<achterhaald>quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
relevant antwoord op mijn vraag ja.

quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
relevant antwoord op mijn vraag ja.
twitter:Jan_Leegstra twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 20:43:05Hele gebied Poststraat, Minnemastraat, Hoogstraat wordt bedreigd door de brand. Kijk zelf. #brand #leeuwarden http://t.co/UY40e4EOwq” reageer retweet

twitter:Gemeente_Lwd twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 20:46:05De #brand in #Leeuwarden aan de #kelders is nog niet onder controle. Er is gevaar voor instorting. Publiek en pers: blijf op afstand! reageer retweet
twitter:Gemeente_Lwd twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 20:09:45Grote brand, veel rookontwikkeling in centrum Leeuwarden. Blijf uit de rook! Sluit ramen en deuren. Schakel ventilatie uit. reageer retweet

Spuit 11......quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef SilentSimon het volgende:
[ afbeelding ]
luchtmacht er ook bij
 die stond een pagina hiervoor al...
  die stond een pagina hiervoor al...

Die van Eelde hebben ook wel eens een uitstapje gemaakt....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht eerst van mag dat eigenlijk wel, dat de crashtender van een vliegveld voor een stadsbrand mag worden ingezet. Maar ik zie dat de vliegbasis LWD 3 van die dingen heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |