quote:Ik probeer aan de bonuskaart mijn persoonlijke gegevens te koppelen en ook mijn airmiles.
Bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens, bonuskaartnummer en code onderaan de bladzijde, geven steeds de melding dat of het bonuskaartnummer niet klopt, of de code onderin (met letters en cijfers)
Zelfs na tientallen pogingenen manieren, hoe moeilijk kan het zijn om letters en cijfers over te typen, kom ik niet verder. Ik vind dit onuitstaanbaar en volstrekt klantonvriendelijk. Kunnt u me uitleggen waar dit de bedoeling van is. Walgelijk.
Gr.
Jack
Gewenste oplossing
Ik wil op een normale manier zonder hindernissen mijn bonuskaart activeren. Het is een leuk onderwerp voor TrosRadar.
Ik denk dat hij een account probeert te maken en een CAPTCHA moet invullenquote:
Net een account aangemaakt, en dat is niet nodig. Gewoon een e-mail adres en wachtwoord, vervolgens wat gegevens en je bonuskaartnummer en airmilesnummer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een account probeert te maken en een CAPTCHA moet invullen
Verdomd moeilijk blijkbaar, Jack.quote:hoe moeilijk kan het zijn om letters en cijfers over te typen
Lekker snel komen ze daar bij jullie dan achter. Ze zaten namelijk afgelopen woensdag bij de vracht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef MehMeeeh het volgende:
lol. gewoon geen nieuwe bonuskaarten binnengekregen. Komende week gaat al goed beginnen bij ons filiaalGelukkig ben ik er maandag pas om half 3
Haha. komen. hihaho.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:53 schreef Wupgup het volgende:
Mijn nieuwe MVP pas is gisteren niet eens gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 13:00:14 ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:32 schreef donald500 het volgende:
Het lijkt wel alsof die nieuwe bonuskaart beveiligd is tegen kopiëren.
Op welke plek ik hem ook leg onder mijn kopieermachine, hij pakt hem niet.
En mijn ID pakt die wel.
Straks werken, minder zin inquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Questionmarks het volgende:
Straks paintballennnnn met het filiaal, dik veel zin in
Leg ze beide er onder met een stukje er tussen en kopieer hem dan. Of maak met een camera een fotoquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:32 schreef donald500 het volgende:
En mijn ID pakt die wel.
Genereer gewoon een nieuwe barcode met een willekeurig barcode proggie...quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:32 schreef donald500 het volgende:
En mijn ID pakt die wel.
Goeie tip!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:25 schreef joey_k het volgende:
[..]
Genereer gewoon een nieuwe barcode met een willekeurig barcode proggie...
Printen, knippen, plakken en lamineren... Klaar = donald500
Helemaal alleen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef bigbass het volgende:
Rustig dagje vandaag, wel fijn aangezien ik de hele dag alleen op deli sta.
PostNL doet er tegenwoordig vaak wat langer overquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:53 schreef Wupgup het volgende:
Mijn nieuwe MVP pas is gisteren niet eens gekomen.
Welke moet je hebben? code 39? Code 128?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:25 schreef joey_k het volgende:
[..]
Genereer gewoon een nieuwe barcode met een willekeurig barcode proggie...
Printen, knippen, plakken en lamineren... Klaar = donald500
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_artikelnummeringquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Welke moet je hebben? code 39? Code 128?
Ik heb geen verstand van barcodes
aight, werktquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_artikelnummering
Woensdag zijn die bonuskaarten al geleverd. Dus wel lekker snugger als dat neit in de gaten is gehouden. Dan had je nog zat tijd om even een melding te maken...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef donald500 het volgende:
[..]
En wel het promotiemateriaal?
Zijn jullie mooi klaar mee.
Hihi dubbele post. Precies mijn reactie dus...quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Lekker snel komen ze daar bij jullie dan achter. Ze zaten namelijk afgelopen woensdag bij de vracht.
nee, geen nieuwe info dan dat het gaat zoals het gaat nu.quote:
De bonuskaarten worden door de caissières uitgedeeld, als mensen vragen hebben kunnen ze naar die kraam, tenminste dat is wat ik heb begrepen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef exelletor het volgende:
Die marktraam vond ik wel een beetje aan de grote kant, zeker voor de wat kleinere winkels. Vind wel een beetje een raar gezicht, met een gastvrouw die lekker bonuskaarten mag gaan uitdelen.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:13 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat een FOK'er actief was om een IOS app te maken.. Dacht juist dat dit een nieuw initiatief was. Kan iemand mij trouwens een overzichtje geven over alle veranderingen etc van de afgelopen 2 maand? Hou het allemaal niet meer zo goed bij en is toch wel fijn als ik morgen weer begin.
Copy paste uit de handboekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:43 schreef ikbenschipper het volgende:
*Zucht* stel je een vraag over de nieuwe MVP bonuskaart. Hoe er in de winkel om dient gegaan te worden met kopieën.
Krijg je een antwoord die eigenlijk geen antwoord geeft op de vraag.
Je mag je kaart wel aan een familielid geven, omdat die bijvoorbeeld meer boodschappen doet dan jij.
Je kunt de Bonuskaart voor mvp maar met één e-mail adres activeren, omdat het immers een persoonlijke kaart is. Verder maakt het niet uit aan wie je deze kaart geeft als deze persoon meer boodschappen doet. Dan is het persoonlijke bonusprogram op zijn/haar gegevens gebaseerd.
Ja dat snappen we maar mag je hem nu wel of niet kopiëren en dus dezelfde kaart als je moeder geplastificeerd in je portemonnee hebben zitten.
Maar goed waarschijnlijk weten ze zelf niet hoe nu om te gaan daarmee.
Waarschijnlijk zo'n eerstelijner die te dom is om te poepen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maar het was toch echt de vraag niet
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n eerstelijner die te dom is om te poepen.
AH1298, Den Haag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:21 schreef exelletor het volgende:
Als niemand anders een raadplaatje heeft, heb ik er wel een Google streetview eentje:
[ link | afbeelding ]
Hint: Niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk denken - het landschap moet herkenbaar zijn.
Het adres staat gewoon op de foto?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:21 schreef exelletor het volgende:
Als niemand anders een raadplaatje heeft, heb ik er wel een Google streetview eentje:
[ link | afbeelding ]
Hint: Niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk denken - het landschap moet herkenbaar zijn.
Ja ze zijn in je vakantie snel gegaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
Volgend topic zal ik er wel weer eentje neerzetten. Net terug van vakantie, ik heb een paar topics gemist
Nee er staat niet het adres op in Den Haag. Dacht ik eerst ook even.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het adres staat gewoon op de foto?
Kan het niet goed zien, zit mobiel
Toen heb je direct een harde schop tegen zijn knieschijven gegeven?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik haat één collega, diep, heel diep van binnen.
Pakte net het laatste frikandelbroodje weg
Er was nog een verpakking met één frikandelbroodje. Dus het was wel te handelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Toen heb je direct een harde schop tegen zijn knieschijven gegeven?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er was nog een verpakking met één frikandelbroodje. Dus het was wel te handelen.
Ik bedoelde de laatste verpakking met 2 stuks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hoe kan er nog een broodje zijn als je collega de laatste meeneemt?
Dat is eigenlijk wel logisch. Het is namelijk geen mvp kaart waar je ook bonus op krijgt, maar een bonuskaart waar je ook mvp op krijgt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:54 schreef Hallyu het volgende:
Het gaat weer hard hier. Heb het zo druk met school dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen.
Moet die nieuwe bonuskaart ook nog registreren. Vind het best dom dat onze MVP kaarten hetzelfde zijn van uiterlijk als de gewone bonuskaarten.
Vond het wel fijn dat ik mijn MVP kaart er gemakkelijk uit kon pikken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel logisch. Het is namelijk geen mvp kaart waar je ook bonus op krijgt, maar een bonuskaart waar je ook mvp op krijgt.
Het maakt toch verder niet zo heel veel uit hoe de kaart eruit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |