Ik heb bij dat soort kabels nooit echt dat ze in de knoop zitten, daar zijn ze te stug/dik voor. Bij oordopjes is dat meer een issue.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Xetran het volgende:
Plat raakt niet echt snel in de knoop. Maar je weet dat je met deze waarschijnlijk oerlangzaam je telefoon oplaadt?
Het laadt inderdaad oertraag op. Ik heb ooit zo'n 5 m kabel gekocht voor een vriend van me en dat laadt zoals je zelf al zegt oertraag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Xetran het volgende:
Plat raakt niet echt snel in de knoop. Maar je weet dat je met deze waarschijnlijk oerlangzaam je telefoon oplaadt?
weet je zeker dat het aan de platheid van de kabel ligt en niet aan de lengte of kwaliteit van de kabel? (of zelfs de oplader, ik heb hier een 5v 1A lader die duidelijk dat niet kan leveren, telefoon loopt leeg tijdens laden)quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:28 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Het laadt inderdaad oertraag op. Ik heb ooit zo'n 5 m kabel gekocht voor een vriend van me en dat laadt zoals je zelf al zegt oertraag.
Dit ja.. Heb een aantal 12v adapters voor in de auto, maar bij 2 van de 4 laad hij de telefoon amper op. Dat terwijl ik overal wel dezelfde kabel voor gebruik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat het aan de platheid van de kabel ligt en niet aan de lengte of kwaliteit van de kabel? (of zelfs de oplader, ik heb hier een 5v 1A lader die duidelijk dat niet kan leveren, telefoon loopt leeg tijdens laden)
Aan de kwaliteit ligt het ja. het gros van de eBay kabels is eigenlijk uitsluitend bestemd voor data transfer. Heb nu wat meer uitgegeven voor deze:http://m.ebay.nl/itm/321159008835?nav=SEARCH&sbk=http:// en die laadt gelukkig wel vlot opquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat het aan de platheid van de kabel ligt en niet aan de lengte of kwaliteit van de kabel? (of zelfs de oplader, ik heb hier een 5v 1A lader die duidelijk dat niet kan leveren, telefoon loopt leeg tijdens laden)
Ik heb van die platte kabel de 3m variant. In combinatie met een Hema 2A USB oplader laad hij perfect via FastCharge (gecontroleerd met: Battery Charging app op een Galaxy s2.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
Dit besteld
5 Screenprotectors voor Galaxy S4
SView case voor Galaxy S4
En nu twijfel ik tussen een ronde kabel of een platte kabel, wat is beter?
Ronde kabel
Platte kabel
Persoonlijk gok ik op de lengte, maar dat is niet meer dan een gokje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hema of hama? Ben nog op zoek naar een goede 2A laderquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Ik heb van die platte kabel de 3m variant. In combinatie met een Hema 2A USB oplader laad hij perfect via FastCharge (gecontroleerd met: Battery Charging app op een Galaxy s2.
Tja, S4 heeft idd wel een 2.5x grotere accu dan mn iPhonequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Xetran het volgende:
Hmm dat is ook weer zo, merk er niks van bij mijn huidige ronde kabelquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort kabels nooit echt dat ze in de knoop zitten, daar zijn ze te stug/dik voor. Bij oordopjes is dat meer een issue.
Hmm ziet er goed uitquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit ligt het ja. het gros van de eBay kabels is eigenlijk uitsluitend bestemd voor data transfer. Heb nu wat meer uitgegeven voor deze:http://m.ebay.nl/itm/321159008835?nav=SEARCH&sbk=http:// en die laadt gelukkig wel vlot op
Ik krijg wel gewoon een oplader bij mn S4 hequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Ik heb van die platte kabel de 3m variant. In combinatie met een Hema 2A USB oplader laad hij perfect via FastCharge (gecontroleerd met: Battery Charging app op een Galaxy s2.
T is alleen maar een kabeltjequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Persoonlijk gok ik op de lengte, maar dat is niet meer dan een gokje.
Sowieso geen laders uit China halen...Je leest toch wel kranten?
mijn lader komt ook niet uit china hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik ben toch van plan om m in t stopcontact te stoppen, ik ga t gewoon proberen johquote:ONLY perfect for charging! With a AC Proper wall charger, the performance gonna be perfect!
Data transfers function might loose its stabilization as long cables carry much more electric resistance than shorter ones.
Lezen er mensen nog kranten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:43 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat je als oplader gebruikt. Ik probeer alleen aan te geven dat die platte het gewoon goed doet (mits je een fatsoenlijke oplader hebt)quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik krijg wel gewoon een oplader bij mn S4 heAlleen ik wil t kabeltje wat langer voor bij mn bed
Hema. Kost iets van 6 euro, en werkt perfect (en laad dus snel). Ik betaal liever een paar euro meer voor een oplader waarbij ik meer garantie heb dat hij niet ontploft.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hema of hama? Ben nog op zoek naar een goede 2A lader
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Po(...)_rvr_id=536828686118
Moet dus nog wel een batterij bijquote:Battery: Suitable for 18650 3.7V Li-ion battery(not included)
heb je wel eens iets besteld bij tmart?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef Downstar het volgende:
Hmm nog wel leuke deal:
http://www.tmart.com/10pc(...)l?promotion=10bundle
10 wensballonen voor nog geen 6 euro..
weet dat ze destijd best veel uit china werden gehaald, totdat action ze verkocht voor 1 euro stuk ofzo..
Ik heb ze niet nodig, ik stak met zon ding bijna de lokale basisschool in de brand xD
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens iets besteld bij tmart?
Ja. hoezo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je wel eens iets besteld bij tmart?
okequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Ja. hoezo?
vertrouwde shop, niet altijd te goedkoopste ( je moet het vooral van hun deals hebben)
levering meestal stabiel rond 2 weken binnen(al heeft dat weinig met de shop te maken natuurlijk)
hej. Ik heb precies hetzelfde! Tijdens een aanbieding van hun besteld. Eerst verhaal dat er geen voorraad was en toen dat. Pm is je tracking nummer is kijken of t dezelfde is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke
Ik wacht al een maand op een telefoon en ze schuiven het af op problemen met verzending van lithium accu's.
Kreeg eerst een China post tracking nummer die niet werkte en daarna een Swedish post tracking number maar die werkt ook (nog) niet
Dat klopt wel die verzendproblemen, volgens mij ook al vorige topic tegen je gezegdquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke
Ik wacht al een maand op een telefoon en ze schuiven het af op problemen met verzending van lithium accu's.
Kreeg eerst een China post tracking nummer die niet werkte en daarna een Swedish post tracking number maar die werkt ook (nog) niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Downstar op 27-10-2013 19:02:46 ]
Hoezo zijn ze opeens zo streng op batterijen dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:42 schreef RobertNL het volgende:
Er zit ook zeker een kern van waarheid in; ChinaPost is een paar weken geleden begonnen met 100% controle op batterijen (via scan). Daardoor is enorm veel terug gestuurd en dus moet alles via een andere weg het land uit.
Singapore post heeft momenteel ook een backlog (doen ook controle op max 1 batterij) evenals dat het bij Swiss post momenteel ook 10-15 dagen duurt voordat de tracking werkt (normaal dag of 5) wist een seller mij te vertellen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze opeens zo streng op batterijen dan?
Zolang de pakjes eruit zijn gehaald maakt die fik toch niets uitquote:
Ja dat is 5 jaar terug, maar hoezo NU opeens?quote:
Gewoon routine ofzo, eens in de zoveel tijd zijn ze opeens weer heel streng..quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja dat is 5 jaar terug, maar hoezo NU opeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |