Die van Eelde hebben ook wel eens een uitstapje gemaakt....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht eerst van mag dat eigenlijk wel, dat de crashtender van een vliegveld voor een stadsbrand mag worden ingezet. Maar ik zie dat de vliegbasis LWD 3 van die dingen heeft.
Ook voor de aflossing en nablussen.... dit brand de hele nacht nog wel...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef Adnap het volgende:
Hoorde van mijn achterbuurman (die is brandweerman hier) dat de teams hier op standby staan om het over te nemen indien nodig (en das aan de andere kant van de afsltuidijk dus blijkbaar verwachten ze nog veel inzet
Meerdere geloof ik... Maar niet zo groot...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende:
Was er vorig jaar ook niet een brand daar?
op de schans geloof ik, staat ergens een filmpje hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende:
Was er vorig jaar ook niet een brand daar?
Schrans inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Adnap het volgende:
[..]
op de schans geloof ik, staat ergens een filmpje hier
Nieuwsfoto ván 2013 wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
echt een indrukwekkende foto...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op Twitter gaat nu een foto rond van een vermiste... Akelig allemaal.
Heb elf jaar lang op 200 meter afstand gewoond.
twitter:Suksawat058 twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 21:17:45HELP! VRIENDEN ZIJN OP ZOEK NAAR BEWONER IDSART OTTE, NEEMT NIET OP, ALS JE HEM ZIET, ZORG DAT IE NAAR HUIS BELT RT! http://t.co/R174aEtZWc reageer retweet
Hopelijk duikt ie snel op!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Op Twitter gaat nu een foto rond van een vermiste... Akelig allemaal.
Heb elf jaar lang op 200 meter afstand gewoond.
Ja dat is ook een schilderijtje.... met die toren...quote:
Alles behalve de gevels is van hout..... daarom vallen de gevels op den duur ook om... er zit niets meer achter/aan vastquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk duikt ie snel op!
M'n vriend heeft daar ook in zo'n pand gewoond en zei dat als het zo gebouwd is als zijn woning dat je dan ook echt als een kat in het nauw zit als er zo'n brand ontstaat. Hopen dat dat niemand gebeurd is.
Ik woonde in het blok van de Sint Jacobsstraat/Nieuwestad/Herenwaltje, op de bovenste verdieping. Ik checkte ieder jaar mijn vluchtroute, want het zijn flinke doolhoven binnen die blokken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk duikt ie snel op!
M'n vriend heeft daar ook in zo'n pand gewoond en zei dat als het zo gebouwd is als zijn woning dat je dan ook echt als een kat in het nauw zit als er zo'n brand ontstaat. Hopen dat dat niemand gebeurd is.
De A'dam wallen in het klein idd....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik woonde in het blok van de Sint Jacobsstraat/Nieuwestad/Herenwaltje, op de bovenste verdieping. Ik checkte ieder jaar mijn vluchtroute, want het zijn flinke doolhoven binnen die blokken.
Huisdieren al niet allemaal hoorde ik op de regionale zender.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Hoop heel hard dat alle mensen (en huisdieren!) op tijd weg konden komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |