quote:Veel supermarkten in grote steden doen er al langer aan: het weigeren van vervelende pubertjes rondom lunchtijd. In Rotterdam gaan twee supermarkten een stapje verder en worden zowel scholieren als studenten halve dagen lang geweigerd.
In de Albert Heijn en de Bas van der Heijden aan het Bentinckplein in Rotterdam-Noord is het tussen 09.30 en 14.00 voor beide groepen streng verboden om een voet in de supermarkten te zetten. Een 18-jarige studente kreeg een reprimande van een AH-caissière toen ze toch het lef had om haar boodschappen tussen die tijden te doen. "Toen ik bij de klantenservice een klacht in wilde dienen, hielpen ze me niet omdat ik niet in de winkel mocht zijn", aldus de gedupeerde Sofie Breimer.
Volgens een Ahold-woordvoerder is het heel logisch dat studenten tegenwoordig ook worden geweigerd: scholieren staan immers synoniem voor overlast en studenten moeten dan ook maar meteen worden weggehouden, omdat het onderscheid tussen de twee groepen maar moeilijk te maken zou zijn. "We willen onze klanten een plezierige winkelervaring bieden", zegt de woordvoerder. Ondanks het feit dat de supermarkt voor sommigen 5,5 uur per dag langer gesloten is dan voor anderen, stelt hij dat de Albert Heijn "een winkel voor iedereen" blijft. Breimer is dan ook gevraagd om bij de betreffende AH te komen solliciteren, schrijft het Algemeen Dagblad.
Hahah, ze mag niet komen winkelen maar wel komen solliciterenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef mujentas het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_haat_jongeren.html
[..]
Wat doet H&M in dit lijstje met welkomsdeals? Alle deals hebben iets met Ahold / Albert Heijn of Air Miles te maken. Maar H&M is een beetje de lelijke eend in die lijstquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef mujentas het volgende:
Nou ook net even de nieuwe bonuskaart geregistreerd, maar die welkomstdeals zijn niet echt aan mij besteed
Misschien hebben ze een lucratief dealtje met H&M, die cadeaubonnen worden wel vaker gepromoot en zijn nog wel eens in de aanbieding volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doet H&M in dit lijstje met welkomsdeals? Alle deals hebben iets met Ahold / Albert Heijn of Air Miles te maken. Maar H&M is een beetje de lelijke eend in die lijst
Gore lijers, onderscheid is eenvoudig te maken. Bij twijfel vragen om een collegekaart. Klaar. Daarnaast heb je vaak binnen een oogopslag wel door met wat voor types je te maken hebt, lijkt me. Niet dat beveiligingspersoneel erg snugger is, maar goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef mujentas het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_haat_jongeren.html
[..]
Is die marktkraam alleen voor DNAH? Ik heb die hele kraam niet gezienquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag alvast alle signing opgehangen bij de vleesmeubels (magneetstroken en borden boven de koeling). In de DW/Instore stond dat je niet op de koelingen mocht gaat staan. Maar ik zou niet weten hoe AH verwacht dat ik borden netjes in het midden boven de koelingen ga hangen zonder op de koeling te gaan staan. Met een ladder moet je dan namelijk armen van 2 meter lang hebben
Ook het nieuwe Bonuskaart thema vandaag maar alvast opgehangen ondanks dat we morgen open zijn. Kan ik weer 3 uur wegstrepen van de planning. Moet zeggen dat het marktkraam-achtige-ding voor de nieuwe Bonuskaart makkelijk in elkaar te zetten was. Leek net een IKEA bouwpakket
Dat is mooi, wij hebben het thema ook weer opgebouwd vandaag. Gelukkig weer geen friesen (de plane actie rekening ik niet mee).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag alvast alle signing opgehangen bij de vleesmeubels (magneetstroken en borden boven de koeling). In de DW/Instore stond dat je niet op de koelingen mocht gaat staan. Maar ik zou niet weten hoe AH verwacht dat ik borden netjes in het midden boven de koelingen ga hangen zonder op de koeling te gaan staan. Met een ladder moet je dan namelijk armen van 2 meter lang hebben
Ook het nieuwe Bonuskaart thema vandaag maar alvast opgehangen ondanks dat we morgen open zijn. Kan ik weer 3 uur wegstrepen van de planning. Moet zeggen dat het marktkraam-achtige-ding voor de nieuwe Bonuskaart makkelijk in elkaar te zetten was. Leek net een IKEA bouwpakket
Die zat samen met de inleverboxen in één comco.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is die marktkraam alleen voor DNAH? Ik heb die hele kraam niet gezien
Die heb ik wel gezien, ik zal maandag nog wel eens een keertje kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die zat samen met de inleverboxen in één comco.
In de Instore staat zowel WW-, DNAH- en XL Winkels.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is die marktkraam alleen voor DNAH? Ik heb die hele kraam niet gezien
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef MehMeeeh het volgende:
lol. gewoon geen nieuwe bonuskaarten binnengekregen. Komende week gaat al goed beginnen bij ons filiaalGelukkig ben ik er maandag pas om half 3
ik vind juist dat mn @Ahold als genoeg zooi ontvangt, elke dag minstens 4 mail.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef joey_k het volgende:
Maandag om 4 uur maar even de vlees worp doen![]()
En de nieuwe kaart registreer ik gewoon fijn met mijn ahold.com mail adres. Krijg al genoeg zooi in mijn overige mailboxen
En wel het promotiemateriaal?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:29 schreef MehMeeeh het volgende:
lol. gewoon geen nieuwe bonuskaarten binnengekregen. Komende week gaat al goed beginnen bij ons filiaalGelukkig ben ik er maandag pas om half 3
Klopt, maar met juiste filters valt dit niet op, en hier heb ik thuis en mobiel geen last van...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:43 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
ik vind juist dat mn @Ahold als genoeg zooi ontvangt, elke dag minstens 4 mail.
Je kunt die SSC samenvattingen en de Ahold Spam Quarantine automatisch verwijderen aan de hand van filters. Ik heb zo'n 20 topics geleden daar een keer wat over geschreven. Zal het eens opzoeken voor je.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:43 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
ik vind juist dat mn @Ahold als genoeg zooi ontvangt, elke dag minstens 4 mail.
Alles is er behalve de bonuskaartenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef donald500 het volgende:
[..]
En wel het promotiemateriaal?
Zijn jullie mooi klaar mee.
Lekker danquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:01 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Alles is er behalve de bonuskaarten
Ik heb ze bij ons ook nog niet gezien. Maar ik ben dan ook geen kassajongen. Morgen eens bij de TL VA navragen. Niet dat het mij iets interesseertquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:01 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Alles is er behalve de bonuskaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |