SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Op site met statistieken denk ik, want waarom zou je de wedstrijd zelf kijken om een oordeel te vellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
[ afbeelding ]
Als hij alle keren in de basis start en niet zo sterk speelt. Moet dat niet iets over Van Wolfswinkel zeggen, maar meer over de bankzitters achter Ricky W.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op site met statistieken denk ik, want waarom zou je de wedstrijd zelf kijken om een oordeel te vellen.
Ja op zich.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rust voor de CL tegen Dortmund??
De wedstrijden die ik heb gezien maakte hij nou niet bepaalde indruk, nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Jullie vinden het dus wel dat ie het goed doet bij Norwich begrijp ik ?
Geef hem ff tijd om zich aan te passen.. Zijn wel grotere spelers geweest die ff in moesten komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog wel. Vind jij hem goed spelen dan bij Norwich ? Valt niet mee tot nu toe.
Klopt, wat mij betreft krijgt ie de tijd. Hij heeft ook wel wat maar ik betwijfel of ie het gaat redden in Engeland.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Geef hem ff tijd om zich aan te passen.. Zijn wel grotere spelers geweest die ff in moesten komen
Er komt een belangrijke champions league wedstrijd aan. Misschien wordt hij daarvoor gespaard.quote:
Waarom zouden we over David Luiz gaan discussiėren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Maar laten we het nu weer over Luiz hebben
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zouden we over David Luiz gaan discussiėren.
Ja, heeft ook 180 minuten met de nationale ploeg in de benen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er komt een belangrijke champions league wedstrijd aan. Misschien wordt hij daarvoor gespaard.
Dat ligt niet aan FOX dwaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Geen Arsenal en Chelsea kunnen zien.![]()
FOX Sports International met 2 zenders.
Al hadden ze er 10 had je ze niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft met rechten te maken, kan FOX niet veel aan doen volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens mij ligt dat niet aan Fox hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ga voor beide.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
Śnited - Southampton of Real - Malaga met Sierd?
Echt heerlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:20 schreef MAJESTICS het volgende:
Wtf, zieke goal van Arsenal. Wat een combinaties.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:21 schreef isgeschiedenis het volgende:
beter maakt iemand ff snel gifje of filmpje. Is er een site voor dat?
Fer uit de beste jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:47 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als je Leroy Fergelijkt met de andere spelers is hij toch wel eens van de beste bij Norwich.
hij speelt fermakelijke ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:49 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ja maar serieus hij speelt echt goed.
De grap hier is dat ik geen woordgrap met Fer maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tikje van Wilshere naar Giroud ook, Giroud legt hem heerlijk terug en Wilshere rondt af. Klasse.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een goal van Arsenal zeg, bah bah.
Ik denk dat we kunnen stellen dat Sunderland naar de championship mag.quote:
Niets dan terecht ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Blijft link altijd als je maar op 1 doelpunt verschil blijft staan. Weer puntverlies voor United.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Blijft link altijd als je maar op 1 doelpunt verschil blijft staan. Weer puntverlies voor United.
Voetballend doen de Saints niets onder voor United, zelfs bij vlagen beter. Wel de beste kansen voor United.quote:
Als we ook nog meer gaan scoren gewoon titelkandidaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetballend doen de Saints niets onder voor United, zelfs bij vlagen beter. Wel de beste kansen voor United.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat united geen CL gaat spelen volgend jaar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Rangel in mijn team, Chico net gewisseld
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah de pleuris gaat daar zo echt wel uitbreken.
Nee zo sprak die henk spaan het uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft ingeleverd toen hij naar Barca ging.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hier op de foto met zijn moeder.
[ afbeelding ]
Dat is het verkopen van Makelele.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:36 schreef Tranquilize het volgende:
Blijft wel ongelooflijk trouwens dat Real Bale voor 100 miljoen koopt en hij nog bijna niks toegevoegd heeft daar, en Real nu op de 3e plek staat of zo en Arsenal Ozil koopt voor 50 miljoen en bovenaan staat en Ozil de ene assist en doelpunt na de andere maakt. Domste beslissing ooit van Real.
Bale kopen voor zoveel geld en Ozil verkopen in dezelfde transferperiode vind ik redelijk gelijkwaardig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is het verkopen van Makelele.
Misschien gaat Real de komende 10 jaar geen prijzen meer winnen. Ik wil graag de deur op een kiertje houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:41 schreef Cavaliers het volgende:
Makelele verkopen was het begin van het einde van het Galacticos tijdperk. Ik win.
Zieke bank. Wat doet die Lamela van 35 miljoen daar nog altijd?twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:11:02Our subs at Villa - Friedel, Naughton, Dembele, Eriksen, Lamela, Lennon, Defoe. #THFC reageer retweet
deze postquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:36 schreef Tranquilize het volgende:
Blijft wel ongelooflijk trouwens dat Real Bale voor 100 miljoen koopt en hij nog bijna niks toegevoegd heeft daar, en Real nu op de 3e plek staat of zo en Arsenal Ozil koopt voor 50 miljoen en bovenaan staat en Ozil de ene assist en doelpunt na de andere maakt. Domste beslissing ooit van Real.
Dat is nou echt een speler die je overschat mag noemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
deze post^320823892389238293
Bale is zo'n ongelofelijke EINDBAAS
Totaal niet. Die gast is zo ongelofelijk goed. Veruit de beste speler van de Premier League vorig jaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Dat is nou echt een speler die je overschat mag noemen.
Als Perez maar zijn zin krijgt is het primaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Morendo het volgende:
Bale is handig wanneer je reactief voetbal speelt. Bij een absoluut topteam als Real moet je ploegen die zich ingraven, en bijna iedereen graaft zich tegen Real in behalve Ajax, kapot spelen en zijn de ruimtes klein. Totaal ander (meer technisch) voetbal en ik denk niet dat Bale dat kan. Ook al heeft hij zeker kwaliteiten.
Bale is technischer dan iedereen denkt, ook die kwaliteit van hem is zeer underrated:quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Morendo het volgende:
Bale is handig wanneer je reactief voetbal speelt. Bij een absoluut topteam als Real moet je ploegen die zich ingraven, en bijna iedereen graaft zich tegen Real in behalve Ajax, kapot spelen en zijn de ruimtes klein. Totaal ander (meer technisch) voetbal en ik denk niet dat Bale dat kan. Ook al heeft hij zeker kwaliteiten.
Dat zal allemaal wel. Toch heeft Real Madrid hem niet nodig en is hij zijn transfersom niet waard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is technischer dan iedereen denkt, ook die kwaliteit van hem is zeer underrated:
vanaf 1.39
Ach wel nee, iedereen weet dat die gozer kan ballen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is technischer dan iedereen denkt, ook die kwaliteit van hem is zeer underrated:
vanaf 1.39
ik had liever wilshere gezien in plaats van arteta maar goed je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
en opstelling arsenal 13:45 uit bij Crystal Palace
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud
bank Fabianski, Monreal, Vermaelen, Wilshere, Rosicky, Gnabry, Bendtner
Wilshere is licht geblesseerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:57 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
ik had liever wilshere gezien in plaats van arteta maar goed je kan niet alles hebben
Je kan op die foto zien dat David niet heel Moyes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
en opstelling arsenal 13:45 uit bij Crystal Palace
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud
bank Fabianski, Monreal, Vermaelen, Wilshere, Rosicky, Gnabry, Bendtner
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Arsenal dit keer op de mat legt.
Sommige mensen vergelijken hem wel eens met van Persie, maar dat is natuurlijk een belediging voor Chamakh.quote:
Dat ligt niet aan FOX, dacht ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
FOX investeert miljoenen in rechten van beelden, maar kan niet eens even een tweede HD kanaal op de been brengen. Sneu.
Het zal wel aan Ziggo liggen dan zeker? Nog zoiets waar je in KLB 1000 topics over kunt maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan FOX, dacht ik.
Vast ziggo ja. Schijnt dat andere bepaalde aanbieders alle kanalen in HD hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zal wel aan Ziggo liggen dan zeker? Nog zoiets waar je in KLB 1000 topics over kunt maken.
Klopt, FOX biedt alles gewoon in HD aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast ziggo ja. Schijnt dat andere bepaalde aanbieders alle kanalen in HD hebben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt, FOX biedt alles gewoon in HD aan.
Ze lopen de benen uit hun lijfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
Zodra ik het huis uit ben overstappen naar een andere provider. Word niet goed van die gasten bij Ziggo.
Mijn beeld 9/10 keer op FOX2:
[ afbeelding ]
En repareren, ho maar.
Ik heb prima signaal, ik ontvang alles op FOX2 na. Ze zijn hier al eens eerder geweest, kreeg toen een of ander lulverhaal te horen over frequenties oid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg signaal? Dit is niet iets van Ziggo.
Als ze dat nog een keer zeggen, dan zeg je gewoon terug: ''Je bent zelf een frequentie''. Dan zijn ze wel stil.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb prima signaal, ik ontvang alles op FOX2 na. Ze zijn hier al eens eerder geweest, kreeg toen een of ander lulverhaal te horen over frequenties oid.
Maar ja, als zo'n medewerker dan zegt "Uh, oké." ben je natuurlijk helemaal vastgeluld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze dat nog een keer zeggen, dan zeg je gewoon terug: ''Je bent zelf een frequentie''. Dan zijn ze wel stil.
''Uh oké?'', moet je een pets???quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, als zo'n medewerker dan zegt "Uh, oké." ben je natuurlijk helemaal vastgeluld.
Laten we het wel vriendelijk houdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
De lucht is blauw.
Jij bent niet grappig.
Sorry ik was mezelf nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het wel vriendelijk houden![]()
![]()
.
Heb het ook heel vaak bij de HD-zenders van Fox Sports.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg signaal? Dit is niet iets van Ziggo.
Ze nemen Lambiek als maatstaf voor het niveau van de analisten denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was vorige week ook al deze prachtzender aan het vervuilen.
Wat een non-analist.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, die kan je wel zien. Fox is wel sadistisch.
Leo Driessen zei dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
crystal palace speelt thuis, niet arsenal
Volgens Leo Driessen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |