Same.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Ik heb alleen mensen van het forum op FB die ik ook irl ken
Drenthequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar moet je eigenlijk naar toe met de trein OF
Morgen heb ik nog een afspraak met iemand uit NL. Verder niets eigenlijk, jijquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je nog wat bijzonders doen?
Naar drenthe misschien ligt eraan of deze mevrouw ze morgen vroeg heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen heb ik nog een afspraak met iemand uit NL. Verder niets eigenlijk, jij
schoenen raad ik aanquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet schoenen hebben die heel goed zijn voor als het koud is.
slippers met sokkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon nette leren schoenen? Geen wellies, die zijn koudquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon nette leren schoenen? Geen wellies, die zijn koud
oow ben je poolsquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!
Woont je familie er?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deels, en ben er van 1 december tot 1 juni
Nee, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat warm genoeg is, in Warschau kan het vies koud zijn in de winter!
Zin inquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deels, en ben er van 1 december tot 1 juni
Opvallend veel werk te vinden als je Engels en nog een taal vloeiend spreekt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow je dacht de polen werken in NL ik werk in polen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |