Ja, dat zal allemaal wel en zo.. Maar we weten nog steeds niet waar je nou over postte..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je doet je sig/ondertitel idk eer aan xx
beats by drequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel en zo.. Maar we weten nog steeds niet waar je nou over postte..![]()
Bij gebrek aan eckte informatie kan ik alleen maar van de suggestie van mschol uit gaan. Buttplug dus.
Hmm, da's best nog een aardige hoeveelheid goederen om anaal in te brengen! Restecpt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
beats by dre
gucci petje
louis vuitton nektasje
en botticelli's
jwz tuiglevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, da's best nog een aardige hoeveelheid goederen om anaal in te brengen! Restecpt!
Waarom zou je deze in China halen? Bij de Action heb je ze ook voor 2-3 euro per stuk, prima kwaliteit en dan hoef je niet weken te wachten op je handdoek, kan je zelf de beste exemplaren uitvissen op eventuele pluisjes etc. Of je moet er namen in willen graveren ofzo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:18 schreef Bill_E het volgende:
Iemand wel eens handdoeken in china gekocht? Ik probeer mijn hele sinterklaas lijstje er te halen.
Leek me leuk om eens te kijken of ik alles op tijd uit china kan krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom zou je deze in China halen? Bij de Action heb je ze ook voor 2-3 euro per stuk, prima kwaliteit en dan hoef je niet weken te wachten op je handdoek, kan je zelf de beste exemplaren uitvissen op eventuele pluisjes etc. Of je moet er namen in willen graveren ofzo.
Als je handdoeken voor in douche wilt (grote dus) kan je deze beter halen bij de Action. Kleintjes voor in de keuken kan je wel halen uit China, maar kosten ook zo'n 3 euro, dus schiet je niet veel mee op... http://www.buyincoins.com/?r=category/index&cid=0&keyword=towelquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Leek me leuk om eens te kijken of ik alles op tijd uit china kan krijgen
Maar ik zie er weinig handdoeken.
welke Jiayu versie?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef rene90 het volgende:
Iemand toevallig een stukje kopertape voor me, om nou een hele rol te kopen voor een stukje van 4 cm wat ik nodig heb is ook wat overdreven. Is om de GPS antenne van de jiayu wat beter te maken
Hier ook; voor $8.75, rond 4 oktober case geopend, 9e antwoord/case gesloten in mijn voordeel, 13e geld terug. Gelukkig heel wat sneller dan de horror verhalen die ik van anderen heb gelezen gezienquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Fijn, had op AliExpress iets besteld, was een probleem mee dus een dispute aangemaakt, heeft die verkoper niet binnen 5 dagen gereageerd en dus krijg ik een full refund zonder dat ik het terug hoef te sturen
Gaat maar om $9 maar perfect
Hier ook zoiets.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Fijn, had op AliExpress iets besteld, was een probleem mee dus een dispute aangemaakt, heeft die verkoper niet binnen 5 dagen gereageerd en dus krijg ik een full refund zonder dat ik het terug hoef te sturen
Gaat maar om $9 maar perfect
Fijn, kan je lekker je eigen 30cm kabeltjes knippenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen misschien maar eens een krimptang, cat5-connectors/boot caps bestellen. Huisnetwerk moet misschien maar eens een complete overhaul krijgen...
ik zou persoonlijk niks met connectors doen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen misschien maar eens een krimptang, cat5-connectors/boot caps bestellen. Huisnetwerk moet misschien maar eens een complete overhaul krijgen. ..
Het is hier nog niet 1 keer mis gegaan, het knijpen van kabels. Zorgen dat alle aders op volgorde liggen en even lang zijn en het stelt niets voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou persoonlijk niks met connectors doen..
gewoon wandcontact doosjes, een punchdown tool en een zooi stugge (solid) cat6a kabel
de paar patch kabeltjes koop je gewoon, ja wel iets duurder, maar een kabel met connector goed knijpen vergt flink wat oefening..
15cm.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:53 schreef RobertNL het volgende:
Fijn, kan je lekker je eigen 30cm kabeltjes knippen
Ja lekker. Voor 1 of 2 extra aansluitingen gaten boren in de muren, sleuven vrezen, dichtplamuren, oververven/behangen. Nou nee, liever niet...quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:36 schreef mschol het volgende:
gewoon wandcontact doosjes, een punchdown tool en een zooi stugge (solid) cat6a kabel
de paar patch kabeltjes koop je gewoon, ja wel iets duurder, maar een kabel met connector goed knijpen vergt flink wat oefening..
Dit dus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Het is hier nog niet 1 keer mis gegaan, het knijpen van kabels. Zorgen dat alle aders op volgorde liggen en even lang zijn en het stelt niets voor
En dat is ook leuk om te doen ja; je krijgt soms kabels langs plekken waar je nooit had verwacht dat het zou kunnen. Gelukkig is het hele huis onderkeldert, want anders hadden we helemaal een probleem.quote:Solid cat6a kabel is natuurlijk het beste maar dat leg je ook niet altijd zomaar door een bestaand (ouder) huis heen. Had al moeite om cat5e bij de TV te krijgen (via een gasbuisje wat er al zat waar ook de coax door heen gaat) een stugge cat6a was echt onmogelijk geweest.
Cat5e doet ook 1000mbit dat lijkt mij voor de komende jaren nog wel voldoende
(al is cat6 natuurlijk meer voorbereid op de toekomst 10gbit etc)
je hebt het over een complete overhaul (vrijwel geheel opnieuw neerleggen), niet over 1 of 2 extra aansluitingen... das nogal niet een verschil hequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ja lekker. Voor 1 of 2 extra aansluitingen gaten boren in de muren, sleuven vrezen, dichtplamuren, oververven/behangen. Nou nee, liever niet...
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Deezertje het volgende:
Als je handdoeken voor in douche wilt (grote dus) kan je deze beter halen bij de Action.
True true.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef mschol het volgende:
je hebt het over een complete overhaul (vrijwel geheel opnieuw neerleggen), niet over 1 of 2 extra aansluitingen... das nogal niet een verschil he
valt ook wel mee..quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |