Hij deed een uur geleden op het eind een heleboel in het abn.... dus misschien......quote:
Is redelijk te volgens als je goed oplet en je je lach kunt inhouden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef El_jefe07 het volgende:
Ik versta blijkbaar FriesHet is best te volgen allemaal.
We wachtu t eve oan.
Ja en hoe simpel was het geweest om dat ding de gracht in te schoppen/door een ruit te gooien....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef Adnap het volgende:
tjee als je hoort hoe het ontstaan is, dan kun je je bijna niet voorstellen dat een stofzuiger dit veroorzaakt heeft
Haha, dat inderdaad. Die verslaggever interviewt nu een student die volgens mij geen Fries praat. Verslaggever gaat stug door met het vragen stellen in het Friesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is redelijk te volgens als je goed oplet en je je lach kunt inhouden.
twitter:xFidannx twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 22:04:58Echt stom #leeuwarden #brand ik hoop dat het zo snel mogelijk klaar is x reageer retweet
vast paniek...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja en hoe simpel was het geweest om dat ding de gracht in te schoppen/door een ruit te gooien....
Ja dat kunnen we niet verstaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet kijken, wat was er met die stofzuiger?
Iemands stofzuiger ging in de fik en die lieten ze binnen staan ofzo?
Meisje was de winkel aan het stofzuigen, die vatte vlam, ging allemaal zo snel dat ze de bovenburen niet goed konden waarschuwen, begrijp ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ok sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we niet verstaan
Er was een meisje aan het stofzuigen na sluitingstijd... het verhaal is dat het ding ontploft is....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
twitter:JacobienB1 twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 22:09:05Student die was vermist, is terecht, maar iemand anders mist nog.#leeuwarden reageer retweet
Enig idee hoe veel branden er ontstaan door niet (goed) uitgemaakte sigaretten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:08 schreef Adnap het volgende:
tjee als je hoort hoe het ontstaan is, dan kun je je bijna niet voorstellen dat een stofzuiger dit veroorzaakt heeft
twitter:anti_euro_pa twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 22:13:01Friesland #Leeuwarden krijgt hulp vanuit Nederland. Toch leuk dat buurlanden elkaar helpen. reageer retweet
stofzuigers, hmm tja.. als daar iets in brand, en de motor blijft nog lopen ( en dus het vuur aanjaagt ) wil dat wel .quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er was een meisje aan het stofzuigen na sluitingstijd... het verhaal is dat het ding ontploft is....
Hoe en wat precies weet ik niet, maar het was een "nylon kleding" winkel... en dat gaat heel snel...
Brandweer gebeld, pand al in brand....
die was er al... Kon er alleen niet goed bij... (las ik uurtje geleden ofzo ergens)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op de luchtmachtbasis bij Leeuwarden hebben ze vast wel een crashtender en anders hebben ze er op schiphol wel een paar
Crashtender is al in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op de luchtmachtbasis bij Leeuwarden hebben ze vast wel een crashtender en anders hebben ze er op schiphol wel een paar
In Leeuwarden praten ze ook geen Fries...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Haha, dat inderdaad. Die verslaggever interviewt nu een student die volgens mij geen Fries praat. Verslaggever gaat stug door met het vragen stellen in het Fries.
Ja nu je het zo zegt idd.... dat ik dat nog niet bedacht had..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stofzuigers, hmm tja.. als daar iets in brand, en de motor blijft nog lopen ( en dus het vuur aanjaagt ) wil dat wel .
Ik hoor hier verder niemand over. Daarbij werd zijn 06 niet opgenomen. Men kan heel makkelijk zijn GSM-signaal gegevens opvragen en laatste locatie bepalen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
twitter:JacobienB1 twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 22:09:05Student die was vermist, is terecht, maar iemand anders mist nog.#leeuwarden reageer retweet
precies, meer lucht = heftigere fik..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja nu je het zo zegt idd.... dat ik dat nog niet bedacht had..![]()
(wij stookten vaak kampvuur in een vat met een lange buis en een buisfan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |