Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halenquote:
Shrek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halen
wat bl zegtquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was toc hook de soundtrack voor een serie of film toch? Kan het me zo niet voor de geest halen
Not much. Jammer dat het alweer zondag isquote:
Jij hebt heel veel artiesten live gezien volgens mijquote:
is toch raarquote:
Kijk eens in de spiegel godverdommequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch raarbijna honderd jongens teringggg
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van benquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel artiesten live gezien volgens mij
tevens hoi
ik ging ook uit van de festivalsquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van ben.
Andere artiesten door festivals. Dat loopt dan wel aardig op ja
in ziggo dome?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt concerten valt wel mee. Eigenlijk maar twee.. in december nog naar placebo maar dat komt dus op drie. Komt omdat concerten zo schijtduur zijn dus ik ga alleen naar concerten van artiesten waar ik mega fan van ben.
Andere artiesten door festivals. Dat loopt dan wel aardig op ja
oke gedaan ;Dquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |