SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Op site met statistieken denk ik, want waarom zou je de wedstrijd zelf kijken om een oordeel te vellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
[ afbeelding ]
Als hij alle keren in de basis start en niet zo sterk speelt. Moet dat niet iets over Van Wolfswinkel zeggen, maar meer over de bankzitters achter Ricky W.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op site met statistieken denk ik, want waarom zou je de wedstrijd zelf kijken om een oordeel te vellen.
Ja op zich.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rust voor de CL tegen Dortmund??
De wedstrijden die ik heb gezien maakte hij nou niet bepaalde indruk, nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Jullie vinden het dus wel dat ie het goed doet bij Norwich begrijp ik ?
Geef hem ff tijd om zich aan te passen.. Zijn wel grotere spelers geweest die ff in moesten komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog wel. Vind jij hem goed spelen dan bij Norwich ? Valt niet mee tot nu toe.
Klopt, wat mij betreft krijgt ie de tijd. Hij heeft ook wel wat maar ik betwijfel of ie het gaat redden in Engeland.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Geef hem ff tijd om zich aan te passen.. Zijn wel grotere spelers geweest die ff in moesten komen
Er komt een belangrijke champions league wedstrijd aan. Misschien wordt hij daarvoor gespaard.quote:
Waarom zouden we over David Luiz gaan discussiëren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Maar laten we het nu weer over Luiz hebben
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zouden we over David Luiz gaan discussiëren.
Ja, heeft ook 180 minuten met de nationale ploeg in de benen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er komt een belangrijke champions league wedstrijd aan. Misschien wordt hij daarvoor gespaard.
Dat ligt niet aan FOX dwaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Geen Arsenal en Chelsea kunnen zien.![]()
FOX Sports International met 2 zenders.
Al hadden ze er 10 had je ze niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Heeft met rechten te maken, kan FOX niet veel aan doen volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |