quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
Mijn zelfgemaakte pizza zit nu in de oven
Vanavond nog cupcakes bakken
Ja daar kiezen ze zelf voor, moeten ze maar niet jarig zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat er veel mensen in nov/dec jarig zijn, en dan ook nog sinterklaas en kerst er tussendoor
Merk ik anders niets vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel seks in de lente, dus veel kinderen in nov/dec.
Zooo lekker kaneeltje, zozo lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.
Ik geloof je direct, nog nooit de moeite gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zooo lekker kaneeltje, zozo lekker
dat is juist super simpel en snel!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel moeite zelf een pizza bakken.
Wel eens gedaan maar is het dan net niet, deeg te hard en kaas geen smaak meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetze!!
@ kaneel zo simpel, en zoveel moeite is het eigenlijk niet eens
Zonde, dan heb je toch iets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar is het dan net niet, deeg te hard en kaas geen smaak meer.
jeejquote:
En alweer twijfelen aan mijn kookkunstenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je toch iets verkeerds gedaan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En alweer twijfelen aan mijn kookkunsten
Ik heb geen idee, wellicht verkeerde deeg of te snel gebakken oid.
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is juist super simpel en snel!
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetze!!
@ kaneel zo simpel, en zoveel moeite is het eigenlijk niet eens
nee maar die diepvries dingen verdienen de naam pizza niet eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?
[..]
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?
Als ik tijd teveel heb ga ik weleens lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18
Daar is toch zo'n heel topic van ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boehoe vermoeiendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan toch nooit sneller zijn dan een pizza in je oven stoppen en 10 minuten wachten?
[..]
Deeg maken, deeg kneden, beleg snijden?
brood met spek en eiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
Als zelf pizza maken al te ver gaat voor een fatsoenlijke maaltijd dan wil ik niet weten wat je zoal eet
Lang leve de magnetron?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
Als zelf pizza maken al te ver gaat voor een fatsoenlijke maaltijd dan wil ik niet weten wat je zoal eet
The cagequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik tijd teveel heb ga ik weleens lezen![]()
[..]
Daar is toch zo'n heel topic van ook
Let the hate flow through you.quote:
Voor 1 persoon koken vind ik de moeite vaak niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
Jep. Doch niet getrouwd, zwanger of iets in die richting. Geen nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friend! Das lang geleden!
quote:
dan wil je alsnog toch iets dat lekker en af en toe gezond is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The cage
[..]
Let the hate flow through you.
[..]
Voor 1 persoon koken vind ik de moeite vaak niet.
Sta je een half uur in de keuken voor 5 minuten voor de tv eten
Maar nog steeds zo good-looking?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Doch niet getrouwd, zwanger of iets in die richting. Geen nieuws onder de zon.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.videobash.com/(...)s-cage-on-snl-246147
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan wil je alsnog toch iets dat lekker en af en toe gezond is?
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nog steeds zo good-looking?
ja maar als jij diepvriespizza acceptabel vind dan is ons idee van lekker toch andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk.
Heb ook een kast vol met makkelijke en gezonde dingen.
Dingen die ik niet lekker vind, eet ik sowieso niet.
Niks mis met diepvriesvoedselquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar als jij diepvriespizza acceptabel vind dan is ons idee van lekker toch anders
Ik vind ze vaak niet zo lekker, sompig van het vet, of juist teveel kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar als jij diepvriespizza acceptabel vind dan is ons idee van lekker toch anders
Ongetwijfeld, ik ben dan ook geen foodsnob.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft wel dat voor 1-pers koken gewoon kut is.
-----
OMG, de bluescreen staat op beeld.
I repeat we hebben weer beeld!
ene uiterste, ander uiterstequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik ben dan ook geen foodsnob.
Ik heb ook heel weinig met al dat gebeuren. Ik eet net zo lief in een studentenrestaurant als in een luxe restaurant.
Heerlijke schnitzel met groenten die in de aanbieding waren, is prima voor mij.
Ik hoef geen organische aardappelen met zeekraal en gefileerde zeeduivel.
Van woede, nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, wie kookt er nou niet soms?
Absoluut!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft wel dat voor 1-pers koken gewoon kut is.
-----
OMG, de bluescreen staat op beeld.
I repeat we hebben weer beeld!
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel van dames die je aan de kook brengen?
Misschien wel, maar ik ben een simpele man met simpele smaken.quote:
Precies, merk je toch dat voedselfabrikanten beter weten wat ze doen dan een hobbykokje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben een simpele man met simpele smaken.
Misschien dat jullie het al kennen, maar The F-Word is een leuk programma.
Vooral het onderdeel waarin Ramsay en een bekende gast beiden een gerecht maken op hun manier en de gasten mogen dan beslissen welke lekkerder was.
Ramsay, die de duurste, meest verse en lokale producten gebruikt, verliest bijna altijd.
Hm mijn conclusie was precies andersom, dat de smaakpapillen van de mensen dusdanig zijn verslechterd dat het ze niet meer uitmaakt wat ze naar binnen schuiven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, merk je toch dat voedselfabrikanten beter weten wat ze doen dan een hobbykokje.
Dan blijft Ramsay dus een slechte kok---hij kan zijn publiek (in zo'n programma) niet goed inschatten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm mijn conclusie was precies andersom, dat de smaakpapillen van de mensen dusdanig zijn verslechterd dat het ze niet meer uitmaakt wat ze naar binnen schuiven.
Ramsay overschat de waarde van zijn producten gewoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan blijft Ramsay dus een slechte kok---hij kan zijn publiek (in zo'n programma) niet goed inschatten.
Nou ja, dat lijkt me niet het hele verhaal. Kijk, ik ken het programma niet en ik ben niet echt een culinair connaisseur, maar als ze beiden hetzelfde gerecht moeten maken (weet niet in hoeverre de ingrediënten zelf gekozen moeten worden) en hij gebruikt hogere kwaliteit spul (whatever that may be) dan zou hij dat kunnen overschatten. Maar hij bepaalt waarschijnlijk wel verhoudingen en natuurlijk nog het kokzijn zelf, dus dingen niet aan laten branden, precies op tijd zijn etc etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ramsay overschat de waarde van zijn producten gewoon.
Misschien is dat normaal in die landen? Ik weet het niet, maar het kan inderdaad ook een wapenwedloop worden met zout omdat het dan net effe wat meer "pleasing" is, net zoals met suiker.quote:En het feit dat hij (en bijna alle tv koks) alles vermoorden met zout.
Er gaat zoveel zout doorheen in die programma's niet normaal.
Lekker veel cupcakesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oké 500gr cupcake mix is toch wel iets teveel
Hier zie je een kort voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me niet het hele verhaal. Kijk, ik ken het programma niet en ik ben niet echt een culinair connaisseur, maar als ze beiden hetzelfde gerecht moeten maken (weet niet in hoeverre de ingrediënten zelf gekozen moeten worden) en hij gebruikt hogere kwaliteit spul (whatever that may be) dan zou hij dat kunnen overschatten. Maar hij bepaalt waarschijnlijk wel verhoudingen en natuurlijk nog het kokzijn zelf, dus dingen niet aan laten branden, precies op tijd zijn etc etc.
Ik denk dat Ramsay voornamelijk zijn gasten overschat.
[..]
Misschien is dat normaal in die landen? Ik weet het niet, maar het kan inderdaad ook een wapenwedloop worden met zout omdat het dan net effe wat meer "pleasing" is, net zoals met suiker.
Meteen voor een paar maanden tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit wordt een slecht weekend
Morgenochtend iig nog even sporten
Primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Is rond 14.00 goed trouwens?
Have funquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
Ik ben ervan tussen, kijken of de taart al op tafel staat bij m'n broertje
Laterz
Feli en have funquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
Laterz
Weinig gescheld, jammer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zie je een kort voorbeeld.
Ze mogen zelf de ingrediënten kiezen. Alles.
Breng het overschot maar naar hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Doei!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
Laterz
Schelden tegen je werknemers is toch anders dan schelden tegen populaire tv persoonlijkheden.quote:
Jij wordt echt nog een keer tonnetje rond.quote:
Issie dat niet al dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij wordt echt nog een keer tonnetje rond.
Sowieso scheld hij voornamelijk wanneer ze iets verpesten. Nu hoopt ie juist dat die ander het verpest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schelden tegen je werknemers is toch anders dan schelden tegen populaire tv persoonlijkheden.
Plan is om al die kcal er weer af te neuken he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso scheld hij voornamelijk wanneer ze iets verpesten. Nu hoopt ie juist dat die ander het verpest.
Goed ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Plan is om al die kcal er weer af te neuken he.
Hahaha pijnlijkquote:
Ik vind daar dus echt niks aan he? Zulke programma's?quote:
Kom jij ook maar langs, dan trainen we de vetjes erafquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier valt het gescheld best meequote:
Vooral die kerel die zijn lachen in moet houden. Zo mooi.quote:
Hangt van de insteek af.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind daar dus echt niks aan he? Zulke programma's?
Waarom probeer je iedere keer Fasje te hosselen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij ook maar langs, dan trainen we de vetjes eraf
Kan het toch proberen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom probeer je iedere keer Fasje te hosselen?
Niet alleen fasje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet weten dat Fasje niet op mannen valtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan het toch proberen?
Zag er wel goed uit op de cam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, donkere dagenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Donkere koude dagen komen er weer aan heh![]()
quote:
Ze is iig single.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan het toch proberen?
Zag er wel goed uit op de cam
Dat is goed advies. Ik ga gelijk trachten een zekere dame te hosselen.quote:
Vast welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ie zo'n thaise ladyboy ook gewoon zou hosselen.
Een zekere dame?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze is iig single.
[..]
Dat is goed advies. Ik ga gelijk trachten een zekere dame te hosselen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat Fasje niet op mannen valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeefje hobbelt al achter Faxie aan, daar hoeft ie geen moeite meer voor te doen.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
zeefje hobbelt al achter Faxie aan, daar hoeft ie geen moeite meer voor te doen.
Dat is fijn voor Faxie. Zou ze ook goed kunnen koken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
zeefje hobbelt al achter Faxie aan, daar hoeft ie geen moeite meer voor te doen.
Nog minder gescheldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze is iig single.
[..]
Dat is goed advies. Ik ga gelijk trachten een zekere dame te hosselen.
Ik zou platen op m'n pooltafel kunnen doen, en krukken regelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt er nog een keer een weerwolven meet?
Ze woont nog thuis dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is fijn voor Faxie. Zou ze ook goed kunnen koken?
Geen ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is fijn voor Faxie. Zou ze ook goed kunnen koken?
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou platen op m'n pooltafel kunnen doen, en krukken regelen![]()
Dan hebben we een speelveld van 2,50x1,30
Nee, ik ga naar de stad.quote:
Ik vind dat schelden niet zo ontzettend grappig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog minder gescheldWel grappig filmpje
Ideaal voor een enorm kolonisten van catan-eiland!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou platen op m'n pooltafel kunnen doen, en krukken regelen![]()
Dan hebben we een speelveld van 2,50x1,30
Berichtje van een vrouw?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar de stad.
Krijg net een berichtje dat ik met mijn dikke reet naar de kroeg moet komen.
[..]
Ik vind dat schelden niet zo ontzettend grappig.
Zegt ook veel over "delicatessen".
Ja inderdaad of carcassonnequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ideaal voor een enorm kolonisten van catan-eiland!![]()
Wil ik best. Maar als ik het organiseer wordt dat dus in Enschede. En ik had begrepen dat lang niet iedereen zin heeft om naar Enschede af te reizen. Dus als dat zou gebeuren, moet iemand anders zijn/haar huis ter beschikking stellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt er nog een keer een weerwolven meet?
Faxie woont nog verder van de bewoonde wereld afquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik best. Maar als ik het organiseer wordt dat dus in Enschede. En ik had begrepen dat lang niet iedereen zin heeft om naar Enschede af te reizen. Dus als dat zou gebeuren, moet iemand anders zijn/haar huis ter beschikking stellen.
Tja niet iedereen wil naar Puttequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik best. Maar als ik het organiseer wordt dat dus in Enschede. En ik had begrepen dat lang niet iedereen zin heeft om naar Enschede af te reizen. Dus als dat zou gebeuren, moet iemand anders zijn/haar huis ter beschikking stellen.
Enschede is ook goed hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Faxie woont nog verder van de bewoonde wereld af
quote:
Ik had het al eens voorgesteld en kreeg toen alleen maar reacties van 'Wie woont er dan ook in Enschede' en 'Enschede is te ver weg'. Prima hoor, maar voor Weerwolven moet je minimaal 9 mensen hebben. Ik zie niet minimaal 9 mensen van hier naar Enschede komenquote:
Meet bij C_M.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou zelfs naar Sint Maarten of Aruba gaan voor een meet
Goed ideequote:
Gewoon als een echte baas zonder broek de stad inquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, even een broek aandoen en de stad in.
Ik verlaat jullie met deze toffe muziek:
Have fun kaneeltjequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel plezier nog! En pas op dat je niet nat wordt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zal niet Kaneel zijn die nat wordtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel plezier nog! En pas op dat je niet nat wordt!![]()
Is het zo droog bij jou?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal niet Kaneel zijn die nat wordt [ afbeelding ]
Ja, rukweer is hetquote:
Rukweerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, rukweer is het
Ik ga zo nog eventjes wat n00bs afknallen...of pitten op de bank...of doorgaan met fokken...keuzes keuzes
Beter dan knus buiten zitten terwijl het binnen rukweer is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker knus binnen zitten terwijl het buiten rukweer is
Precies!...Lekker in de schuur en als je het daar koud krijgt, trek je gewoon een paar fietsen over je heenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter dan knus buiten zitten terwijl het binnen rukweer is.
Wel met dikke spaken hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!...Lekker in de schuur en als je het daar koud krijgt, trek je gewoon een paar fietsen over je heen
Het mag ook bij mij, centraal in Hilversumquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had het al eens voorgesteld en kreeg toen alleen maar reacties van 'Wie woont er dan ook in Enschede' en 'Enschede is te ver weg'. Prima hoor, maar voor Weerwolven moet je minimaal 9 mensen hebben. Ik zie niet minimaal 9 mensen van hier naar Enschede komen
Maar als er toch animo voor is, hoor ik dat graag hoor.
Hilversum is een goed plan, mee eensch!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mag ook bij mij, centraal in Hilversum
ik zou zeggen noem een paar data, zet dat in de OP en wacht op aanmeldingen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer?
Hoeveel komen er eigenlijk? Als het te druk wordt zet ik de partytent wel op de parkeerplaats
Niet bij mijquote:
Stap in de auto en rij er heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bij mijwel op de app, maar daar heb ik zo weinig aan
Heb een paar biertjes teveel op daarvoorquote:
Dan moet zij naar jou komenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb een paar biertjes teveel op daarvoor
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mocht ik niet meer reageren, dan ben ik in slaap gevallen. Lig heerlijk warm in bed
Neh, gaat niet gebeuren. Sommige dingen zijn leuk om over te pratenquote:
Dat wel, natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, gaat niet gebeuren. Sommige dingen zijn leuk om over te praten
Hierquote:
woow hoe doe je datquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:58 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, 7 dagen vrij gehad, 1,5 dag gewerkt, zwaar leven, gelukkig heb ik nu weer 6 dagen vrij.
Ik heb geen idee, maar na dit "lang weekend" heb ik er voorlopig geen meer, voorwerker gaat onder het mes en ik ben dan een maand of 3 voorwerker en in tegenstelling tot mijn voorwerker heb ik voorlopig nog geen vervanger, dus dit was mijn laatste kans dit jaar om vrij te nemen.quote:
Wtf voor een baan is dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:58 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, 7 dagen vrij gehad, 1,5 dag gewerkt, zwaar leven, gelukkig heb ik nu weer 6 dagen vrij.
Sterkte man, ook voor je collegaquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar na dit "lang weekend" heb ik er voorlopig geen meer, voorwerker gaat onder het mes en ik ben dan een maand of 3 voorwerker en in tegenstelling tot mijn voorwerker heb ik voorlopig nog geen vervanger, dus dit was mijn laatste kans dit jaar om vrij te nemen.
Oh dat is wel heel erg rukquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar na dit "lang weekend" heb ik er voorlopig geen meer, voorwerker gaat onder het mes en ik ben dan een maand of 3 voorwerker en in tegenstelling tot mijn voorwerker heb ik voorlopig nog geen vervanger, dus dit was mijn laatste kans dit jaar om vrij te nemen.
Ploegendienst, 6 dagen werken, 4 dagen vrij. Nu 2 dagen extra vrij genomen omdat dat de rest van het jaar er waarschijnlijk niet meer in zit.quote:
Dat is wel weer nicequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ploegendienst, 6 dagen werken, 4 dagen vrij. Nu 2 dagen extra vrij genomen omdat dat de rest van het jaar er waarschijnlijk niet meer in zit.
Vorige week extra vrij genomen omdat er niets te doen was.
Eigenlijk komt het er op neer dat ik me de komende tijd moet bewijzen en dat ik daarna misschien een tree hogerop kan.
Tsja dat is het risico van vervanger worden, en in dit geval wist ik dat het eraan zat te komen. Ik zie er ook niet op tegen dat zeker niet, kan ik mooi laten zien dat ik leiding kan gevenquote:
De kans is wel geweldig ja, Jammer dat vanaf nu je leven door je werk bepaald wordt, 3 maanden is wel lang.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dat is het risico van vervanger worden, en in dit geval wist ik dat het eraan zat te komen. Ik zie er ook niet op tegen dat zeker niet, kan ik mooi laten zien dat ik leiding kan geven. Het geen vrij kunnen nemen is wel een nadeel, daarom nu op het laatste moment nog wat extra vrij genomen
.
Kniebanden (voorste zij achterste, allemaal geloof ik), ergste is nog dat die allemaal gescheurd zijn op een personeelsfeest vorig jaarquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:07 schreef muhahaha het volgende:
Hm wel beter om een kans te krijgen alhoewel de reden natuurlijk wel ruk is
Hihaho skyrim kwam pas 11 november 2011 uit dus je hebt het 20 dagen voordat het uitkwam voor het laatst gespeelt huehuehuequote:Op zondag 20 oktober 2013 01:56 schreef muhahaha het volgende:
Net skyrim na 2 jaar weer opgestart, haha dat was even wennen
Nu gaat mijn leven gewoon volgens het rooster, 2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten, 4 dagen vrij. Daar week ik tot nu toe nog regelmatig van af door vaak een nachtje vrij te nemen of soms een ochtendjequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kans is wel geweldig ja, Jammer dat vanaf nu je leven door je werk bepaald wordt, 3 maanden is wel lang.
Nouja die 2 maandenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Hihaho skyrim kwam pas 11 november 2011 uit dus je hebt het 20 dagen voordat het uitkwam voor het laatst gespeelt huehuehue
Maar toevallig heb ik net ook skyrim gespeeld.
Ik zou dat niet kunnen, moeten werken wanneer mijn vrienden vrij zijn en vice versa.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu gaat mijn leven gewoon volgens het rooster, 2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten, 4 dagen vrij. Daar week ik tot nu toe nog regelmatig van af door vaak een nachtje vrij te nemen of soms een ochtendje.
Heb je serieus alleen de eerste maand na release gespeeld? Skyrim is eeeeeepisch ik was er zeker een paar maanden zoet meequote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen, die zie ik dan ook weinig, op een enkele na. Scheelt wel dat ik leuke collega's heb en dat ik daar dan weer leuke dingen mee doe. En ik heb een leuke hobby waarbij ik met een leuke groep omga waarbij ik ze soms 1 en soms 4x per week ziequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, moeten werken wanneer mijn vrienden vrij zijn en vice versa.
Mijn char was level 70 en toen was ik er wel klaar mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je serieus alleen de eerste maand na release gespeeld? Skyrim is eeeeeepisch ik was er zeker een paar maanden zoet mee
Zijn wel leukere spellenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je serieus alleen de eerste maand na release gespeeld? Skyrim is eeeeeepisch ik was er zeker een paar maanden zoet mee
Revolution? Wat is dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:17 schreef PeuRac het volgende:
Oke, nog een episode Revolution kijken of gaan slapen?
Dat is ook wel fijn ja, met mijn werk heb je geen tijd om bevriend te raken met je collega's en mijn vrienden doen allemaal wat anders. Daarom zijn de avonden en weekende wel zo fijn om te hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, die zie ik dan ook weinig, op een enkele na. Scheelt wel dat ik leuke collega's heb en dat ik daar dan weer leuke dingen mee doe. En ik heb een leuke hobby waarbij ik met een leuke groep omga waarbij ik ze soms 1 en soms 4x per week zie.
Serie waar mijn date me verslingerd aan heeft gemaaktquote:
Vreemd wel, wil ik altijd weten waarom we dan ineens zonder stroom zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serie waar mijn date me verslingerd aan heeft gemaakt![]()
Gaat over de wereld die van de ene op de andere moment zonder stroom komt te zitten.
Het enige wat ik graag meer zou doen is wandklimmen, of op het moment boomklimmen ( en dan niet zoals we deden toen we klein waren), maar daar vind ik wel iemand voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel fijn ja, met mijn werk heb je geen tijd om bevriend te raken met je collega's en mijn vrienden doen allemaal wat anders. Daarom zijn de avonden en weekende wel zo fijn om te hebben.
Ik ook, ben halverwege t eerste seizoen en er worden wel clues gegeven, maar heb nog geen flauw idee hoe het dan echt komt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd wel, wil ik altijd weten waarom we dan ineens zonder stroom zitten
Aliensquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, ben halverwege t eerste seizoen en er worden wel clues gegeven, maar heb nog geen flauw idee hoe het dan echt komt.
zeurpietquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die is alweer wat ouder
Suit trouwens
Dat is wel tof, mijn hobbies zitten wat dichter bij de grondquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het enige wat ik graag meer zou doen is wandklimmen, of op het moment boomklimmen ( en dan niet zoals we deden toen we klein waren), maar daar vind ik wel iemand voor.
hihaho 1 grote rode schakelaarquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand heeft de schakelaar uitgezet, moeten ze alleen weer aanzetten
Nee, het is wel door mensen gedaan voor zover ik heb kunnen zien. Ik kan het sterk aanraden, het 2e seizoen is net begonnen (aflevering 4 meende ik) dus je kan het nog inhalenquote:
Het is vrij simpel eigenlijk jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand heeft de schakelaar uitgezet, moeten ze alleen weer aanzetten
Maar wel verdomd spannend! Beetje Lost achtig.quote:
Ja dat wist ik al;) . Mijn auto heb ik vorige week de beschermplaat onder de moter afgereden op een zandpadquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel tof, mijn hobbies zitten wat dichter bij de grond(oude) auto's en er rally's en ritten mee rijden.
Lost was een beetje ruk met heel veel onbeantwoorde stukkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wel verdomd spannend! Beetje Lost achtig.
Mwa lost, geef maar iets meer futuristisch. ala stargate.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wel verdomd spannend! Beetje Lost achtig.
Mijn 2de (of 3de) grote hobby is trouwens de vliegclub (cessna's enzo) al vlieg ik helaas nog niet zelf, maar tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel tof, mijn hobbies zitten wat dichter bij de grond(oude) auto's en er rally's en ritten mee rijden.
Er is toch ook zo'n hogere variant van de A3? Maar die zijn er niet echt voor geschikt nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al;) . Mijn auto heb ik vorige week de beschermplaat onder de moter afgereden op een zandpad, een a3 is eigenlijk niet geschikt voor offrouad
.
Stargatequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa lost, geef maar iets meer futuristisch. ala stargate.
Vond je? Voor mij was alles wel duidelijk en het plaatje rond aan het einde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lost was een beetje ruk met heel veel onbeantwoorde stukken
Klopt, doelde meer op de manier van laten zien en het soort verhaal/spanning.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa lost, geef maar iets meer futuristisch. ala stargate.
Vliegbrevet staat heel hoog op mijn wensenlijstjequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn 2de (of 3de) grote hobby is trouwens de vliegclub (cessna's enzo) al vlieg ik helaas nog niet zelf, maar toch.
Er zijn wel wat zaken onbeantwoord gebleven en dat vond ik achteraf wel jammer. Kreeg het gevoel alsof er on the fly werd geschreven met 1 groot doel voor ogen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef PeuRac het volgende:
Vond je? Voor mij was alles wel duidelijk en het plaatje rond aan het einde.
Het einde bedoel je?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel wat zaken onbeantwoord gebleven en dat vond ik achteraf wel jammer. Kreeg het gevoel alsof er on the fly werd geschreven met 1 groot doel voor ogen.
Waarom waren kinderen zo belangrijk, er was behoorlijk wat ophef over Walt waar later niks mee werd gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het einde bedoel je?
Wat vond jij nog onbeantwoord dan bijvoorbeeld?
Ik ben al lid van de vliegclubquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vliegbrevet staat heel hoog op mijn wensenlijstje
Kinderen waren belangrijk voor het voortzetten en overleven? De volgende generatie. Dat was mijn idee tenminste. Het moest en soort van kolonie worden, met een normal leven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom waren kinderen zo belangrijk, er was behoorlijk wat ophef over Walt waar later niks mee werd gedaan.
Dat is ook wel chill, ik wil zelf sparen tot ik voldoende heb om het in een keer te halen. Anders ben ik straks halverwege en dan is het geld op of zo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben al lid van de vliegclub, maar lessen zijn helaas te duur, dus blijf ik voorlopig belangstellend lid. Ik help de monteur wel regelmatig, ook leuk en leerzaam en soms mag ik mee vliegen
.
Dat leek er wel op echter is dat nooit echt 'afgesloten'. Zeker als je er later achterkomt wat er daadwerkelijk aan de hand was leek dat meer een soort 'afleiding'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kinderen waren belangrijk voor het voortzetten en overleven? De volgende generatie. Dat was mijn idee tenminste. Het moest en soort van kolonie worden, met een normal leven.
Walt weet ik niet zo 1-2-3
Ja, dat kan ook. Vind het wel een detail wat er op het einde niet meer toe doet, misschien was het meer ter aankleding van het verhaal, dan was het wel een mooie aankleding.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat leek er wel op echter is dat nooit echt 'afgesloten'. Zeker als je er later achterkomt wat er daadwerkelijk aan de hand was leek dat meer een soort 'afleiding'.
Minstens 15k sparen dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel chill, ik wil zelf sparen tot ik voldoende heb om het in een keer te halen. Anders ben ik straks halverwege en dan is het geld op of zo.
Mja er waren redelijk veel zaken die onbeantwoord bleven, 1 groot mysterie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Vind het wel een detail wat er op het einde niet meer toe doet, misschien was het meer ter aankleding van het verhaal, dan was het wel een mooie aankleding.
Jepquote:
hmm ja, maar vond het niet storend.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja er waren redelijk veel zaken die onbeantwoord bleven, 1 groot mysterie.
Ik ook niet, maar dat ik op de vliegclub alvast technische dingen en communicatie dingen meekrijg vind ik dan weer wel fijn, en uiteraard de "sterke" verhalen van oud luchtmacht vliegersquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jepduurt nog even, heb ook nog geen haast.
[..]
hmm ja, maar vond het niet storend.
Ik was sowieso nog even bezig met alle hoofd eindjes aan elkaar te knopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja opzich niet alleen het is wel vreemd achteraf als het doek valt.
Trustequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat ik op de vliegclub alvast technische dingen en communicatie dingen meekrijg vind ik dan weer wel fijn, en uiteraard de "sterke" verhalen van oud luchtmacht vliegers.
Voor nu ga ik iig rustig slapen en eens bedenken of ik komende week een parachute sprong ga maken.
Truste allemaal.
Hm in de laatste aflevering wordt het ineens wel heel duidelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik was sowieso nog even bezig met alle hoofd eindjes aan elkaar te knopen.
Je neemt die popi jopi verkiezing toch niet serieus zeker?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bout uitslag van DJMag zeg, pfft...
Wie zijn 1 & 2 etc geworden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je neemt die popi jopi verkiezing toch niet serieus zeker?
Niks open op zondag?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb niks te eten in huis, had gisteren boodschappen moeten doen
Over een uurquote:
hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik begon bijna op een echte vrouw te lijken.
Kledingcrisis
1 keer gewisseld
Dat is altijd belangrijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon er leuk uit zien toch
Wilde het eerst niet doen maar dit vraagt om foto'squote:Op zondag 20 oktober 2013 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom. En het was alweer heul lang terug dus rokjesdag voor Lola
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wilde het eerst niet doen maar dit vraagt om foto's
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik niet, maar breek wel je 4 op en een rij
quote:
Shit, mij gewoon afleiden met het zoeken naar een linkquote:
En dan trap ik er nog in ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, mij gewoon afleiden met het zoeken naar een link
Hehehequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, mij gewoon afleiden met het zoeken naar een link
Oh ja, dan ga ik de spelletjes meet erin zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |