Oh maar daarvoor hoef je niet fysiek hier te zijn hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:47 schreef BlueEyes het volgende:
Dankjewel allemaal
Ik probeer het nog te bevatten, en ben eigenlijk blij dat we op vakantie gaan, hopen dat dat iets druk eraf neemt!
En ooh, als ik jullie toch een beetje van dat snelle kon overgeven, dan had ik morgen eerst nog een toertje door NL gedaan zodat jullie me kunnen aaien
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:47 schreef BlueEyes het volgende:
Dankjewel allemaal
Ik probeer het nog te bevatten, en ben eigenlijk blij dat we op vakantie gaan, hopen dat dat iets druk eraf neemt!
En ooh, als ik jullie toch een beetje van dat snelle kon overgeven, dan had ik morgen eerst nog een toertje door NL gedaan zodat jullie me kunnen aaien
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef BlueEyes het volgende:
Thanks
Zit helemaal met bevende vingertjes dit nu op mn mobiel te tikken.
Weet het al sinds zondagavond met een vage streep. Maandag nog een test die toch duidelijker was.
We zijn er beide beetje van overdonderd.
(En vriend had zich zo verheugd op de babymaakweek in Thailand)
ik moet dan meestal gewoon mijn bril poetsen, lenzen friemelen of eens gewoon niet eigenwijs zijn en gaan slapenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Ik mag weer op t wachtbankje, geloof ik.
Ik zie wazig, zou het.![]()
![]()
![]()
He wat jammer zeg!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:20 schreef Rana83 het volgende:
Ongesteld sinds gister: jammerjammerjammer!
Tehehe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik moet dan meestal gewoon mijn bril poetsen, lenzen friemelen of eens gewoon niet eigenwijs zijn en gaan slapen![]()
maar ik help je hopen voor je hoor!
Klotehormonenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je. Had even mijn emo momentje van de dag.
Dank.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:45 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een verbod op Oprah gekregen!
Denk ook dat het nog iets te vroeg is qua hormoonlevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |