Nou dat snap ik. Vervelend dat je hem moet missen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je. Had even mijn emo momentje van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:34 schreef Dottey het volgende:
Nou na dagenlang vage streepjes te hebben geplast eindelijk vandaag een duidelijker streepje!
Hoera!
Eeeeeeeuh voordat iedereen uit zijn pan vliegt en mij wilt aaien ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dottey, begon al bijna het bed uit te stuiteren!
Ik lig bij beide krom...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Het verschilt per kant he.. Rechts voel ik 'm ook beter dan links
Thanks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou dat snap ik. Vervelend dat je hem moet missen!
Ik zou er knetter van worden.. ik heb al moeite met een dagje elkaar missen..![]()
dikke
Spannend Skittles, ik neem aan dat het de bedoeling is dat er eentje doorgroeit en niet beiden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:25 schreef Skittles het volgende:
Net terug van de echo. Rechts een follikel van 10 mm en links 12,5 mm. Morgen weer terug om te kijken of ze allebei doorgroeien of alleen eentje.
Nu op zoek naar ovulatietesten die het liefst morgen al binnen kunnen zijn. Dus dames, wat vinden jullie fijne ovulatietesten? (De verpleegkundige zei dat de clearblue met smiley hun voorkeur heeft.)
ik dacht ik houd iedereen scherpquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:51 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Dottey, begon al bijna het bed uit te stuiteren!
Wanneer komt je vriend weer terug? Wat vervelend dat je hem zo lang moet missenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Thanks.Wij zijn ook amper een dag apart geweest sinds het begin van onze relatie (hij trok zo'n beetje bij me in na onze eerste date omdat hij op een uur rijden woonde) dus deze nieuwe baan is wel erg wennen en hij is een stuk meer weg dan ingeschat. Maarja, het is even niet anders.
Fijn van je duidelijke ovutest! Lekker aan de slag, veel plezier.
[..]
Spannend Skittles, ik neem aan dat het de bedoeling is dat er eentje doorgroeit en niet beiden?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ho effe, der is maar 1 BE he! Dit was confuzzing!![]()
Gefeliciteerd BlueEyes!
Wow, dat klinkt echt superleuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:38 schreef Dottey het volgende:
Ik heb een zwangere vriendinnetje gevraagd naar de negenmaanden beurs te gaan (in februari). We hadden er erg op gehoopt dat samen zijn saampjes te kunnen beleven..
Maar we houden hoop toch te overlappen:) zij heeft tegen die tijd al een ronde bol en kan ik der in ieder geval helpen met al die tassen! Hihi
Lastig in te schatten wanneer hij even thuiskomt. Hij werkt momenteel aan 3 projecten die allemaal op een andere locatie plaatsvinden en het is maar net hoe goed/snel hij kan werken (hij is een soort technische troubleshooter). In december heeft hij in ieder geval een week vrij dus dan is hij als het goed is wel thuis.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wanneer komt je vriend weer terug? Wat vervelend dat je hem zo lang moet missen![]()
Het is inderdaad de bedoeling dat er maar eentje doorgroeit, maar twee wordt ook geaccepteerd.
Ohhh, Blue...
Ja, ik heb pijnlijke borsten hoewel ik echt écht niet zwanger kan zijn (die 10 dagen durende tsunami kan door niks overleefd zijn). Denk dat ik heel misschien wel een hele vroege MK heb gehad aangezien ik normaal nooit zo lang bloed, ook niet na eerdere keren ontpillen. Maar goed, daar ga ik verder niet over nadenken, dat heeft toch geen zin.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoe wel... mijn borsten zijn wel groter, nee dat komt omdat je je sportbh aan hebt en je daar een beiers decolleté van krijgt. Stom hoofd! Jullir ook wel eens zo'n stom hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |