quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Mijn zelfgemaakte pizza zit nu in de oven
Vanavond nog cupcakes bakken
Ja daar kiezen ze zelf voor, moeten ze maar niet jarig zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat er veel mensen in nov/dec jarig zijn, en dan ook nog sinterklaas en kerst er tussendoor
Merk ik anders niets vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel seks in de lente, dus veel kinderen in nov/dec.
Zooo lekker kaneeltje, zozo lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.
Ik geloof je direct, nog nooit de moeite gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zooo lekker kaneeltje, zozo lekker
dat is juist super simpel en snel!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.
Wel eens gedaan maar is het dan net niet, deeg te hard en kaas geen smaak meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetze!!
@ kaneel zo simpel, en zoveel moeite is het eigenlijk niet eens
Zonde, dan heb je toch iets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar is het dan net niet, deeg te hard en kaas geen smaak meer.
jeejquote:
En alweer twijfelen aan mijn kookkunstenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je toch iets verkeerds gedaan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En alweer twijfelen aan mijn kookkunsten
Ik heb geen idee, wellicht verkeerde deeg of te snel gebakken oid.
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is juist super simpel en snel!
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetze!!
@ kaneel zo simpel, en zoveel moeite is het eigenlijk niet eens
nee maar die diepvries dingen verdienen de naam pizza niet eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?
[..]
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?
Als ik tijd teveel heb ga ik weleens lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18
Daar is toch zo'n heel topic van ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boehoe vermoeiendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?
[..]
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |