SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat hij misbruikt wordt op rechtsbuitenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef ValHallen het volgende:
Andersen is wel echt een rasvoetballer. Geweldig om te zien als hij de bal heeft.
In principe wel. Maar er zit zoveel meer in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twente uit kun je gewoon verliezen.
Was al 4 seizoenen niet gebeurd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twente uit kun je gewoon verliezen.
Dat gebeurt wel meer met bepaalde spelers onder Frank en dat ze pas in de tweede seizoenshelft echt tot bloei komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer dat hij misbruikt wordt op rechtsbuiten
Dan nog is het een sterke tegenstander, al jaren. Krijgen weinig tegengoals tegen en hebben spelers die een wedstrijd kunnen beslissen.quote:
Nog wel ja. Ik hoop dat het een soort acclimatiseringsperiode is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer dat hij misbruikt wordt op rechtsbuiten
Valt bij mij wel mee. Heb ondertussen een muziekje aangezet met het geluid van het commentaar gemuted. Laat het allemaal wel op me af komenquote:
2 capabele spelers erbij op het middenveld/voorin en dit team draait als een tierelier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef CaasS het volgende:
En die v. Halst en Perez maar zeggen dat Ajax zo zwak is en Twente zou moeten uitlopen. Twente stelt ook gewoon niets voor.
Ajax is kaulo slecht op andersen naquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef CaasS het volgende:
En die v. Halst en Perez maar zeggen dat Ajax zo zwak is en Twente zou moeten uitlopen. Twente stelt ook gewoon niets voor.
Maar het doet zeerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee. Heb ondertussen een muziekje aangezet met het geluid van het commentaar gemuted. Laat het allemaal wel op me af komen
v. Halst & Perez zijn twentefanboysquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:07 schreef CaasS het volgende:
Fischer speelt een prima 2e helftquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is kaulo slecht op andersen na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |