Het is anoniem. Tot je jezelf aanmeld voor de persoonlijke aanbiedingen, maar dat is geheel je eigen keuze..quote:
En dan is het dus niet meer anoniem. Het zit 'm in de details.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is anoniem. Tot je jezelf aanmeld voor de persoonlijke aanbiedingen, maar dat is geheel je eigen keuze..
Doe niet zo moeilijk, we vangen je toch wel via je pinpas.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan is het dus niet meer anoniem. Het zit 'm in de details.
Anoniem kan ik mijn Airmiles kaart niet koppelen toch? Kan het nu niet zien omdat die gare website op zijn reet ligt.
Ik bewonder jouw servicegerichtheid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, we vangen je toch wel via je pinpas.
Kan niet anoniem nee. Dus dan meer apart scannen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan is het dus niet meer anoniem. Het zit 'm in de details.
Anoniem kan ik mijn Airmiles kaart niet koppelen toch? Kan het nu niet zien omdat die gare website op zijn reet ligt.
En dan accepteer je dus de algemene voorwaarden en al die regeltjes, heb je dus niets te zeuren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bewonder jouw servicegerichtheid.
Het is anoniem, MITS je je niet registreerd.
Dat is kut.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan niet anoniem nee. Dus dan meer apart scannen.
Ah, zeiken-om-het-zeiken-zeikerd gespot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is kut.
Het kan mij verder aan mijn reet roesten of AH weet wat ik koop. Dus ik registreer me wel.
Wauw. Ben je ook altijd zo vriendelijk in de supermarkt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan accepteer je dus de algemene voorwaarden en al die regeltjes, heb je dus niets te zeuren.
Anders ga je lekker naar de jumbo
Als ze komen zeiken om iets te zeiken te hebben zeg ik gewoon hoe het zit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw. Ben je ook altijd zo vriendelijk in de supermarkt?
Misschien kun je bij AH een klacht indienen over je behandeling hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Ik stelde, op zich, een normale vraag hier.
En bij de 2e post, met een feitelijke opmerking + normale vervolgvraag word ik al direct afgekat dat ik zeik om het zeiken.
Chique, hoor
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je bij AH een klacht indienen over je behandeling hier.
[..]
Jij kwam klagen over iets waar jij zelf niets mee hebt óf om geeft. Dat is gewoon zonde van de tijd, vandaar ook de type reacties.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Je bent wel tevreden met je baan?
[..]
Waarvoor je jezelf ook volledig vrijwillig hebt aangemeld, en waar wél iedereen je geschiedenis na kan lezen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:47 schreef wolfrolf het volgende:
maargeod het is wel fokforum xD xD xD
grgr
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waarvoor je jezelf ook volledig vrijwillig hebt aangemeld, en waar wél iedereen je geschiedenis na kan lezen...
[..]
SSC (Het Hoofdkantoor dus) zegt dat we gekopieerde kaarten NIET mogen accepteren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:26 schreef donald500 het volgende:
Pfft, wat een dag.
Net zoals Emm16 al zegt, mensen doen moeilijk om niets.
Veel betweterige klanten vandaag en heel geërgerd idd.
Maar goed.
Woensdag weer gewoon mijn eigen werk.
Een collega heeft van AH Facebook gehoord dat je je MVP-pas mag kopiëren, maar raar dat dat zo via FB gaat, lijkt mij dat AH webcare heel ander team is als van de bonuskaarten.
I know, we kregen allemaal een groeps whatsappje van hem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
SSC (Het Hoofdkantoor dus) zegt dat we gekopieerde kaarten mogen accepteren.
Overigens zegt Webcare meestal dat Webcare niet voo de medewerkers is bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |