abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132325717
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:25 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Ik stel voor om onze fouten goed te maken. We brengen alle nazaten van de slaven die de WIC gewoon weer terug naar Afrika.

Of danken die nazaten god op hun blote knietjes dat ze bv. in Suriname leven i.p.v. bv. Somalië?
Stuur je dan ook alle diamanten etc. ook allemaal terug naar Afrika? Of niet soms
pi_132325737
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:46 schreef Jellereppe het volgende:
Verenigde Naties is een grote organisatie. De Veiligheidsraad, een onderdeel van de VN, gaat over Syrië. Wat betreft culturele aangelegenheden en Sinterklaas heb je de mensenrechtencommissie van de VN en UNESCO die daar over gaan. Staat geheel los van de Veiligheidsraad en Syrië.
Mooi gezegd.
pi_132325803
Als Nederlanders zo graag aan hun tradities willen vasthouden, helemaal prima. Men heeft er recht op.

Maar ga dan ook weer Wodan en Freya vereren (en niet het christendom wat uit het Midden-Oosten is komen overwaaien) als je consequent aan Nederlandse tradities wilt blijven vasthouden.

Tradities mogen namelijk niet veranderen volgens sommigen.
pi_132325848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij weet er dus gewoon geen flikker van af. Relatief was de slavenhandel klein totdat de Europeanen er een mega industrie van maakten en onnoemelijk veel leed veroorzaakt hebben bij tientallen miljoenen negers die eeuwen geduurd heeft. Jij weet dat dit waar is.
Nee je praat poep. Maar dat wil je niet horen.
pi_132326022
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Hebben blanken niet onnoemelijk leed veroorzaakt onder miljoenen Afrikanen?
pi_132326279
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:07 schreef polderturk het volgende:

[..]

En hoeveel hebben de blanken er van de hel die Afrika heet gered? Er zijn ondertussen tientallen malen meer Afro-Amerikanen dan de blanken er geïmporteerd hebben.

Edit:

En hoeveel humanitaire hulp hebben de blanken ondertussen al naar Afrika gebracht? Terwijl de slachtoffers en daders al lang dood zijn brengen de blanken daar nog steeds bakken met geld naar toe.

En de dank is een hoop gekerm en gemekker.
60 HRC
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:20:08 #57
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_132326391
Ik ben bang dat alle blanke werkgevers hun donkere werknemers maar moeten ontslaan , want het is tenslotte racisme
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:27:18 #58
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132326584
Ik geloofde mijn oren niet toen ik het hoorde. De VN is bezig met een onderzoek naar Zwarte Piet, met 4 rascime controleurs nog wel.
Dat is wel :') X 1000.

Ik heb er wel eens over na zitten denken, maar ik weet niet wie ik meer beticht van discriminatie: de Zwarte Pieten of degene die vinden dat Zwarte Piet rascisme is.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_132326600
quote:

[..]

Hebben Afrikanen niet niet onnoemelijk leed veroorzaakt onder miljoenen Afrikanen?
Hebben Arabieren niet onnoemelijk leed veroorzaakt onder miljoenen Afrikanen?

Hoe denk je dat die blanke slavenhandelaren aan zwarte mensen kwamen? Dacht je dat ze die zelf gingen vangen? Die werden aangeleverd door andere zwarten of Arabieren
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:35:55 #60
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_132326779
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:59 schreef Zienswijze het volgende:
Als Nederlanders zo graag aan hun tradities willen vasthouden, helemaal prima. Men heeft er recht op.

Maar ga dan ook weer Wodan en Freya vereren (en niet het christendom wat uit het Midden-Oosten is komen overwaaien) als je consequent aan Nederlandse tradities wilt blijven vasthouden.

Tradities mogen namelijk niet veranderen volgens sommigen.
Wat heb jij geblowd? Je vergelijking slaat echt helemaal nergens op. Bovendien is het christendom ook met geweld ingevoerd onder het gepeupel dus als je zwarte piet zou verbieden dan zou de geschiedenis zich weer herhalen.
pi_132326853
De VN kan zich beter eens verdiepen in het PTSS van types als Quinsy. Als ze tijd over hebben mogen ze zich buigen over de verwijfde maniertjes.
-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:39:34 #62
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_132326901
quote:

[..]

Hebben Turken niet onnoemelijk veel leed veroorzaakt onder miljoenen Grieken om daarna hun kinderen als slaaf te stelen en later te gebruiken om tot in Wenen andere Europeanen te verkrachten en vermoorden? Waren de piraten die meer dan een miljoen Europeanen roofden als slaaf uit verre landen zoals Engeland en Nederland vanuit boevensteden als Tunesië en Tripolie niet onder Turks gezag? Tijd om te betalen jij vuile moordenaar!
  † In Memoriam † zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:39:36 #63
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_132326903
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ze eisen geld, omdat zwarte piet hun herinnert aan hun slavernijverleden. Het zijn huillies die geld willen zien, zoals gewoonlijk als de racismekaart wordt gespeeld.
NL trekt dan ook makkelijk de knip met hun ruggengraatloze rug. Dat weten ze dondersgoed.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_132327822
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:48 schreef Lyrebird het volgende:
Dit moet je van de positieve kant zien. Betekent dat de VN in ieder geval minder druk is met haar bestaansreden, het pesten van Israel.
Schei toch uit huilie. Israël heeft zijn bestaan te danken aan de VN.

Ik zie dat polderturk de advocaat van de zwarte medemens aan het spelen is, terwijl hij nog geen 24 uur geleden in het andere topic pleitte voor deportaties op basis van afkomst en de bouw van een "grote dikke muur".
-
pi_132328014
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:35 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Wat heb jij geblowd? Je vergelijking slaat echt helemaal nergens op. Bovendien is het christendom ook met geweld ingevoerd onder het gepeupel dus als je zwarte piet zou verbieden dan zou de geschiedenis zich weer herhalen.
Het was een traditie om de Germaanse goden te vereren. Met de komst van de christelijke god uit het Midden-Oosten is die traditie verbroken. Als Nederlanders zo vast aan de tradities willen houden, prima, maar wees dan consequent in het vasthouden van alle tradities. Dus weg met die importgod van het christendom en de kerkgebouwen en terug naar de tradities van vroeger.

Immers, tradities mogen van sommigen niet veranderen, nietwaar?
pi_132328282
:').
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:29:13 #67
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_132328449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het was een traditie om de Germaanse goden te vereren. Met de komst van de christelijke god uit het Midden-Oosten is die traditie verbroken. Als Nederlanders zo vast aan de tradities willen houden, prima, maar wees dan consequent in het vasthouden van alle tradities. Dus weg met die importgod van het christendom en de kerkgebouwen en terug naar de tradities van vroeger.

Immers, tradities mogen van sommigen niet veranderen, nietwaar?
Daar wordt al jaren aan gewerkt maar soms is het dweilen met de kraan open.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_132329307
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:39 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Hebben Turken niet onnoemelijk veel leed veroorzaakt onder miljoenen Grieken om daarna hun kinderen als slaaf te stelen en later te gebruiken om tot in Wenen andere Europeanen te verkrachten en vermoorden? Waren de piraten die meer dan een miljoen Europeanen roofden als slaaf uit verre landen zoals Engeland en Nederland vanuit boevensteden als Tunesië en Tripolie niet onder Turks gezag? Tijd om te betalen jij vuile moordenaar!
Blijf ontopic. Europeanen hebben het hele continent Afrika verkracht. Heel Noord Amerika is gezuiverd van Indianen. In Australie is de aboriginal bevolking uitgeroeid. Europeanen hebben de halve wereld verkracht.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:03:33 #69
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_132329595
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft de holocaust in godsnaam met sinterklaas te maken :X :')
Net zoveel als rascisme met sinterklaas heeft te maken : helemaal niks.... ;)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:06:01 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_132329671
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:53 schreef polderturk het volgende:

[..]

Blijf ontopic. Europeanen hebben het hele continent Afrika verkracht. Heel Noord Amerika is gezuiverd van Indianen. In Australie is de aboriginal bevolking uitgeroeid. Europeanen hebben de halve wereld verkracht.
O ja ? Ik dacht dat moslims een groot deel van Afrika hadden verkracht en zij zijn nog steeds niet gestopt met de slavernij :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_132329755
Er is in Oeganda blijkbaar geen écht werk meer. :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132329883
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Ringo het volgende:
Zwarte Piet is een racistische traditie, punt. Nu zijn er wel meer tradities met een verdachte oorsprong dus waar doe je moeilijk over, zou je zeggen. Maar toch. Laten we het beestje bij de naam noemen. Zwarte Piet is een geschminkte blankman die de dommige pias mag uithangen: dansje doen, beetje springen, beetje dingen kapot maken, oeh oeh ah ah boe boe. Blijkbaar wordt dat hier nog van negers verwacht.
Nederlanders, arrogante neerbuigende vooroordelende polderklootzakken.
Klopt, de rest van je post is dingen zoeken om te zoeken.
pi_132329929
De VN schrijft dus deze brief omdat ze er vanuit gingen dat Nederland het zou willen laten plaatsen op een UNESCO-lijst van Immaterieel Cultureel Erfgoed. In dat geval is het nog wel te begrijpen dat ze er vragen over stellen.

Nu blijkt dat Nederland die aanvraag helemaal niet gedaan heeft, en ook helemaal niet van plan is te doen:
http://www.scribd.com/doc/177304035

Dus in plaats van eerst te kijken of die aanvraag tot plaatsing op de UNESCO-lijst er wel daadwerkelijk ligt, klimt de VN blijkbaar gelijk in de pen om verhaal te gaan halen. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:16:51 #74
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_132329966
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Ringo het volgende:
Zwarte Piet is lijkt een racistische traditie, punt. En ik ben een arrogante neerbuigende vooroordelende polderklootzak.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_132330046
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

HOHOHO, niet zo racistisch meneertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')