Ditquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:36 schreef Isegrim het volgende:
In zekere zin is de informatie natuurlijk helemaal niet van belang voor mensen elders. En het is idd gewoon een officiële taal.
Een Deen kan het zo verstaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:34 schreef Jellereppe het volgende:
Dat Fries is geen speld tussen te krijgen. Zelfs niet als je vloeiend Nederlands praat. Mijn god. Volgens mij moet je eerst op cursus en de nodige studie-uren in steken alvorens je het gebrabbel een beetje gaat volgen.
Ja? Is het zo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Maar die jonge jongen is dus weer terecht, wiens foto op twitter rond ging en wiens vriendin hem niet kon bereiken?
Die was met een andere mokkel bezig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Maar die jonge jongen is dus weer terecht, wiens foto op twitter rond ging en wiens vriendin hem niet kon bereiken?
Ik geloof dat er eerst 2 vermist waren waarbij van eentje bleek dat die in het buitenland zit, maar die ander is nog steeds vermist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Nee.... ergens in het begin werd er iemand vermist, maar die bleek in het buitenland te zitten volgens een kennis.... dat was om een uur of 7 al opgelost...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
ja las het net op fb https://www.facebook.com/douwea/posts/10152048242543777quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee.... ergens in het begin werd er iemand vermist, maar die bleek in het buitenland te zitten volgens een kennis.... dat was om een uur of 7 al opgelost...
Die van nu (2e dus) is vrijwel zeker omgekomen...
quote:UPDATE #brand #leeuwarden De vermiste bewoner is IDSART OTTE
hij bevind zich momenteel in het buitenland... wellicht toch dus geen slachtoffers
Een paar jaar geleden hadden we algeheel alarm in Fryslan... De noodzender begon gewoon in het Fries.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:31 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ondertitel de boel als het echt moet, of praat gewoon Nederlands. Wordt tijd dat de media in ieder geval gewoon ABN gaat praten. Bij een nooduitzending zoals dit had ik het eigenlijk wel gedacht....
De jongste generatie praat ook ABN, dus het hele probleem is over 30 jaar wel voorbij.
Die is wel gesloten...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:43 schreef Kotsdrol het volgende:
Blijft de Gloppe nog een beetje buiten gevaar??
Serieus? Als dat waar, dan toch verwonderlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Deen kan het zo verstaan.
De wat...?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:43 schreef Kotsdrol het volgende:
Blijft de Gloppe nog een beetje buiten gevaar??
En zie daar de verwarring al dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja las het net op fb https://www.facebook.com/douwea/posts/10152048242543777
maar dat weten zn vrienden toch wel? En zn vriendin al helemaal! Of moest ie vandaag weer terug zijn ofzo...
Hoe cru ook, en ik vind dit echt erg wil ik best nog eens zeggen (heb zelf ook tweemaal paar jaar in lwd gewoont) is dit wel een ongelovelijk mooie foto trouwens (kan het niet helpen als amateurfotograaf).quote:
Het is ook een magistraal mooie foto...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe cru ook, en ik vind dit echt erg wil ik best nog eens zeggen (heb zelf ook tweemaal paar jaar in lwd gewoont) is dit wel een ongelovelijk mooie foto trouwens (kan het niet helpen als amateurfotograaf).
via het twittervogeltje boven je tekstvlakquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef GSMboy het volgende:
Domme vraag. Hoe plaatsen jullie die Tweets hier zo netjes? Welke UBB-tag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |