Ik heb van de Kanto/Kalos starters nog een dikke handvol over. De rest komt in december. Heb van elke starter een stuk of 15 in mn Black 2 boxenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zou best nog wat starters willen hebben, got to collect em all on my pokedex
Klopt, maar charizard > allesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Mmh, een Grass type misschien? Geen idee welke echt goed en makkelijk te vinden zijn...Jammer dat je geen Bulbasaur hebt gekozen, had je Greninja/Blaziken/Venusaur gehad als complementair trio
Tyrantrum is ook leuk (via het Jaw Fossile)
Of Pancham/Pangoro, ook erg handig als HM slaaf
Ik heb alles wat jij opnoemt ook gedaan en weet inderdaad niet wat ik nog meer moet doen nuquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Jammer dat er verdomd weinig end-game content is.. Nadat je de E4 hebt verslagen en Mewtwo en Zygarde en Moltres/Z/A hebt gevangen heb je alles wel gezien. Jammer dat de Pokémon Bank pas in December komt
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Jammer dat er verdomd weinig end-game content is.. Nadat je de E4 hebt verslagen en Mewtwo en Zygarde en Moltres/Z/A hebt gevangen heb je alles wel gezien. Jammer dat de Pokémon Bank pas in December komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veeeel meer te doen, maar ik weet ook nog niet alles
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Dat kan ik wel ff voor je doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:18 schreef Roburtt het volgende:
Of is er iemand die een bulbasaur voor me kan breeden?
Top! Als het niet te veel moeite is graaag een Relaxed, Brave, Quiet, Sassy, Hardy, Docile, Bashful, of Quirky naturequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:18 schreef Metonae het volgende:
[..]Volgens mij weten zelfs de sites als Serebii nog niet allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veeeel meer te doen, maar ik weet ook nog niet alles
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Oh nou kijk maar, ik ben even repeteren met m'n band, ben over +- 2 uur terug!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat kan ik wel ff voor je doen
Edit: Sterker nog. Ik heb er een paar over.
Oh man, Luxray is een van m'n favorietenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK YEA! Waar dat Serebii forum al niet goed voor is!
Operation Shiny Adamant Shinx is begonnen!
Luxio alleen in de Friend Safari ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:48 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Oh man, Luxray is een van m'n favorieten
Is Friend Safari de enige mogelijkheid om een Shinx of Luxio te pakken te krijgen?
Ik had je nog toegevoegd btw, m'n fc staat op de wikiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Volgens mij weten zelfs de sites als Serebii nog niet alles
Haha Shiny Adamant Shinx, die kans is ongeveer 1:1e6.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK YEA! Waar dat Serebii forum al niet goed voor is!
Operation Shiny Adamant Shinx is begonnen!
Ik heb de tijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Haha Shiny Adamant Shinx, die kans is ongeveer 1:1e6.
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een shiny audino meto, ga eens aan de slag
In de friend safari als Luxio. Ik heb em van iemand anders moeten krijgen thoughquote:
Zou je er 1 voor mij willen breeden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
In de friend safari als Luxio. Ik heb em van iemand anders moeten krijgen though
Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef BigRedKane het volgende:
[..]
Zou je er 1 voor mij willen breeden?
Zou ik er 2 mogen hebben (een voor mezelf, een voor een vriendin)? Ik heb helaas niets bijzonders om er voor terug te geven...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.
Cool, ik ben over een uurtje wel online.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Flightguy1986 het volgende:
[..]
Zou ik er 2 mogen hebben (een voor mezelf, een voor een vriendin)? Ik heb helaas niets bijzonders om er voor terug te geven...
Nog een bulbasaur gevonden?quote:
Heb een Quirky en een Relaxte Bulbasaur. Kies maarquote:
Doe maar Relaxed, wil je er nog iets voor?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:29 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb een Quirky en een Relaxte Bulbasaur. Kies maar
Nuh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Doe maar Relaxed, wil je er nog iets voor?
Ik kom onlinequote:
Graag gedaan ^_^quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef Flightguy1986 het volgende:
En hardstikke bedankt Metonae
Succes met je Shiny-project
Ik heb jou al keilang geleden toegevoegd, in het AC-topicquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb trouwens maar 6 buddies ofzo volgens mij, terwijl ik iedereen uit de OP toegevoegd heb een aantal dagen terug en er zeker meer dan 6 mij al hadden toegevoegd
Ik ppas 13quote:
Ik heb je toegevoegd, mijn fc staat in de wikiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog meer mensen die mij niet hebben?
Add me even, dan voeg ik je ook toe.. zoek nog iemand met Pokémon X die de Tyranitite stone wil ruilen voor iets..
donequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, mijn fc staat in de wiki
Ik zal je ook even toevoegen. Ik probeer alleen zo weinig mogelijk naar het Home screen te gaan, want dan knikkert Pokemon me van het internet af...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog meer mensen die mij niet hebben?
Add me even, dan voeg ik je ook toe.. zoek nog iemand met Pokémon X die de Tyranitite stone wil ruilen voor iets..
1993-8233-2123
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |