Hoezo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:56 schreef xcachet het volgende:
Inso ik heb echt de neiging om Eland voor schut te zetten.
Doorgegeven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze mogen niet over mij roddelen in vbl.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is dit geen goede brief?
[2:06:53] KPИC: halo kan ik dit kaart ophalen op 20-10-2013 op 9:00 hoe duur is dit oke doei
okequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef richolio het volgende:
Degene onder mij is ooit verkracht door een paard.
haha grappig man kanjerjongquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef richolio het volgende:
Degene onder mij is ooit verkracht door een paard.
Mijn moeder heeft de krant van mijn geboorte dag bewaard. Er stond als titel op de voorkant "ajax op een bed van rozen"quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de krant van mijn geboorte dag bewaard. Er stond als titel op de voorkant "ajax op een bed van rozen"
Ik bracht toen al geluk.
nou het is professioneelquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ik hem nou niet bepaald goed vind.
Je bent de beste man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:16 schreef richolio het volgende:
Dat is het aardigste wat iemand ooit tegen mij gezegd heeft
Trustequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Oke ik ga slapen. Weet niet wat er met me aan de hand is.
Trustenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Oke ik ga slapen. Weet niet wat er met me aan de hand is.
Ik verwijder nooit whatsapp gesprekkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:18 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nog steeds het whatsapp gesprek waarin tyron mij schatje noemt niet verwijdert
Ik soms wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit whatsapp gesprekken
is ook wel zo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef JanCees het volgende:
Whatsappen met fokkers gaat me wat te ver
Mij ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef JanCees het volgende:
Whatsappen met fokkers gaat me wat te ver
Ja, was even druk met wat andere zakenquote:
Moet ook gebeuren somsquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was even druk met wat andere zaken
Same! Ik heb alleen mensen van het forum op FB die ik ook irl kenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Facebook met FOK!kers gaat me eigenlijk al te ver.
Same.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik heb alleen mensen van het forum op FB die ik ook irl ken
Drenthequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar moet je eigenlijk naar toe met de trein OF
Morgen heb ik nog een afspraak met iemand uit NL. Verder niets eigenlijk, jijquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je nog wat bijzonders doen?
Naar drenthe misschien ligt eraan of deze mevrouw ze morgen vroeg heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen heb ik nog een afspraak met iemand uit NL. Verder niets eigenlijk, jij
schoenen raad ik aanquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet schoenen hebben die heel goed zijn voor als het koud is.
slippers met sokkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon nette leren schoenen? Geen wellies, die zijn koudquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon nette leren schoenen? Geen wellies, die zijn koud
oow ben je poolsquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!
Woont je familie er?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deels, en ben er van 1 december tot 1 juni
Nee, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!
Zin inquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deels, en ben er van 1 december tot 1 juni
Opvallend veel werk te vinden als je Engels en nog een taal vloeiend spreekt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow je dacht de polen werken in NL ik werk in polen?
Welterustenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moet om 8:15 opstaan dus ga zo maar slapen denk
Wat voor werk als ik vragen mag btw?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opvallend veel werk te vinden als je Engels en nog een taal vloeiend spreekt.
Administratief bij een groot logistiek bedrijf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat voor werk als ik vragen mag btw?
Succesquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Administratief bij een groot logistiek bedrijf.
Wat vroegquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moet om 8:15 opstaan dus ga zo maar slapen denk
Lukt hoop ik wel en anders ga ik wel volgende weekquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BedanktJij ook met in Drenthe komen
Ja, zeker voor een zondagquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onmenselijk vroeg voor een weekend
Thanks! Welterustenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja komt goed. Nu ben ik echt weg slaap lekker en plezier nog met je afspraak morgen
Geniet ervan en jij ook alvast welterusten manquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga rustig op de bank nog even een filmpje kijken met een biertje.
Welterusten alvast Stu.
Kijk ik een keertje in GRTD en wie kom ik tegenquote:
ik post blijkbaar het meest hierquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kijk ik een keertje in GRTD en wie kom ik tegen![]()
![]()
Goedemorgiesssss![]()
![]()
![]()
Geakkiequote:Op zondag 20 oktober 2013 09:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik post blijkbaar het meest hier
Te kort en jij?quote:
Awwwwquote:
Mooiquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwwIk ook maar ben wel uitgerust
Vetttttttttttt :0 Dan is het dus ook mijn broertje :0 OMGGGGGGG!!!!!!!!!!!quote:
Ik ben dan nog altijd je oudere broerquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vetttttttttttt :0 Dan is het dus ook mijn broertje :0 OMGGGGGGG!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doet dansje*
quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vetttttttttttt :0 Dan is het dus ook mijn broertje :0 OMGGGGGGG!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doet dansje*
quote:
Nikon is mn zusjequote:Op zondag 20 oktober 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben dan nog altijd je oudere broer
Euh..... jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maakt niet uit, jij blijft mijn lievelingsquote:
Omgquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snel en efficient, want dat zei ze gisteravond ookquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maakt niet uit, jij blijft mijn lievelingsNikonlover is zeker geadopteerD?
![]()
check mijn fobo
quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad geadopteerd
Ik ben mobiel, gaat lastig
Dus ik hoor er niet bijquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja inderdaad geadopteerd
Ik ben mobiel, gaat lastig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb namelijk heel dom gedaan op Cookie clicker. Ik had moeten sparen, maar nee ik wou die laatste veel te dure AC weer kopen
Ik bedoel het goedquote:
het staat in je ondertitelquote:
Holy fuck, ik klik het aan en ben meteen chilled out enzoquote:
hahaha ja hij is chillquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holy fuck, ik klik het aan en ben meteen chilled out enzo
moet jij zeggenquote:
waarom heb je bendtkabouter eigenlijk met dt ?quote:
quote:
Ja ik vond haar op fbquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je bendtkabouter eigenlijk met dt ?
oooooohquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 haat. Het slaat nergens op, dat weet ik ook
ik ook niet, moest ook dubbelchecken. En ik wist niet wat ik met mijn odnertitel moest doen. Dusjaquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooooh
vaag. snap niet waarom het met dt is
teringquote:
Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halenquote:
Shrek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halen
wat bl zegtquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halen
Not much. Jammer dat het alweer zondag isquote:
Jij hebt heel veel artiesten live gezien volgens mijquote:
is toch raarquote:
Kijk eens in de spiegel godverdommequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch raarbijna honderd jongens teringggg
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van benquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel artiesten live gezien volgens mij
tevens hoi
ik ging ook uit van de festivalsquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van ben.
Andere artiesten door festivals. Dat loopt dan wel aardig op ja
in ziggo dome?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van ben.
Andere artiesten door festivals. Dat loopt dan wel aardig op ja
oke gedaan ;Dquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel godverdomme
chase and status en the prodigy moet ik ook echt nog een keer zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Oh.
Ik heb Tom odell, The script, 30 seconds to mars, Rammstein, Nick Cave, Major Lazor, chase & status, two door cinema club, Eminem, Snoop Dogg, Crystal Fighters, Bloc party, the villagers, clock opera, Nine inch nails, the prodigy, James Blake, the XX, Franz Ferdinand, Knife party, Green day, Sigur Ros, Vampire weekend, Biffy Clyro, Graveyard, Ben Howard, Editors, Depeche Mode, Band of horses, Alt-J, Of monsters and men AND SO MANY MORE live gezien
Ik heb chase & status zelfs al twee keer gezien!quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chase and status en the prodigy moet ik ook echt nog een keer zien
Jaloers.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb Caro Emerald, Rigby, The Script, Jan Smit, Ben Saunders en Nielson live gezien. Dat was het
Ohh, tof! Ben je al eens in ziggodome geweest? Het lijkt me zo ontzettend grooootquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb chase & status zelfs al twee keer gezien!
Om welke? Jan Smit?quote:
Ziggodome is vetquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, tof! Ben je al eens in ziggodome geweest? Het lijkt me zo ontzettend groooot![]()
. Straks zie ik niks
![]()
. Placebo
Allemaal.quote:
Je klinkt nogal sarcastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste foto is van mij zelf, onderste obvs niet.
Was in het Ziggo Dome met The Script
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
The Script is wel ok hoor, zou ze zelf niet hoeven zien.quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ziggodome is vet![]()
Maar ik stond dan ook bijna vooraan
Naja de kaartjes voor Jan Smit, Ben Saunders en Nielson had ik gewonnen. Caro Emerald en Rigby was op koniginnedag en The Script heb ik wel zelf gekochtquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Script is wel ok hoor, zou ze zelf niet hoeven zien.
nee, maar denk dat dat wel meevalt. hoeveel mensen gaan in de ziggo dome?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, tof! Ben je al eens in ziggodome geweest? Het lijkt me zo ontzettend groooot![]()
. Straks zie ik niks
![]()
. Placebo
17 000quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar denk dat dat wel meevalt. hoeveel mensen gaan in de ziggo dome?
16000quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar denk dat dat wel meevalt. hoeveel mensen gaan in de ziggo dome?
ik nu 93quote:
dat valt meequote:
Ik ga er neit eens aan beginnenquote:
Ik heb ook veldkaarten ja. Tenminste, dat dacht ik welquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt mee
was 2 weken geleden in lanxess arena ook.
maar heb toch veldkaarten, veel van de 16000 zitten achter me op de tribunes
als ik je herken zwaai ik wel evenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook veldkaarten ja. Tenminste, dat dacht ik wel.
matches op een of andere app. krijg je foto's van iemand van het andere geslacht te zien en dan kan je die liken of niet. en ze heeft er nu dus al 95quote:
oh dat tinder gebeuren of zoiets?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
matches op een of andere app. krijg je foto's van iemand van het andere geslacht te zien en dan kan je die liken of niet. en ze heeft er nu dus al 95![]()
je bent zelfquote:
wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
Soms klik ik ook weg om de naam
Habibo? WTF
quote:
LBquote:
was het een etnische minderheid?quote:
hai LBquote:
Nopequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het een etnische minderheid?
[..]
hai LB
Sofjequote:
Hey Gianniquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het een etnische minderheid?
[..]
hai LB
Ja ik weet niet wat dat gisteren wasquote:
VOORNAAMACHTERNAAMquote:
Nooit op internet gaan zoeken naar wat je hebtquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat gisteren wasik dacht echt dat ik dood ging. Vooral toen ik ging googlen op druk op borst ofzo en dat er stond dat het een beginnend hartinfarct kon zijn
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat gisteren wasik dacht echt dat ik dood ging. Vooral toen ik ging googlen op druk op borst ofzo en dat er stond dat het een beginnend hartinfarct kon zijn
Been therequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit op internet gaan zoeken naar wat je hebtIk eindig altijd met leukemie ofzo als ik dat doe
Ja ik dacht misschien hebben ze tips, want ik ging al op mijn buik, rug en zij liggen, maar niks hielp.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit op internet gaan zoeken naar wat je hebtIk eindig altijd met leukemie ofzo als ik dat doe
Hey Richquote:
LittleBrownies****quote:
Doe ik ook: Marie-clairequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
Soms klik ik ook weg om de naam
Habibo? WTF
hahahahaquote:
mensen met een dubbele naamquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen met een dubbele naam
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen met een dubbele naam
| Forum Opties | |
|---|---|