"De directie van de Zaanse grootgrutter heeft toegezegd dat er voldoende nieuwe Bonuskaarten op voorraad zullen zijn voor iedereen."quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Schuimpjes het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ie-albert-heijn.html
Werd tijd dat AH eens reageerde zoals de meeste mensen denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Schuimpjes het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ie-albert-heijn.html
SELFIES +1quote:
Ja, idd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
SELFIES +1
Wat een paardengebit trouwens
Jezus wat een kutreclame, ben beter gewend van de ah....quote:
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:00 schreef Bamba het volgende:
Ik zit net op die facebook pagina van AH te kijken, maar wat een zeikers plaatsen daar berichten zeg. Over privacy van de bonuskaart en plofkip. En bepaalde personen kopiėren de hele tijd hun zelfde riedeltje. Jezus, als je AH zo'n klote winkel vind, doe je je boodschappen toch ergens anders en dan klaar? Je zou maar een hele dag zo bezig zijn met een winkel
Die persoonlijke aanbiedingen kreeg je toch ook via de mail? (Of was t nou post?)quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:19 schreef mujentas het volgende:
Het omwisselen van de bonuskaarten gaat op zich wel goed, alleen een hoop bejaarden die geen internet hebben en de kaart dus niet kunnen activeren.
Via de mail geloof ik, en dat hebben die bejaarden ook niet, dus ook al krijgen ze die kaart geregistreert, ze zullen nooit persoonlijke aanbiedingen krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die persoonlijke aanbiedingen kreeg je toch ook via de mail? (Of was t nou post?)
zijn? 100% is namelijk in mijn geval gewoon 5,03.quote:Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
..
Zondag: 1200%
dus datquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n eerstelijner die te dom is om te poepen.
Nee, want je krijgt 100% extra op je basisloon, zodoende komt je uit op 200%quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:02 schreef d4v1d het volgende:
@ de OP,
Moet het niet
[..]
zijn? 100% is namelijk in mijn geval gewoon 5,03.
quote:Pascal Lansink Personeelskorting vervalt per 1 januari 2014.
Like · Reply · 1 · 59 minutes ago via mobile
Na 27 maanden is het anoniem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:26 schreef Emm16 het volgende:
Ik heb me zo geėrgerd vandaag.
Allemaal bijdehante klanten die zonodig moesten melden dat je niet de nieuwe bonuskaart moest nemen omdat je gegevens dan op straat ligt !!! 1!! 1
En ik gaf 1000x aan dat het anoniem was. Luisteren? HO MAAR!
En echt teveel klanten die geen nieuwe bonuskaart wilden hebben; ja dan niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |