En over welke glitch hebben we het dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren niet gespeeld, maar zo te lezen was er weinig te beleven gezien de problemen?
Sinds de laatste update lijkt het allemaal weer lekker kut te zijn, krijg je minder geld voor missies en worden glitch-gebruikers nog steeds beloond.
Maak jij altijd foto's van onderbenen en voeten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef marimbondo het volgende:
Fritsflits dikke hipster!
[ afbeelding ]
kan wel 24 uur duren op het moment voordat alles verwerkt is volgens rockstarquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heb ik ook altijd pech?
Ik wou gister GTA:O nog 1 kans geven, nadat ik het 2 keer had opgegeven.
Ik de hele middag lekker in me eentje spelen omdat ik gek werd van al die kinderen die in mics lopen te schreeuwen.
Kom ik 's avonds terug, is het niet opgeslagen terwijl er duidelijk stond "saved"![]()
30k weg en 4 levels terug.
Het gekke is dat ik nog wel mijn custom auto heb en de items voor hogere levels wel nog geunlocked zijn.
enig idee hoe dit kan?
We hebben net 2 weken probleemloos kunnen spelen. Alleen gister waren er opeens cloud problemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heb ik ook altijd pech?
Ik wou gister GTA:O nog 1 kans geven, nadat ik het 2 keer had opgegeven.
Ik de hele middag lekker in me eentje spelen omdat ik gek werd van al die kinderen die in mics lopen te schreeuwen.
Kom ik 's avonds terug, is het niet opgeslagen terwijl er duidelijk stond "saved"![]()
30k weg en 4 levels terug.
Het gekke is dat ik nog wel mijn custom auto heb en de items voor hogere levels wel nog geunlocked zijn.
enig idee hoe dit kan?
Ja dat zei een vriend van mij ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:00 schreef kensei het volgende:
[..]
We hebben net 2 weken probleemloos kunnen spelen. Alleen gister waren er opeens cloud problemen.
Watquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef thethoryd het volgende:
Ik had juist vannacht met wat vrienden een GTA nachtje bij mij thuis, tot 11 uur sochtens gespeeld; doet online het niet tot ongeveer 6uur
En ook nog eens een auto gekocht, volledig gepimpt en foetsie; weg is het geld en weg is de autoLekker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |