Ja, kom eens terug als al je oma's heen zijn gegaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef DJKoster het volgende:
1. Je weet dat je oma op sterven ligt.
2. Je slaapt dus waarschijnlijk wat onrustiger/slechter
3. Als je dan wakker schrikt/wordt van een droom is je oma waarschijnlijk het eerste wat in je op komt.
4. Toevallig was dat om 5 uur.
Nah, kom eens terug als je dat met meerdere mensen hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef superdrufus het volgende:
Ik ben paranormaal hoogbegaafd. Ik heb een paranormaal iq van over de 130.
Ik zou het zo snel mogelijk controleren. Er ligt een enorm geldbedrag op je te wachten als het inderdaad zo is. Met 1 miljoen dollar kun je een hoop leuke dingen doen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef -Melicious18- het volgende:
Betekent dit dat ik paranormaal begaafd ben?
niemand is paranormaal begaafdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef -Melicious18- het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of dit topic bij het goede kopje staat, maar ik vraag me een ding af.
Toen mijn oma op sterven lag ben ik 's middags langsgeweest om afscheid te nemen.
's Nachts was het zover en mijn ouders gingen er met spoed heen. Ik bleef samen met mijn zusjes en mijn vriend thuis. Ik sliep uiteindelijk met het gevoel dat het zo goed was. Om 5uur schrok ik wakker. Ik had het erg benauwd en zweette heel erg. Ik ging beneden om wat te drinken, voelde me heel beroerd en had het koud. In mijn gedachte had ik; oma is overleden. Mijn ouders kwamen rond half 7 thuis. Ik zei: het is gebeurt he? Mijn ouders vertelden hoe het verliep. Ik vroeg aan mijn moeder hoelaat ze was overleden. Ze zei om 5uur precies. Betekent dit dat ik paranormaal begaafd ben?
ik hoop op serieuze reacties.
wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef -CRASH- het volgende:
Waarom moet het gelijk als paranormaal beschouwd worden....
Je kan ook een HSP zijn
High Sensetive Person
HSP hebben een beter ontwikkeld 6e zintuig maar zijn niet per definitie paranormaal
Het ging meer om het niet-paranormale 6e zintuig dat je omschreefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
TRU / Hoog Sensitieve Personen oproep - advies gevraagd
En google doet ook wonderen
Als we eens wisten wat/waar het 6e zintuig was/zatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het ging meer om het niet-paranormale 6e zintuig dat je omschreef
Als niet-paranormaal, wat bedoel je dan met een 6e zingtuig?
er zijn er al 9 zintuigen bekend dus je kan kiezen wat je als 6de zintuig wil zienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als we eens wisten wat/waar het 6e zintuig was/zat
Konden ze het een naam geven.
Maar tot nu toe kun je alleen maar zeggen dat het een gevoel/prikkel is
die je hebt
Het enige dat ik kan vinden over hoogsensitive personen dat enigsinds op bewijs berust is dat het voor een groot gedeelte samenhangt met neuroticisme en BIS en een lichte unieke bijdrage heeft als losse persoonlijkheidsfactor, maar echt helemaal niets over "beter" gevoel hebben, alleen dat;quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als we eens wisten wat/waar het 6e zintuig was/zat
Konden ze het een naam geven.
Maar tot nu toe kun je alleen maar zeggen dat het een gevoel/prikkel is
die je hebt
Een stuk meer toch nog?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er zijn er al 9 zintuigen bekend dus je kan kiezen wat je als 6de zintuig wil zien
plus 5 uur is ook een vrij normale tijd om wakker te worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef DJKoster het volgende:
1. Je weet dat je oma op sterven ligt.
2. Je slaapt dus waarschijnlijk wat onrustiger/slechter
3. Als je dan wakker schrikt/wordt van een droom is je oma waarschijnlijk het eerste wat in je op komt.
4. Toevallig was dat om 5 uur.
Nah, kom eens terug als je dat met meerdere mensen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |