uitoefende via z'n dochter. En geweld is altijd beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |