Typisch gevalletje FFF?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, zijn er mensen die dat zo doen?
maar je cyclus van nu wijst er toch ook op dat het zomaar zou kunnen dat je wat overtijd bent zonder dat er wat aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie niets kunnen garanderenMaar het is wel fijn te weten waar ik een beetje naar kan toe leven. Anders ga ik zitten hopen dat het de 7e zover is en dan ben ik 10 dagen lang teleur gesteld
Normaal is 31 dagen (plusminus 1 dag). En die is redelijk constant. De afgelopen weken had ik wat stress en daar ben ik wel gevoelig voor. Maar weet je, ik blijf het gewoon afwachten. De hormoonspuiten liggen klaar, dus wanneer ik ongesteld wordt, maakt niet uit (al zou ik het liever eerder dan later hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar je cyclus van nu wijst er toch ook op dat het zomaar zou kunnen dat je wat overtijd bent zonder dat er wat aan de hand is?
Wat was "normaal" voor je?
Bedoel je na je vruchtbare periode? Hier is het 'droog' na het regenen zeg maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:22 schreef LaLouchi het volgende:
Hoe ziet jullie afscheiding er eigenlijk uit na de eisprong?
Ik weet het niet zeker want temperatuur niet en ook geen ovulatietesten gebruikt (beide nog niet - "moet" tot januari relaxed doen daarna wat meer uittesten van mezelf), dus dit hou ik ook aan jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:40 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bedoel je na je vruchtbare periode? Hier is het 'droog' na het regenen zeg maar.
Heb na een maand lang van alles bijhouden wel gemerkt dat dit voor mij waarschijnlijk wel echt het duidelijkst aangeeft wanneer ik vruchtbaar ben. Ovutesten zijn nooit helemaal positief geweest, positie van cervix ga ik echt niet zitten meten en ik kan vanwege onregelmatigheid waarschijnlijk nooit uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben. Ik vond het trouwens wel prettig om een maandje alles bij te houden, heeft me veel geleerd over mijn eigen lichaam.
Andere dames die dit als voornaamste voorspeller gebruiken?
Ik ben er wel achter dat ik niet het geduld of de regelmaat qua leven heb om tempen vol te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:47 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker want temperatuur niet en ook geen ovulatietesten gebruikt (beide nog niet - "moet" tot januari relaxed doen daarna wat meer uittesten van mezelf), dus dit hou ik ook aan ja
Nou, ik ga toch voor je jompelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, vind het dood- en doodeng.
Zo bang dat het weer mis gaat.
En voel me beetje 'naar' tegen degenen die al lang proberen en ik val onder de types er naar kijken en tis al zwanger.
Ja dat bedoel ik! Ik heb het namelijk nooit zo bijgehouden hoe en wat, maar dat doe ik nu natuurlijk wel. En ik merk dat ik nu veel laast heb van melk achtige afscheiding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:40 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bedoel je na je vruchtbare periode? Hier is het 'droog' na het regenen zeg maar.
Heb na een maand lang van alles bijhouden wel gemerkt dat dit voor mij waarschijnlijk wel echt het duidelijkst aangeeft wanneer ik vruchtbaar ben. Ovutesten zijn nooit helemaal positief geweest, positie van cervix ga ik echt niet zitten meten en ik kan vanwege onregelmatigheid waarschijnlijk nooit uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben. Ik vond het trouwens wel prettig om een maandje alles bij te houden, heeft me veel geleerd over mijn eigen lichaam.
Andere dames die dit als voornaamste voorspeller gebruiken?
ik gok op twee streepjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef LaLouchi het volgende:
Trouwens blue eyes mag ik vragen welke symptomen jij hebt?
+1, ik vote voor de afko Bluequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ho effe, der is maar 1 BE he! Dit was confuzzing!![]()
Gefeliciteerd BlueEyes!
Het kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ho effe, der is maar 1 BE he! Dit was confuzzing!![]()
Gefeliciteerd BlueEyes!
Gefeliciteeeeeerd!!! Wat gaaf zeg!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef BlueEyes het volgende:
Thanks
Zit helemaal met bevende vingertjes dit nu op mn mobiel te tikken.
Weet het al sinds zondagavond met een vage streep. Maandag nog een test die toch duidelijker was.
We zijn er beide beetje van overdonderd.
(En vriend had zich zo verheugd op de babymaakweek in Thailand)
WAT FIJN!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, vind het dood- en doodeng.
Zo bang dat het weer mis gaat.
En voel me beetje 'naar' tegen degenen die al lang proberen en ik val onder de types er naar kijken en tis al zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |