abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:31:59 #226
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132404562
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Misschien kun je bij AH een klacht indienen over je behandeling hier.
_O_

>> Ja Hallo, Albert Heijn hier wolfrolf, ik wordt door de mensen van FOK! niet netjes behandeld (...)

>> Kunt u mij zeggen in welk filiaal u dit zo ervaart? Dan kan ik de manager in kennis stellen

:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:32:40 #227
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132404591
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef donald500 het volgende:

[..]

I know, we kregen allemaal een groeps whatsappje van hem.
Wel fijn dat het geaccepteerd mag worden!
Sorry woordje vergeten. We mogen ze NIET accepteren
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:37:55 #228
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132404827
quote:
Geachte Albert Heijn,
Zojuist ging ik even snel met een collega een boodschap doen bij de Albert Heijn aan de Eusebius Buitensingel in Arnhem. Eenmaal aan de beurt bij de kassa gaf ik mijn bonuskaart. Op dat moment vraagt de cassiere mij of ik de nieuwe bonuskaart wil. Ik geef aan dit niet te willen (ik had mij er nog niet in verdiept) en krijg mijn kaart terug terwijl ik begin te pinnen. Vervolgens vraagt mijn collega of ze informatie kan krijgen over deze nieuwe bonuskaart en ze krijgt van de cassiere een folder met een nieuwe kaart erin. Ik geef vervolgens aan dat ik deze informatiefolder ook wel wil en krijg als antwoord dat ik dan eerst even mijn bonuskaart moet geven omdat deze weer opnieuw gescand moet worden. Al pinnend geef ik automatisch mijn pas weer terug terwijl ik me afvraag waar dit nodig voor is. De cassiere haalt in een flits mijn (oude) kaart over de scanner en geeft me een nieuwe kaart terug. Als ik verbaasd kijk waar mijn oude bonuskaart naar toe gaat, zegt de cassiere mij doodleuk dat deze oude kaart niet meer werkt en dat alles nu is overgezet naar mijn nieuwe kaart. "U mag uw oude kaart wel terug, hoor, maar daar heeft u nu niks meer aan mevrouw, want die doet het nu niet meer.." en ze gooide hem in de prullenbak (of in ieder geval uit het zicht/onder/achter de kassa.
En voordat ik het wist liep ik verbouwereerd de Albert Heijn uit omdat de volgende klant zijn boodschappen natuurlijk ook graag wou inpakken.
Bij thuiskomst kwam mijn vriend met een vergelijkbaar verhaal wat hij had meegemaakt bij in een ander filiaal.

Ik vind dit echt niet kunnen. De cassiere leek wel gedrild om mij a.s.a.p. mijn oude bonuskaart afhandig te maken en snel om te zetten in de nieuwe variant.
Ik ben dus nu op de een of andere manier akkoord gegaan met voorwaarden die ik niet heb gelezen en wel van tevoren had willen weten. (Ik gaf immers aan deze kaart niet te willen, maar wel een informatiefolder te willen).
Is dit jullie nieuwe werkwijze? Niet bepaald klantvriendelijk, wel?

Ik snap wel waarom jullie site voor het activeren van de nieuwe kaart overbelast is..Als iedereens kaart zo slinks wordt afgenomen, moet je natuurlijk snel je nieuwe kaart activeren! Voor je het weet heb je geen korting meer..

Ps. mijn 'nieuwe' bonuskaart gaat bij deze dus de prullenbak in en vervang ik wel door een anonieme als ik daar behoefte aan heb. En dan ben ik ook meteen klaar met die airmiles onzin.
En

quote:
ik heb een klacht

ik wou mn bonuskaart activeren maar die site doet het niet.

met Vriendelijk groet
Hier past maar een reactie bij:

:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132404930
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Sorry woordje vergeten. We mogen ze NIET accepteren
Oh oké, dan is kopiëren geen optie.
Vond het al zo'n raar verhaal van die webcare.
Dan maar ouderwets delen.
pi_132406843
Waarschijnlijk weten ze zelf niet wat ze willen....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132407336
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En

[..]

Hier past maar een reactie bij:

:')
Wat lult die cassiere ook? 'Werkt nu niet meer' 'alles is over gezet'.
pi_132407654
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En

[..]

Hier past maar een reactie bij:

:')
Dus, jij vind het wel kunnen dat die bonuskaart afgepakt wordt.

:') !

Bij mij hier werd met mij keurig gevraagd, en ik gaf aan hem nog even te willen houden waarna ik netjes de info kreeg dat de "oude" nog tot 6 januari werkt.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132407737
Maar ik weet ook wel op welk forum ik zit, dus dat hier al het jostipersoneel van de Albert Heijn zit is niet zo héél verbazingwekkend.

Gegroet, ik heb genoeg gelezen hier.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:44:26 #234
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132407913
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik weet ook wel op welk forum ik zit, dus dat hier al het jostipersoneel van de Albert Heijn zit is niet zo héél verbazingwekkend.

Gegroet, ik heb genoeg gelezen hier.
:W :W
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:46:06 #235
379802 -BladHark-
Altijd een net gazon!
pi_132407990
gdovdromme

kut bonuskaart

aso personeel dat me dwingt die nieuwe pas te neme

de ouwe is tog goed :(

:R :r
Groen ist gras, groen ist gras
Onder mijn voetjes
pi_132408136
quote:
8s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef -BladHark- het volgende:
gdovdromme

kut bonuskaart

aso personeel dat me dwingt die nieuwe pas te neme

de ouwe is tog goed :(

:R :r
Proost ^O^
pi_132408248
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik weet ook wel op welk forum ik zit, dus dat hier al het jostipersoneel van de Albert Heijn zit is niet zo héél verbazingwekkend.

Gegroet, ik heb genoeg gelezen hier.
Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.

Sorry, u zei?
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:51:44 #238
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408310
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.

Sorry, u zei?
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:55:27 #239
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408506
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dus, jij vind het wel kunnen dat die bonuskaart afgepakt wordt.

:') !

Bij mij hier werd met mij keurig gevraagd, en ik gaf aan hem nog even te willen houden waarna ik netjes de info kreeg dat de "oude" nog tot 6 januari werkt.
Werkelijk mensen kunnen overal een probleem van maken. Het is maar een Bonuskaart.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132408543
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.

Sorry, u zei?
Hahaha, ik ga stuk.
Hoe kom je erop.
pi_132408558
Ja als niemand de nieuwe bonuskaart wilt dan moet je wel hardhandig te werk gaan hé })
Grapje.
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:56:28 #242
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408571
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef donald500 het volgende:

[..]

Hahaha, ik ga stuk.
Hoe kom je erop.
Wij zijn blijkbaar het jostipersoneel van Albert Heijn. En die kwijlen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:58:10 #243
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408663
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Emm16 het volgende:
Ja als niemand de nieuwe bonuskaart wilt dan moet je wel hardhandig te werk gaan hé })
Grapje.
Mensen moeten gewoon eens leren lezen. Dan zien ze wat het verschil is tussen de OUDE en de NIEUWE Bonuskaart en wat je krijgt of niet krijgt als je de kaart activeert.

Maar lezen is heel lastig voor mensen. Net als trouwens fatsoenlijk een klacht schrijven op onder andere Facebook.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132408695
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Werkelijk mensen kunnen overal een probleem van maken. Het is maar een Bonuskaart.
Precies.
Vanmiddag een klant die een nieuwe kaart wou en waarvan ik de oude mocht weggooien in de recyclingbox.
Komt die even later terug dat hij er toch spijt van had en dat die hem toch terug wou.
Ik TL gebeld en het was hartstikke druk, dus het enige wat we konden aanbieden is dat die man de (best al goed gevulde) recyclingbox mocht doorzoeken.
Ja, toen droop hij af.
Het enige wat ik dacht, "godverdomme, het is maar een bonuskaart".
pi_132408704
Ik kreeg vandaag juist te horen dat we goede service leveren van een klant ^O^
Aangezien we hun oude bonuskaart meteen weggooien en er een nieuwe voor in de plaats geven. Leuk om te horen! :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:59:37 #246
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408745
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kreeg vandaag juist te horen dat we goede service leveren van een klant ^O^
Aangezien we hun oude bonuskaart meteen weggooien en er een nieuwe voor in de plaats geven. Leuk om te horen! :)
^O^
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:00:17 #247
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132408788
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef donald500 het volgende:

[..]

Precies.
Vanmiddag een klant die een nieuwe kaart wou en waarvan ik de oude mocht weggooien in de recyclingbox.
Komt die even later terug dat hij er toch spijt van had en dat die hem toch terug wou.
Ik TL gebeld en het was hartstikke druk, dus het enige wat we konden aanbieden is dat die man de (best al goed gevulde) recyclingbox mocht doorzoeken.
Ja, toen droop hij af.
Het enige wat ik dacht, "godverdomme, het is maar een bonuskaart".
Waarom wil iemand in vredesnaam zijn oude kaart houden. Die vervallen toch binnen enkele maanden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132408911
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Waarom wil iemand in vredesnaam zijn oude kaart houden. Die vervallen toch binnen enkele maanden.
Weet ik het, sommige mensen sporen gewoon niet.
pi_132408912
Kan het me best voorstellen nu nog met al dat gezeur op de website en de problemen met de activatie van airmiles direct werkend te krijgen.
Maar goed denk dat we deze week het meeste wel gehad hebben.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132408948
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kreeg vandaag juist te horen dat we goede service leveren van een klant ^O^
Aangezien we hun oude bonuskaart meteen weggooien en er een nieuwe voor in de plaats geven. Leuk om te horen! :)
Kijk, dat is nou eens leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')