quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je bij AH een klacht indienen over je behandeling hier.
Sorry woordje vergeten. We mogen ze NIET accepterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef donald500 het volgende:
[..]
I know, we kregen allemaal een groeps whatsappje van hem.
Wel fijn dat het geaccepteerd mag worden!
Enquote:Geachte Albert Heijn,
Zojuist ging ik even snel met een collega een boodschap doen bij de Albert Heijn aan de Eusebius Buitensingel in Arnhem. Eenmaal aan de beurt bij de kassa gaf ik mijn bonuskaart. Op dat moment vraagt de cassiere mij of ik de nieuwe bonuskaart wil. Ik geef aan dit niet te willen (ik had mij er nog niet in verdiept) en krijg mijn kaart terug terwijl ik begin te pinnen. Vervolgens vraagt mijn collega of ze informatie kan krijgen over deze nieuwe bonuskaart en ze krijgt van de cassiere een folder met een nieuwe kaart erin. Ik geef vervolgens aan dat ik deze informatiefolder ook wel wil en krijg als antwoord dat ik dan eerst even mijn bonuskaart moet geven omdat deze weer opnieuw gescand moet worden. Al pinnend geef ik automatisch mijn pas weer terug terwijl ik me afvraag waar dit nodig voor is. De cassiere haalt in een flits mijn (oude) kaart over de scanner en geeft me een nieuwe kaart terug. Als ik verbaasd kijk waar mijn oude bonuskaart naar toe gaat, zegt de cassiere mij doodleuk dat deze oude kaart niet meer werkt en dat alles nu is overgezet naar mijn nieuwe kaart. "U mag uw oude kaart wel terug, hoor, maar daar heeft u nu niks meer aan mevrouw, want die doet het nu niet meer.." en ze gooide hem in de prullenbak (of in ieder geval uit het zicht/onder/achter de kassa.
En voordat ik het wist liep ik verbouwereerd de Albert Heijn uit omdat de volgende klant zijn boodschappen natuurlijk ook graag wou inpakken.
Bij thuiskomst kwam mijn vriend met een vergelijkbaar verhaal wat hij had meegemaakt bij in een ander filiaal.
Ik vind dit echt niet kunnen. De cassiere leek wel gedrild om mij a.s.a.p. mijn oude bonuskaart afhandig te maken en snel om te zetten in de nieuwe variant.
Ik ben dus nu op de een of andere manier akkoord gegaan met voorwaarden die ik niet heb gelezen en wel van tevoren had willen weten. (Ik gaf immers aan deze kaart niet te willen, maar wel een informatiefolder te willen).
Is dit jullie nieuwe werkwijze? Niet bepaald klantvriendelijk, wel?
Ik snap wel waarom jullie site voor het activeren van de nieuwe kaart overbelast is..Als iedereens kaart zo slinks wordt afgenomen, moet je natuurlijk snel je nieuwe kaart activeren! Voor je het weet heb je geen korting meer..
Ps. mijn 'nieuwe' bonuskaart gaat bij deze dus de prullenbak in en vervang ik wel door een anonieme als ik daar behoefte aan heb. En dan ben ik ook meteen klaar met die airmiles onzin.
Hier past maar een reactie bij:quote:ik heb een klacht
ik wou mn bonuskaart activeren maar die site doet het niet.
met Vriendelijk groet
Oh oké, dan is kopiëren geen optie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sorry woordje vergeten. We mogen ze NIET accepteren
Wat lult die cassiere ook? 'Werkt nu niet meer' 'alles is over gezet'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En
[..]
Hier past maar een reactie bij:
Dus, jij vind het wel kunnen dat die bonuskaart afgepakt wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En
[..]
Hier past maar een reactie bij:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik weet ook wel op welk forum ik zit, dus dat hier al het jostipersoneel van de Albert Heijn zit is niet zo héél verbazingwekkend.
Gegroet, ik heb genoeg gelezen hier.
Proostquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef -BladHark- het volgende:
gdovdromme
kut bonuskaart
aso personeel dat me dwingt die nieuwe pas te neme
de ouwe is tog goed![]()
![]()
Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik weet ook wel op welk forum ik zit, dus dat hier al het jostipersoneel van de Albert Heijn zit is niet zo héél verbazingwekkend.
Gegroet, ik heb genoeg gelezen hier.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.
Sorry, u zei?
Werkelijk mensen kunnen overal een probleem van maken. Het is maar een Bonuskaart.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus, jij vind het wel kunnen dat die bonuskaart afgepakt wordt.!
Bij mij hier werd met mij keurig gevraagd, en ik gaf aan hem nog even te willen houden waarna ik netjes de info kreeg dat de "oude" nog tot 6 januari werkt.
Hahaha, ik ga stuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Moment, even het kwijl van mijn mond afvegen.
Sorry, u zei?
Wij zijn blijkbaar het jostipersoneel van Albert Heijn. En die kwijlenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef donald500 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga stuk.
Hoe kom je erop.
Mensen moeten gewoon eens leren lezen. Dan zien ze wat het verschil is tussen de OUDE en de NIEUWE Bonuskaart en wat je krijgt of niet krijgt als je de kaart activeert.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:56 schreef Emm16 het volgende:
Ja als niemand de nieuwe bonuskaart wilt dan moet je wel hardhandig te werk gaan hé![]()
Grapje.
Precies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werkelijk mensen kunnen overal een probleem van maken. Het is maar een Bonuskaart.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kreeg vandaag juist te horen dat we goede service leveren van een klant![]()
Aangezien we hun oude bonuskaart meteen weggooien en er een nieuwe voor in de plaats geven. Leuk om te horen!
Waarom wil iemand in vredesnaam zijn oude kaart houden. Die vervallen toch binnen enkele maanden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef donald500 het volgende:
[..]
Precies.
Vanmiddag een klant die een nieuwe kaart wou en waarvan ik de oude mocht weggooien in de recyclingbox.
Komt die even later terug dat hij er toch spijt van had en dat die hem toch terug wou.
Ik TL gebeld en het was hartstikke druk, dus het enige wat we konden aanbieden is dat die man de (best al goed gevulde) recyclingbox mocht doorzoeken.
Ja, toen droop hij af.
Het enige wat ik dacht, "godverdomme, het is maar een bonuskaart".
Weet ik het, sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom wil iemand in vredesnaam zijn oude kaart houden. Die vervallen toch binnen enkele maanden.
Kijk, dat is nou eens leuk!quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:58 schreef Emm16 het volgende:
Ik kreeg vandaag juist te horen dat we goede service leveren van een klant![]()
Aangezien we hun oude bonuskaart meteen weggooien en er een nieuwe voor in de plaats geven. Leuk om te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |