GOD is al jaren een vriend van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
God is je vriend - dus hij bestaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GOD is al jaren een vriend van me
Concurrentie van God blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.
Concurrentie, whut?
Imaginary friend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
GoodOldDays iig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
Post boven je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik ga het niet eens proberen?![]()
Concurrentie met wat?
Welke Duitser en waarom?quote:
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..quote:
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.
Owh, DuitSE??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOLquote:
Fijn je te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |