quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow....en ik maar denken dat ik de enige was die dat niet zo bijster geweldig vond!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vindwil jij mij dan niet meer
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...quote:
Is je rug daar wel lang genoeg voor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tattoo van twi zijn penis op mijn rug.
Tsja, als je 'm nou niet op ware grootte had gehad, had je 'm nog op je onderarm kunnen zetten ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit uit de mode geweest volgens mij...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...
Ghehequote:
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Inkt lijkt wel in de mode ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee wat ze daar nou zo mooi aan vinden...
Zal wel gedeelte wrap around zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je rug daar wel lang genoeg voor?
Heb je daarom een dwarslaesie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooier zou zijn geweest als ze helemaal geen tats hadden gehad, maar ja, smaken verschillen blijkbaar he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
Vrouwen met tats zijn best sexy. Ik heb er genoeg gezien waarbij het erg mooi was
Nou, als ze met meer dan 10 rondlopen, dan moeten ze dan wel een heel grote ego hebben!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijk
Tenminste, dat vind ik
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inkt is niet als mode. Tattoo's zijn persoonlijk
Tenminste, dat vind ik
Lelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765]afbeelding[/url] ]
Zo erg vind ik dat nou ook weer niet...ze moet het gewoon zelf weten, maar wat mij betreft, hoeft het totaal niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens seksen met iemand die een, weliswaar kleine, tattoo bleek te hebben. Was toch bijna afgeknapt.
Ik zie niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765 ]afbeelding[/url] ]
De zak hangt op mijn kont.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je rug daar wel lang genoeg voor?
Nee, dat is raar als je les geeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je 'm nou niet op ware grootte had gehad, had je 'm nog op je onderarm kunnen zetten ofzo.
Nee, dat komt door mijn waterhoofd.quote:
Waar zat het?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ging eens seksen met iemand die een, weliswaar kleine, tattoo bleek te hebben. Was toch bijna afgeknapt.
Ligt een beetje aan het lettertype, maar ik zou liever iets leesbaars neerzetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevig
namelijk of vrouwen er wel of niet een nemen (50 jaar geleden ondenkbaar bijvoorbeeld), bepaalde plekken, bepaalde symbolen etc
Sowieso ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.
braille toetsenbord jongenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap dat je dan je toetsenbord kunt vinden.
of een mooie trampstampquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die prikkeldraadtattoo's rond de bovenarm. Als je daar nog mee loopt, loop je echt voor paal.
Bovenarm.quote:
Hou opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb ook al vaak nachtmerrie's gehad dat ik zo'n ding opeens had.quote:
Dat het persoonlijk is wil niet zeggen dat het om hunzelf draaitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, als ze met meer dan 10 rondlopen, dan moeten ze dan wel een heel grote ego hebben!
Kapot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
Zoals dit
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=d6fkDaIUXlFu7M&tbnid=BL3Jr-D7SA5k5M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tattooplatform.nl%2Frozen-tattoos&ei=B6BhUtSZGuaH0AWUvIGQDw&bvm=bv.54176721,d.d2k&psig=AFQjCNEBwNsddOjXqnuMbL-oZHODKzVx-A&ust=1382216064566765 ]afbeelding[/url] ]
Dat ligt er maar net aan waarom je een tattoo neemt. Als je er een neemt omdat je het voornamelijk mooi vindt, dan spelen inderdaad de punten mee die jij noemt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch is een deel er van ook aan mode onderhevig
namelijk of vrouwen er wel of niet een nemen (50 jaar geleden ondenkbaar bijvoorbeeld), bepaalde plekken, bepaalde symbolen etc
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op
Ik moet altijd lachen als ik dat zie en dan wil ik erop pissen om te zien of ik een schok krijg.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.
Ow crap heb ik alles voor niks gedaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Loop je zo ook die hekken af? Want dan heb ik nieuws voor je: ik vermoed dat je een hoop kilometer hekwerk voor jan lul hebt bespoten, want er is een verschil tussen prikkeldraad en schrikdraad.
Niet eens een anker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn oom was zeeman, en had van die boten op zijn armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |