abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132407985
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

[..]

De meeste burgers en overgelopen militairen zitten in de FSA en zijn het meest gematigd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132408800
In May 2013, a video was posted on the internet showing a rebel cutting organs from the dead body of a Syrian soldier and putting one in his mouth, "as if he is taking a bite out of it". He called rebels to follow his example and terrorize the Alawite sect, which mostly backs Assad. Humans Rights Watch (HRW) confirmed the authenticity of the footage, and stated that "The mutilation of the bodies of enemies is a war crime". The rebel was Abu Sakkar, a commander of the "Independent Omar al-Farouq Brigade". The BBC called it an offshoot of the FSA's Farouq Brigades, while HRW said it is "not known" whether the Brigade is part of the FSA. The incident was condemned by the FSA's Chief of Staff and the Syrian National Coalition said that Abu Sakkar would be put on trial.[185][186] Abu Sakkar said the mutilation was revenge. He said he found a video on the soldier's cellphone in which the soldier sexually abuses a woman and her two daughters,[187] along with other videos of Assad loyalists raping, torturing, dismembering and killing people, including children.[188]

1 iemand die doordraait, nadat hij zulke video's had gevonden. Kan me wel voorstellen dat je wraak wilt nemen. Die assad aanhangers zijn net zo gestoord als de ergste terroristen. Het is opzich niet zo erg om iemand die al dood is zo te behandelen, ten opzichte van levende mensen (in verband met de lijdensweg, uiteraard nog wel erg maar toch een heel verschil)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132409380
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
In May 2013, a video was posted on the internet showing a rebel cutting organs from the dead body of a Syrian soldier and putting one in his mouth, "as if he is taking a bite out of it". He called rebels to follow his example and terrorize the Alawite sect, which mostly backs Assad. Humans Rights Watch (HRW) confirmed the authenticity of the footage, and stated that "The mutilation of the bodies of enemies is a war crime". The rebel was Abu Sakkar, a commander of the "Independent Omar al-Farouq Brigade". The BBC called it an offshoot of the FSA's Farouq Brigades, while HRW said it is "not known" whether the Brigade is part of the FSA. The incident was condemned by the FSA's Chief of Staff and the Syrian National Coalition said that Abu Sakkar would be put on trial.[185][186] Abu Sakkar said the mutilation was revenge. He said he found a video on the soldier's cellphone in which the soldier sexually abuses a woman and her two daughters,[187] along with other videos of Assad loyalists raping, torturing, dismembering and killing people, including children.[188]

1 iemand die doordraait, nadat hij zulke video's had gevonden. Kan me wel voorstellen dat je wraak wilt nemen. Die assad aanhangers zijn net zo gestoord als de ergste terroristen. Het is opzich niet zo erg om iemand die al dood is zo te behandelen, ten opzichte van levende mensen (in verband met de lijdensweg, uiteraard nog wel erg maar toch een heel verschil)
Dat is wat hij zelf zegt ja, van die videos. Maar zou het andersom niet kunnen? Dat je als Syrische soldaat een video ziet waar je collega opgegeten wordt en dat je bloed er van gaat koken?
pi_132409659
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is wat hij zelf zegt ja, van die videos. Maar zou het andersom niet kunnen? Dat je als Syrische soldaat een video ziet waar je collega opgegeten wordt en dat je bloed er van gaat koken?
Een dood lichaam is heel wat anders he. Zou me niets verbazen als er systematisch martelingen plaatsvinden door soldaten van assad
pi_132409773
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tja, wat moet je hier nu weer mee.
pi_132409817
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een dood lichaam is heel wat anders he. Zou me niets verbazen als er systematisch martelingen plaatsvinden door soldaten van assad
En dat dode lichaam kwam uit de lucht vallen? Die soldaat hebben ze ook gedood en daarna heeft hij hem op zitten vreten.
pi_132409872
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

En dat dode lichaam kwam uit de lucht vallen? Die soldaat hebben ze ook gedood en daarna heeft hij hem op zitten vreten.
Ja het is oorlog, dan schiet je elkaar dood. Of wist je dat nog niet? Dat martelen is trouwens tegen de mensenrechten en heel wat anders. Een dood lichaam is eenmaal al dood.
pi_132409882

Actie van assad in woonwijk gisteren
pi_132409911
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja het is oorlog, dan schiet je elkaar dood. Of wist je dat nog niet? Dat martelen is trouwens tegen de mensenrechten en heel wat anders. Een dood lichaam is eenmaal al dood.
En wat, rebellen martelen niet? :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:18:04 #160
365082 IPA35
Patriarch
pi_132409924
Oh kijk, een nietszeggende foto.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_132409946
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

En wat, rebellen martelen niet? :')
De FSA normaal gesproken niet :) Het aantal oorlogsmisdaden zijn van de FSA miniem vergeleken met assads leger
pi_132409994
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef IPA35 het volgende:
Oh kijk, een nietszeggende foto.
Een sniper van assad's kant heeft dat gedaan, geschoten op een olie/gas opslag plaats in Aleppo waardoor de burgers daar allemaal in gevaar kwamen
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:19:26 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410012
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En dan mag je het volgens het Verdrag voor de rechten van de mens wél schenden en opeten? Nadat je de persoon eerst doodgeschoten hebt??
_O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_132410020
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De FSA normaal gesproken niet :) Het aantal oorlogsmisdaden zijn van de FSA miniem vergeleken met assads leger
Zegt wie? Zijn dat engeltjes of zo?
pi_132410048
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dan mag je het volgens het Verdrag voor de rechten van de mens wél schenden en opeten? Nadat je de persoon eerst doodgeschoten hebt??
_O- _O- _O-
Nee, maar 1 uitzonderlijk geval is heel wat anders dan systematisch martelen he
pi_132410094
Ik begrijp wel dat alu hoedjes weer niet in schaal kunnen nadenken.

Het is een heel verschil of er een paar keer iemand doorgedraaid is, of dat er systematisch gemarteld en verminkt wordt. Dus ik kan best begrijpen dat er een keer iemand doordraait op een gegeven moment van die 40.000 mensen.

Maar het leger van assad is dagelijks bezig met dat soort wanpraktijken. Terwijl de FSA zijn leden straft als ze te ver gaan. Assad doet dat niet en laat die mensen hun gang gaan.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:21:47 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410163
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, maar 1 uitzonderlijk geval is heel wat anders dan systematisch martelen he
Ik vrees dat je een beetje naïef doet over de "brandschone -op één (gruwelijke) uitzondering na"-rebellen van de FSA...
pi_132410204
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vrees dat je een beetje naïef doet over de "brandschone -op één (gruwelijke) uitzondering na"-rebellen van de FSA...
Het valt reuze mee met de oorlogsmisdaden die ze begaan zijn ten opzichte van het leger van assad
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:22:39 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410215
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef firefly3 het volgende:

Het is een heel verschil of er een paar keer iemand doorgedraaid is, of dat er systematisch gemarteld en verminkt wordt. Dus ik kan best begrijpen dat er een keer iemand doordraait op een gegeven moment van die 40.000 mensen.

Maar het leger van assad is dagelijks bezig met dat soort wanpraktijken. Terwijl de FSA zijn leden straft als ze te ver gaan. Assad doet dat niet en laat die mensen hun gang gaan.
Onderbouw het maar.
pi_132410250
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef firefly3 het volgende:

Het is een heel verschil of er een paar keer iemand doorgedraaid is, of dat er systematisch gemarteld en verminkt wordt.
Jij hebt echt een heel erg geromantiseerd beeld van de FSA. De soldaten van het Syrische leger zijn duivels en die van de FSA zijn engeltjes.

Ze zijn allebei mensen, en allebei Syriërs. Ook de FSA heeft mensen die martelen.
pi_132410261
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Onderbouw het maar.
Hier heb je al 1, ik durf niet te klikken

https://www.google.nl/url(...)vm=bv.54934254,d.bGE
pi_132410295
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:24:09 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410302
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij hebt echt een heel erg geromantiseerd beeld van de FSA. De soldaten van het Syrische leger zijn duivels en die van de FSA zijn engeltjes.

Ze zijn allebei mensen, en allebei Syriërs. Ook de FSA heeft mensen die martelen.
Precies.
pi_132410314
pi_132410328
pi_132410340
pi_132410360
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:25:28 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410372
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hier heb je al 1, ik durf niet te klikken

https://www.google.nl/url(...)vm=bv.54934254,d.bGE
quote:
Ik heb het over het niet-martelen en erg braaf zijn van de FSA ("op één gruwelijke uitzondering na").
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:25:33 #179
365082 IPA35
Patriarch
pi_132410375
Waarom kleden ze zich niet in uniform dan..? Zelf Syrische milities dragen (oudere) uniforms meestal.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:26:33 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410427
En aan die google-links heb ik sowieso niets, ik heb daar geen account..
pi_132410457
pi_132410474
The latest reports from the BBC that Syrian children are being targeted for detention and torture are shocking but coincide with evidence Amnesty researchers uncovered in a recent mission to the region.

Theyve gone for the children, for whatever purpose, in large numbers hundreds detained and tortured.

Ive seen some of the evidenceIts just horrendous: children shot in the knees, held together with adults in really inhumane conditions denied medical treatment for their injuries, either held as hostages or held as sources of information or just the sheer brutality of this whole clampdown.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:28:37 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410540
Nogmaals dan:

Ik heb het over bewijzen voor het niet-martelen en erg braaf zijn van de FSA ("op één gruwelijke uitzondering na"). Die zou ik graag zien.
pi_132410613
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogmaals dan:

Ik heb het over bewijzen voor het niet-martelen en erg braaf zijn van de FSA ("op één gruwelijke uitzondering na"). Die zou ik graag zien.
Dus je wilt bewijs dat ze iets niet hebben gedaan? Vreemde manier van bewijsvoering. Ik bekijk het andersom: tel alle oorlogsmisdaden van de FSA bij elkaar op. Het valt reuze mee, hun staan nog onder de 10 gevallen (zoek zelf maar op).
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:31:03 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410671
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je wilt bewijs dat ze iets niet hebben gedaan? Vreemde manier van bewijsvoering. Ik bekijk het andersom: tel alle oorlogsmisdaden van de FSA bij elkaar op. Het valt reuze mee, hun staan nog onder de 10 gevallen (zoek zelf maar op).
Owh, nu is het niet 1 gruwelijk incident, maar zijn het er ("nog geen") 10?
En als ik google op "FSA tortue" krijg ik echt meer dan 10 (verschillende) resultaten
pi_132410808
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, nu is het niet 1 gruwelijk incident, maar zijn het er ("nog geen") 10?
Je kunt echt niet in schaal denken he. De lijst was met nog een paar gevallen van enkele doden en dergelijke. Niet dagelijkse martelingen die nu wel tot aan de 100 door loopt zoals bij assad. Net als bij massavernietigingswapens kon je al niet in schaal nadenken. Babys hebben er ook last van, die denken ook zo zwart wit dat ze denken dat een olifant even groot is als een flatgebouw.
pi_132410864
FSA ^^
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:35:21 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410890
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt echt niet in schaal denken he. De lijst was met nog een paar gevallen van enkele doden en dergelijke. Niet dagelijkse martelingen die nu wel tot aan de 100 door loopt. Net als bij massavernietigingswapens kon je al niet in schaal nadenken. Babys hebben er ook last van, die denken ook zo zwart wit dat ze denken dat een olifant even groot is als een flatgebouw.
Zoals gezegd krijg ik véél meer dan die "nog geen 10" resultaten als ik Google gebruik. En dat was nog maar één simpele zoekopdracht..

Maar blijf jij ze maar naïef romantiseren hoor, is je goed recht ;)
pi_132410935
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zoals gezegd krijg ik véél meer dan die "nog geen 10" resultaten als ik Google gebruik. En dat was nog maar één simpele zoekopdracht..
Amnesty researchers documented torture of children in Syria in “‘I wanted to die’: Syria’s torture survivors speak out,” published earlier this month, and “Deadly Detention,” an August 2011 report that documented 10 victims under the age of 18 who had died in custody in Syria (out of 88 total cases).

Hoeveel kinderen hebben ze al gemarteld? ;)
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:37:03 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132410987
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Amnesty researchers documented torture of children in Syria in “‘I wanted to die’: Syria’s torture survivors speak out,” published earlier this month, and “Deadly Detention,” an August 2011 report that documented 10 victims under the age of 18 who had died in custody in Syria (out of 88 total cases).

Hoeveel kinderen hebben ze al gemarteld? ;)
Voorbeeldje:
http://shariaunveiled.wor(...)a-then-murdered-her/

Verder ga je van "1 gruwelijk incident" naar "maar op mindere schaal dan de SAA" naar "mar ze martelen geen kinderen hoor".. Je glijdt nogal af he?
pi_132411028
pi_132411069
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:25 schreef IPA35 het volgende:
Waarom kleden ze zich niet in uniform dan..? Zelf Syrische milities dragen (oudere) uniforms meestal.
Wil je nu zeggen dat dat rebellen zijn verkleed in een militair pak?
pi_132411079
quote:
Hahah faal dat was al nusra _O-
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:41:55 #194
365082 IPA35
Patriarch
pi_132411230
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Pro-Regering milities wel.
pi_132411286
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Pro-Regering milities wel.
En hoe kom je daarbij?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:43:27 #196
365082 IPA35
Patriarch
pi_132411298
Ik vraag me overigens af waar die afkeer jegens Christenen vandaan komt, zoveel macht hebben ze helemaal niet binnen de Assad regering.

Zal wel puur religieus zijn?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:43:38 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132411313
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hij vindt het raar dat de SAA niet in militair uniform zou zijn.
pi_132411393
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, hij vindt het raar dat de SAA niet in militair uniform zou zijn.
Want?
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:45:54 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_132411450
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hahah faal dat was al nusra _O-
Ff snel gezocht, maar ik zie FSA EN Al Nusra staan
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:46:50 #200