quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En dat jij denkt dat Assad het hele land onder zijn controle gaat krijgen.
Dat is pas een [ afbeelding ] waard.
Ik bedoel met het laatste stuk, dat Asad gewoon dood moet en zijn regime vernietigd moet worden, maar dat zijn aanhangers (waaronder zijn eigen partij) wel mogen meedoen in verkiezingen van het toekomstige Syrië.quote:
Iets met naïviteit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik bedoel met het laatste stuk, dat Asad gewoon dood moet en zijn regime vernietigd moet worden, maar dat zijn aanhangers (waaronder zijn eigen partij) wel mogen meedoen in verkiezingen van het toekomstige Syrië.
En waarom moeten Assad en zijn regime wél dood en mag iedereen van de verschillende rebellengroepen (die ook gruwelijke dingen hebben gedaan) zonder consequenties leuk meedoen in "Nieuw-Syrië"?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik bedoel met het laatste stuk, dat Asad gewoon dood moet en zijn regime vernietigd moet worden, maar dat zijn aanhangers (waaronder zijn eigen partij) wel mogen meedoen in verkiezingen van het toekomstige Syrië.
Ook, maar volgens mij gaat het er vooral om dat hij zijn autonome Koerdistan in het noorden krijgt, en dan is het wel handig als Assad en zijn regime verdwenen zijnquote:
Wat moet ik met kinderpaint's? Ik wil echte foto's man.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ay, ay ben cok korktum lan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik bang ben voor die aap.
En hij denkt nog dat hij Hatay en Adana gaat krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb ik iets voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als de seculiere Koerdische elementen nu eens de handen ineenslaan met de regering?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook, maar volgens mij gaat het er vooral om dat hij zijn autonome Koerdistan in het noorden krijgt, en dan is het wel handig als Assad en zijn regime verdwenen zijn
Maken ze weer opmerkingen over mijn leeftijd, wat maakt dat uit. Hoe oud ben jij trouwens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hey Baklava
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grapje hoor. je bent een aardige kerel. Alleen erg naïef en jong.
Ja echt he, en als Assad straks weer sterker is, valt hij autonome Koerdistan in Syrië weer aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de seculiere Koerdische elementen nu eens de handen ineenslaan met de regering?
Een autonome Koerdische regio maakt Arabisme alleen maar minder problematisch in de rest van het land? Ook zijn ze beiden links georiënteerd.
Je denkt te simpel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ay, ay ben cok korktum lan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik bang ben voor die aap.
En hij denkt nog dat hij Hatay en Adana gaat krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets, mits je met enige realiteitszin postquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Maken ze weer opmerkingen over mijn leeftijd, wat maakt dat uit. Hoe oud ben jij trouwens.
Hoezo ben ik naif. Ik zeg gewoon dat je niet alleen maar pro-assad moet zijn.
Dat hoeft dus niet. Dit is een kans voor de Koerden om hun loyaliteit te laten zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja echt he, en als Assad straks weer sterker is, valt hij autonome Koerdistan in Syrië weer aan.
Tsja, ik zie het probleem niet. Niet als je een bepaald doel wil bereiken en dat evt ook vreedzaam kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de seculiere Koerdische elementen nu eens de handen ineenslaan met de regering?
Een autonome Koerdische regio maakt Arabisme alleen maar minder problematisch in de rest van het land? Ook zijn ze beiden links georiënteerd.
Expans als Asad is uitgeschakeld, hoe zal het toekomstige Syrië dan uitzien volgens jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef expans het volgende:
[..]
Je denkt te simpel.
Assad is alleen het publieke beeld van het regime dat wij kennen, maar de mannetjes die al decennialang profiteren zie je nauwelijks. Assad kwam ipv z'n vader, maar de rest van die oude garde is gewoon blijven zitten..
Je moet corruptie wegwerken maar dat kan niet want corruptie hoort bij de Syrische maatschappij. Als je dingen wilt regelen, hoe klein ook, moet je betalen. Iedereen naait de gast onder hem. Althans dat is het beeld dat ik heb gevormd.
Want? Hij heeft de minderheden altijd beschermd toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja echt he, en als Assad straks weer sterker is, valt hij autonome Koerdistan in Syrië weer aan.
En waar valt jouw plan onder? Federalisme?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Whsikers4jaarterug, weet je wel het verschil tussen autonomie en federalisme enerzijds en onafhankelijkheid anderzijds.
Ja behalve alleen niet-Soennitische minderheden heeft hij beschermd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Hij heeft de minderheden altijd beschermd toch?
Ja. Syrie verdelen in een Soennitsche staat en een autonoom Koerdistan en een autonoom Alawistan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waar valt jouw plan onder? Federalisme?
Dat is niet echt een succes hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jawel, je moet het Irak-model als voorbeeld nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |