quote:‘Feyenoord haalt veelgeprezen doelman in zomer naar Rotterdam-Zuid’
Zaterdag, 19 oktober 2013 om 19:58
Feyenoord zal zich volgens RTV Rijnmond in de zomer versterken met Warner Hahn. De 21-jarige doelman staat momenteel onder contract bij FC Dordrecht en doet het daar zeer goed. Zijn club gaat aan kop in de Jupiler League, Hahn hield enkele malen zijn doel schoon en bovendien groeide hij uit tot jeugdinternational. Dat alles brengt hem wellicht naar De Kuip.
/
Hahn loopt na dit seizoen transfervrij weg uit Dordrecht: de club haalde hem vorig jaar zomer op bij Ajax, waar hij niet verder kwam dan de beloften. De doelman tekende een verbintenis voor twee seizoenen aan De Krommedijk en dat contract loopt straks ten einde. Eerder legde Dordt al uit Hahn bewust niet te hebben verkocht in de zomermaanden. Harry van den Ham zei later dat ‘hij het wel zou weten’ als hij Ronald Koeman was.
De tip van de trainer van FC Dordrecht lijkt niet aan dovemansoren te zijn gericht. Volgens de regionale radio- en televisiezender zal Feyenoord zich straks versterken met Hahn, overigens een geboren Rotterdammer. Dat betekent dat eerste doelman Erwin Mulder, goed voor 92 competitieduels in het rood-witte tenue van Feyenoord, er een geduchte concurrent bij krijgt in de havenstad.
Manager voetbalzaken Marco Boogers van FC Dordrecht liet zich recent nog zeer complimenteus uit richting Hahn. “Je gaat me uitlachen, maar ik zeg je nu dat Warner de toekomstige doelman van het Nederlands elftal is. Schrijf de datum dat ik dit heb gezegd maar op. En ik zal nog iets zeggen en dan ga je weer lachen, maar Warner is nu al beter dan Michel Vorm”, zei Boogers.
Zekers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Euribob het volgende:
Volgens mij luisteren er nog meer mensen naar Jan-Dirk hier.
Mulder doet het toch prima dit seizoen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede keuze, dat is een prima keeper.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Euribob het volgende:
Het is geen Hans van Vliet, maar zeker vermakelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Euribob het volgende:
Ik luister naar Leo Driessen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Euribob het volgende:
mwah beter dan eerdere jaren maar het is geen wonderkeepert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef JochemP het volgende:
[..]
Mulder doet het toch prima dit seizoen?
Inderdaad zeg, teringquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat speelt JP slecht, ongelofelijk.
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef zo-is-het het volgende:
Moet Pellè niet weer eens gaan scoren, trouwens?
komt goed. Al 3 kansen verneukt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef zo-is-het het volgende:
Dat doet hij alleen in thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef zo-is-het het volgende:
poepquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat is dat trouwens voor smeer onderaan de achterkant van eagle shirtjes?
Dat moet Deventer voorstellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef ender_xenocide het volgende:
Prima, dan hebben we 3 punten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik voel een Vitesse-scenario aankomen.
Moet de skyline van Deventer voorstellen. Geen gezicht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:24 schreef ender_xenocide het volgende:
Sowieso, weer een paar hartverzakkingen worden het. En maar hopen dat die 2-2 niet valt. Zal wel weer natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik voel een Vitesse-scenario aankomen.
Haha ik dacht eerst ook dat het modder of iets was tot dat ik het bij iedereen op zijn shirt kon zien. Ziet er idd niet uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet de skyline van Deventer voorstellen. Geen gezicht.
Ne-ne-ne-ne..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Pascalus het volgende:
Ik geef je op een briefje, in de laatste minuut wordt het 2-2, doelpunt van Antonia die door niemand verdedigd wordt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat een geklungel weerlet op, gaat erin
Nelom laat zich daar gewoon wegduwen...quote:
Ajoh la gaan johquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Je moet in de eerste helft al 3-0 voorstaan, klerezooi.
Tja vind centrum niet zo geweldig, alweer niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Hoe die tegengoals ook vallen, jezus man.
Wat is er grappig aan?quote:
Er is nog geen Hahn die ernaar kraaitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gelukkig dat die Hahn komt dan
ex-jood, wil je dat welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gelukkig dat die Hahn komt dan
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:37 schreef tja77 het volgende:
Gefeliciteerd met het punt. Eagles uit, altijd lastig, en ik zie eerlijk gezegd meer teams uit het linkerrijtje daar punten verspelen.
Omdat BMI en De Vrij, zo goed zijn ze niet helaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Muto het volgende:
Waarom zakt Feyenoord altijd terug bij een voorsprong. Waarom.
iets meer rendement mag wel ja, zo'n Boëtiusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Grifte het volgende:
Godverdetyfus elke keer hetzelfde
Spelen we eindelijk eens goed, geven bijna niets weg, twee keer kutverdedigen en 100 kansen verder: 2-2
Heeft echt prima dingen laten zien in 1e helftquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg![]()
![]()
Kan die Armenteros niet terug? Die heeft ook nauwelijks goede dingen gedaan sinds die hier is....
Dat sowieso, maar geloof me, Eagles is een niet te onderschatten ploeg. PSV had het thuis de eerste helft erg lastig. Ajax thuis in de eerste helft ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Feyenoord had in de eerste helft al 4-0 voor moeten staan, maar die klojo's geven het zelf weer weg.
Die speelde juist goed manquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg![]()
![]()
Kan die Armenteros niet terug? Die heeft ook nauwelijks goede dingen gedaan sinds die hier is en loopt ook rond met een uitstraling alsof het hem allemaal geen fuck interesseert....
Vergat alleen ff de 1-3 te maken en de wedstrijd te beslissen.. past perfect in dit slome team dus.quote:
Ik verwijt het meer zo'n Armenteros die 1 metert voor de kool wil aannemen, ros hem gewoon erin godverdomme. Ja JP slechte afronding, normaal maakt ie dit soort kansen wel af, zie NEC uit laatste twee seizoenen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
iets meer rendement mag wel ja, zo'n Boëtius
Immers daarvan de schuld geven. Zie die andere 4 die niks doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Immers werkte weer hard bij het 1e tegendoelpunt.
Kon die immers niet veel aan doen. Geen hahn die naar immers kraaitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb de stream al afgeflikkerd maar hij had het vast over ongeschreven voetbalwetten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Pascalus het volgende:
Meneer Pastoor trapt even een paar open deuren in.
Liep een paar keer die gozer voorbij ja, maar geen enkele goede voorzet gegeven en als ie op doel schiet kan de keeper eerst nog een bak koffie zetten voordat ie in actie hoeft te komen.quote:
niet hele wedstrijd gezien, mij viel vooral JP opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwijt het meer zo'n Armenteros die 1 metert voor de kool wil aannemen, ros hem gewoon erin godverdomme. Ja JP slechte afronding, normaal maakt ie dit soort kansen wel af, zie NEC uit laatste twee seizoenen.
Vilhena manquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Koffie met een beetje room denk ik?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Liep een paar keer die gozer voorbij ja, maar geen enkele goede voorzet gegeven en als ie op doel schiet kan de keeper eerst nog een bak koffie zetten voordat ie in actie hoeft te komen.
ok gewaagdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef tja77 het volgende:
Trouwens denk ik dat dit sowieso een weekend gaat worden waar veel ploegen die bovenin meedoen punten laten liggen.
Klopt, slaat nergens op. Al is 't een prutser natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Dat gezeik op Immers is zo onterecht vandaag.
iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Kansen genoeg gehad om te winnen. De trainer kan er ook niks aan doen dat de spelers het niet afmaken. Gewoon te weinig kwaliteit om dit soort uitwedstrijden te winnen. Zet deze gasten in een stadion met een capaciteit van 10.000 en ze worden 10e. Dankzij De Kuip halen ze nog veel punten binnen, maar uit geeft de tegenstander iets meer gas en krijgen onze jongens het keer op keer zwaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef Maoist het volgende:
Waarom brengt Koeman Bakkal niet in![]()
En Schaken ipv Manu![]()
Enige reden dat Koeman het zo goed deed is door Pelle en Guidetti zonder die twee was hij al lang ontslagen
Nee hoor.. als je op hem let dan zie je dat hij zeer vaak de bal inlevert bij de tegenstander.. aan zo'n bonk onrust en onkunde heb je niks op het middenveldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Nulletje of 4 voor Ajax denkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Pascalus het volgende:
Hopen op een gelijkspelletje van de Tukkers...
Hij was wisselvallig, goede steekpassl paar keer goede tackle en loopactie, maar ook vaak genoeg kutpasses en positionering. Maar zeker niet een van de slechteren,quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
Lul niet zo slap, team is gewoon best aardig, plek 1-5, waar we aan het eind van jaar ook gewoon zullen staan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Kansen genoeg gehad om te winnen. De trainer kan er ook niks aan doen dat de spelers het niet afmaken. Gewoon te weinig kwaliteit om dit soort uitwedstrijden te winnen. Zet deze gasten in een stadion met een capaciteit van 10.000 en ze worden 10e. Dankzij De Kuip halen ze nog veel punten binnen, maar uit geeft de tegenstander iets meer gas en krijgen onze jongens het keer op keer zwaar.
Je bent de hele reeks goeie en zelfs prachtige ballen van Clasie vergeten? Zeiken om het zeiken dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
In de omschakeling hebben we trouwens ook echt nul vernuft. Dan peert zo'n Nelom 'm gewoon blind naar voren of komt Clasie met een steekpass op niemand. Flikker dan op met die omschakeling en leg 'm breed. Allemachtig.
Tweede helft was Clasie ver ondermaats.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent de hele reeks goeie en zelfs prachtige ballen van Clasie vergeten? Zeiken om het zeiken dit.
Twee cadeautjes ware.n hetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Grifte het volgende:
Godverdetyfus elke keer hetzelfde
Spelen we eindelijk eens goed, geven bijna niets weg, twee keer kutverdedigen en 100 kansen verder: 2-2
Sowieso die 1-1quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Muto het volgende:
Ik vond Mulder niet best. De 1-1 in de korte hoek en het neerzetten bij de 2-2...
Ja maar de Vrij heeft standaard zo'n fout.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso die 1-1![]()
![]()
Wat een kansloos gedoe was dat zeg.
En de 2-2 ook, dat uitverdedigen van de Vrij, kegel zo'n bal gewoon over de zijlijn het stadion uit in die situatie...
Ik had die paraplu al lang in tweeen gebroken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij krijgt Koeman zelfmoordneigingen als hij naar zo'n wedstrijd als vandaag zit te kijken.
Mulder was idd niet best, maar het was weer ouderwets verdedigen van Feyenoord. Mensen laten lopen, niet aanpakken etc. Schijtziek word ik er vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Muto het volgende:
Ik vond Mulder niet best. De 1-1 in de korte hoek en het neerzetten bij de 2-2...
Ik zegt toch ook niet dat het helemaal niks is? Ze zijn gewoon niet goed genoeg om mee te doen om het kampioenschap. Zo weinig punten halen uit uitwedstrijden is vergelijkbaar met hoe een team uit de middenmoot het doet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, team is gewoon best aardig, plek 1-5, waar we aan het eind van jaar ook gewoon zullen staan.
Ach, van degradatie naar kampioenskandidaat, nu gaan we weer richting degradatie, zolang we na 34 wedstrijden maar bovenaan staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Straks gaat iedereen weer roepen dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is. Volgende week is het weer anders.
Ik word soms zo moe van de Eredivisie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hij heet eigenlijk Molen maar ze besloten zn naam om te draaien omdat Molen gekkig is op een voetbalshirt haha snapjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:50 schreef Sphinxxx het volgende:
Als Boetius gewoon twee van de drie 100% kansen maakt is er niets aan de hand.
Nelom is ook heel zwak hoor. Hij liet zich sowieso wegduwen in de muur en als hij achterin de bal krijgt, dan schiet hij hem doelloos naar voren..
We zijn ook geen kampioenskandidaat.. die conclusie kan je nu wel trekken. Daarvoor mist dit team gewoon teveel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Straks gaat iedereen weer roepen dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is. Volgende week is het weer anders.
Die eerste tegengoal was echt jupiler league niveau.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen 2 jaren ook nooit serieus om de titel gestreden, maar dat schijnen velen niet door te hebben gehad. Dit seizoen 3-5 en dan zal het af en toe qua stand wel lijken alsof ze meedoen, maar om kampioen te worden moeten ze nog enorme stappen maken en dat zit er met dit materiaal niet in of denk je dat het nog gaat komen. Thuiswedstrijden worden gewonnen, maar het spel is gewoon om te huilen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Elk team in de eredivisie is zo achterlijk als dat neefje met down-syndroom, dus is niet te zeggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We zijn ook geen kampioenskandidaat.. die conclusie kan je nu wel trekken. Daarvoor mist dit team gewoon teveel.
Je vergeet "Hiervan moeten we leren", ook een zin die De Vrij een heel seizoen herhaalde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Jammer dat De Vrij geen aanvoerder meer is.
''dit soort fouten mag je niet maken op dit niveau''
''ja waar ligt het aan... afspraken worden niet nagekomen''
Het leven als Feijenoorderquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nou ja, volgende week Heracles thuis. Dat lijkt me wel een driepunter. Daarna Cambuur uit, krijg je weer hetzelfde als vandaag
Haha geweldig, dat was ik ook al aan het doen. Heb na de wedstrijd nog ff een extra sixpack gehaald. Misschien wordt de avond dan nog leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:
Vorig seizoen ook al met psv-aja, toen we 1-1 tegen RKC speelden door weer honderd kansen te missen en zo'n amateurisch doelpuntje tegen te krijgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht, ff lekker drie punten ophalen en dan kijken welke concurrenten er punten gaan laten liggen. Nu heb ik helemaal geen zin meer om naar Moffen - 020 te kijken. :[
Wat een domper.
Ze spelen een paar wedstrijden 30-45 minuten best aardig, meestal de eerste helft. Dat vind ik nog steeds niet voldoende.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je vergeet "Hiervan moeten we leren", ook een zin die De Vrij een heel seizoen herhaalde.
We spelen al een aantal wedstrijden helemaal niet zo onaardig (eigenlijk best goed), maar dat we het al 2 wedstrijden op rij moeilijk krijgen doen we echt onszelf aan. Totaal onnodig dit. Als we normaal en geconcentreerd met onze kansen omspringen dan win je vandaag met ruime cijfers en dan was het niet eens onverdiend geweest.
Op sommige zondagmiddagen (of zaterdagavonden, zoals deze) denk ik wel eens: waarom ben ik niet gewoon een curlingliefhebber ofzo iets.quote:
Vorig jaar was het 6-0 met dank aan Bosz die met drie verdedigers speelde en Pasveer die een rode kaart pakte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
4-0 van Heracles winnen, concurrentie punten verspelen, titelkandidaat alles..
En dan weer onderuit in Cambuur
Dat was mooi ja. Maar in 2011 speelden we krampachtig 1-1 door een last minute goal van Vlaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 6-0 met dank aan Bosz die met drie verdedigers speelde en Pasveer die een rode kaart pakte.
Het zonnetje scheen. Mooie dag was dat.
Een van de weinige hele makkelijke, ruime overwinningen de afgelopen paar jaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 6-0 met dank aan Bosz die met drie verdedigers speelde en Pasveer die een rode kaart pakte.
Belachelijk slecht Heracles ja, heb de hele dag de slappe lach gehad daardoor. Nu speelt Heracles wat verdedigender, dus een 4-0 max denkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is onzin volgens Koemanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...).UmLbgFwCzK8.twitter
Eerste kool schuld diverse middenvelders, vrije trap Vilhena en Mulder. Beetje overdreven dus, of zet Joris/Kongolo erin als het zo bagger is.quote:
Hij straalt sowieso meer uit dan Mulder. Moet zeggen dat een lantaarnpaal mij meer angst inboezemt dan ome Erwin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wel een compleet ander soort keeper dan Mulder. Eigenlijk een soort Lamprou met lengte. Denk dat die jongen sowieso meer toevoegt dan Mulder.
Dat is inderdaad niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij straalt sowieso meer uit dan Mulder. Moet zeggen dat een lantaarnpaal mij meer angst inboezemt dan ome Erwin.
Dat is geen wanargument.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Kerftminister het volgende:
Donder nu eens op met dat wanargument genaamd uitstraling.
Courtois heeft de uitstraling van een zak frieten en is een van de beste keepers ter wereld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen wanargument.
De Vrij heeft de uitstraling van een 13-jarige, daar durft m'n oma nog een duel mee aan te gaan.
Goed voor hem. Dat helpt De Vrij niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Courtois heeft de uitstraling van een zak frieten en is een van de beste keepers ter wereld.
Ja leuk maar bewijst wel mijn punt dat uitstraling niet correleert met kwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voor hem. Dat helpt De Vrij niet.
Nou nee, voor een keeper is dat heel anders dan voor een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja leuk maar bewijst wel mijn punt dat uitstraling niet correleert met kwaliteiten.
Nee van een Vertonghen word je zeker bang? Terwijl dat ook een uitstekende verdediger is, zo heb je er vast nog meer, zoveel volg ik het topvoetbal niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, voor een keeper is dat heel anders dan voor een centrale verdediger.
Die heeft een veel betere uitstraling dan De Vrij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
Nee van een Vertonghen word je zeker bang?
'Betere'quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft een veel betere uitstraling dan De Vrij.
Zien er beiden als sulletjes uit, maakt dus geen aars uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft een veel betere uitstraling dan De Vrij.
Zeker niet, probeer alleen te bewijzen dat die uitstraling onzin zo overschat is. Dus alleen als je eruit ziet als een randdebiel/kannibaal kan je een goede verdediger zijn? Volg Europees topvoetbal niet zo dus zou geen echte voorbeelden kunnen noemen, maar zitten er echt wel een stel tussen hoor zonder uitstraling. Zo'n David Luiz bijvoorbeeld ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
De Vrij mag de veters van Vertonghen nog niet eens strikken.
Je vergeet de beste ter wereldquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker niet, probeer alleen te bewijzen dat die uitstraling onzin zo overschat is. Dus alleen als je eruit ziet als een randdebiel/kannibaal kan je een goede verdediger zijn? Volg Europees topvoetbal niet zo dus zou geen echte voorbeelden kunnen noemen, maar zitten er echt wel een stel tussen hoor zonder uitstraling. Zo'n David Luiz bijvoorbeeld ook.
Uitstraling zegt inderdaad helemaal niets zolang je maar zeker aan de bal bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker niet, probeer alleen te bewijzen dat die uitstraling onzin zo overschat is. Dus alleen als je eruit ziet als een randdebiel/kannibaal kan je een goede verdediger zijn? Volg Europees topvoetbal niet zo dus zou geen echte voorbeelden kunnen noemen, maar zitten er echt wel een stel tussen hoor zonder uitstraling. Zo'n David Luiz bijvoorbeeld ook.
Het is natuurlijk niet het een of het ander. Aan andere zaken zal hij natuurlijk ook wel werken, maar hoe krachttraining een voetballer beter kan maken wordt door velen nog steeds niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstraling zegt inderdaad helemaal niets zolang je maar zeker aan de bal bent.
Of je dan staat te schutteren voor de camera's van de NOS zal iedereen een zorg zijn.
Helaas mist Stefan die zekerheid aan de bal momenteel ook. Snap echt niet dat hij aan zijn fysiek wil werken daar ligt totaal zijn kracht niet.
Lichtvoetig zijn heeft ook zijn voordelen, denk aan sneller wegdraaien van je tegenstander of eigenlijk alles wel als het gaat om de opbouw.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:00 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet het een of het ander. Aan andere zaken zal hij natuurlijk ook wel werken, maar hoe krachttraining een voetballer beter kan maken wordt door velen nog steeds niet helemaal begrepen.
Klopt, maar eerlijk is eerlijk, daar horen jullie niet thuis.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef eight het volgende:
Was weer typerend vandaag zeg![]()
We hadden zo'n mooi sprongetje op de ranglijst kunnen maken
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar eerlijk is eerlijk, daar horen jullie niet thuis.
Als je kijkt naar toen we de UEFA Cup wonnen, met in feite twee middenvelders centraal achterin, waaronder Kees van Wonderen die nog geen deuk in een pakje boter sloeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lichtvoetig zijn heeft ook zijn voordelen, denk aan sneller wegdraaien van je tegenstander of eigenlijk alles wel als het gaat om de opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |